Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!

Serwis Tokina

Jeśli jesteś posiadaczem obiektywu Tokina, możesz skorzystać z napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych w autoryzowanym serwisie tej marki w Polsce.

W trosce o Wasz komfort i najwyższą jakość usług, nawiązaliśmy współpracę z krakowską firmą Fotoserwis, która specjalizuję się w naprawach sprzętu fotograficznego od ponad 30 lat. W efekcie każdy użytkownik uzyska profesjonalne wsparcie techniczne bez konieczności odsyłania uszkodzonego sprzętu do serwisów europejskich.

Dla kogo przeznaczony jest serwis?

Jeśli posiadasz aktualny dowód zakupu obiektywu możesz skorzystać z napraw w ramach 2-letniego okresu gwarancyjnego. Wszystkie pozostałe usterki będą rozpatrywane w ramach napraw pogwarancyjnych.

Jak działa serwis

  1. Upewnij się, że posiadasz aktualny dowód zakupu obiektywu. Paragon lub faktura VAT wystawiona przez polskiego sprzedawcę uprawnia do świadczeń w ramach 2-letniego okresu gwarancyjnego.
  2. Skontaktuj się najpierw z autoryzowanym serwisem mailowo lub telefonicznie w celu otrzymania informacji na temat dalszej procedury postępowania.
    UWAGA! W przypadku, kiedy konieczna jest kalibracja obiektywu, pamiętaj, aby wysłać go do serwisu wraz z body.
    tel: 012 429 10 28
    e-mail: serwis@tokinalens.pl
    Kontakt telefoniczny możliwy jest w godzinach 10-18, od poniedziałku do piątku
  3. Wyślij sprzęt na adres: 
    Serwis Tokina
    ul. Gabrieli Zapolskiej 42
    30-126 Kraków
    Stosuj się do wskazówek otrzymanych w punkcie serwisowym. Zwróć uwagę, aby przesyłka była odpowiednio zabezpieczona. Należy dołączyć do niej dowód zakupu oraz opis usterki. Koszt przesyłki pokrywa nadawca.
  4. W ciągu 7 dni zostaniesz poinformowany o statusie naprawy Twojego obiektywu.
  5. Czas naprawy uszkodzonego sprzętu wynosi 14 dni.
  6. W przypadku problemów z dostępnością części niezbędnych do prawidłowej naprawy sprzętu, czas naprawy może zostać wydłużony.
  7. Jeżeli serwis uzna, że zgłaszana usterka nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, otrzymasz wycenę naprawy sprzętu. W tym wypadku koszt odesłania naprawionego sprzętu ponosi posiadacz obiektywu.
  8. Ekspertyza serwisowa przeprowadzana jest BEZPŁATNIE dla wszystkich posiadaczy obiektywów Tokina.
  9. Wszelkie dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: serwis@tokinalens.pl

Dlaczego warto wybrać Foto - Plus?

Rzetelna Firma