Lustrzanka Canon EOS 1DX Mark III + Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM - Cashback 1970zł


canon
    cena 39059 zł
    DARMOWA DOSTAWA
    eRaty 12 x 3489 zł


    kontakt z opiekunem produktu
    zapytaj o produkt lub cenę

    Wersje i konfiguracje produktu

    Lustrzanka Canon EOS 1DX Mark III + 200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x + CFexpress 64 GB + Czytnik kart - Cashback 4300zł
    75999 zł
    dostępny od ręki
    Lustrzanka Canon EOS 1DX Mark III + 400mm f/2.8L IS II USM + CFexpress 64 GB + Czytnik kart
    71000 zł
    dostępny do 3 dni
    Lustrzanka Canon EOS 1DX Mark III + 600mm f/4L IS II USM + CFexpress 64 GB + Czytnik kart - Cashback 4250zł
    75999 zł
    dostępny od ręki
    Lustrzanka Canon EOS 1DX Mark III + CFexpress 64 GB + Czytnik kart
    31999 zł
    dostępny od ręki
    Lustrzanka Canon EOS 1DX Mark III + Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM - Cashback 1970zł
    37049 zł
    dostępny od ręki
    Lustrzanka Canon EOS 1DX Mark III + Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM - Cashback 1050zł
    38199 zł
    dostępny od ręki
    Lustrzanka Canon EOS 1DX Mark III + Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM - Cashback 1970zł
    39059 zł
    dostępny od ręki

    Przetwornik obrazu

    Typ przetwornika
    CMOS
    Filtr dolnoprzepustowy stały ze zintegrowanym systemem czyszczenia matrycy
    Wielkość przetwornika
    Pełna klatka (36×24 mm) 
    Liczba pikseli
    Łączna liczba pikseli 21.4 Mpix w tym efektywnych 20.1 Mpix

    Optyka

    Mocowanie obiektywu
    EF (z wyłączeniem obiektywów EF-S/EF-M)
    Mnożnik ogniskowej
    1x 

    Ustawianie ostrości

    Typ i zakres pomiaru
    TTL-SIR, wykrywanie różnic fazy za pomocą specjalnego czujnika AF
    ZaOd -4 do 21 EV (temp. 20°C, ISO 100)
    Punkty pomiaru
    191 punktów / 155 punktów krzyżowych (f/4), w tym 1 podwójnie krzyżowy (f/2.8)
    Liczba punktów krzyżowych AF zależy od obiektywu.

    Wybór punktu AF:
    (1) Wybór automatyczny: 191-punktowy AF (AF z funkcją śledzenia twarzy i oczu)
    (2) Wybór ręczny: pojedynczy punkt AF (do wyboru wszystkie punkty, 61, 15 lub 9 punktów albo tylko punkty krzyżowe)
    (3) Wybór ręczny: punktowy AF
    (4) Wybór ręczny: rozszerzenie punktowego AF do 4 punktów (góra, dół, lewo, prawo)
    (5) Wybór ręczny: rozszerzenie punktowego AF do otaczających 8 punktów
    (6) Wybór ręczny: strefowy AF
    (7) Wybór ręczny: wielkostrefowy AF
    (8) Niezależny wybór punktów systemu AF w przypadku ujęć w pionie i w poziomie

    Wybrany punkt AF jest nakładany w wizjerze i wskazywany na panelu LCD

    Blokowanie AF za pomocą wciśniętego do połowy spustu migawki lub przycisku AF ON w trybie One Shot AF

    Oświetlenie wspomagające AF za pomocą opcjonalnej, dedykowanej lampy błyskowej Speedlite

    Ręczna regulacja ostrości na obiektywie

    Mikroregulacja AF:
    (1) Ręcznie: poziom regulacji o +/-20 stopni
    (2) Regulacja wszystkich obiektywów o tę samą wartość
    (3) Oddzielne dostosowanie do 20 obiektywów
    (4) Regulacja według numeru seryjnego obiektywu
    Tryby pracy AF
    One Shot
    AI Focus 

    Ekspozycja

    Rodzaje pomiaru światła
    400 000-pikselowy czujnik pomiarowy RGB+IR, pomiar 384 stref:
    (1) Pomiar wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF)
    (2) Pomiar skupiony (około 6,2% wizjera na środku)
    (3) Pomiar punktowy: centralny pomiar punktowy (około 1,5% wizjera na środku)
    (4) Punktowy powiązany z polem AF
    (5) Pomiar wielopunktowy
    (6) Pomiar centralnie ważony uśredniony

    Zakres pomiaru:
    (1) 0–20 EV (temp. 23°C, obiektyw 50 mm f/1,4, ISO 100)
    (2) 3–20 EV w trybie Live i podczas filmowania

    Blokada AE:
    (1) Automatyczna: w trybie zdjęć pojedynczych z pomiarem wielosegmentowym ustawienia ekspozycji są blokowane po ustawieniu ostrości.
    (2) Ręczna: za pomocą przycisku blokady AE we wszystkich trybach ekspozycji.
    Tryby ekspozycji
    Automatyka, program AE, AE z preselekcją migawki, AE z preselekcją przysłony, ręcznie, 3 ustawienia niestandardowe

    Style obrazów:
    Automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, neutralny, dokładny, monochromatyczny, szczegółowy, zdefiniowany przez użytkownika (x3)

    Korekcja ekspozycji: +/-5 EV z przyrostem co 1/3 lub 1/2 stopnia (możliwość połączenia z automatyczną sekwencją naświetlania)

    Sekwencja naświetlania: 2, 3, 5 lub 7 zdjęć +/-3 EV w krokach 1/3 lub 1/2 stopnia

    Fotografowanie bez migotania: migotanie wykrywane przy częstotliwości 100 Hz lub 120 Hz. Maksymalna szybkość serii zdjęć może ulec zmniejszeniu
    Czasy otwarcia migawki
    30 – 1/8000s (z dokładnością do 1/3 stopnia), tryb Bulb 
    Czułość ISO
    Zdjęcia: od 100 do 102400 (z dokładnością do 1/3 stopnia), ISO można rozszerzyć do L: 50 lub H1: 204800, H2: 409600, H3: 819200 (wybór w funkcjach indywidualnych)

    Filmy: od 100 do 25600 (z dokładnością do 1/3 stopnia), ISO można rozszerzyć do H1: 51200, H2: 102400, H3: 204800 (wybór w funkcjach indywidualnych)
    Szybkość robienia zdjęć
    Maks. Około 16 kl./s
    Maks. 20 kl./s w trybie Live View po zablokowaniu lustra podniesionego oraz z ustawieniami ekspozycji i śledzeniem przez AF
    (szybkość utrzymywana w przypadku nieograniczonej liczby obrazów JPEG lub ponad 1000 obrazów RAW)
    Balans bieli
    Automatyczny balans bieli ustawiany przez matrycę

    Ustawienia: Automatyczne (priorytet światła otoczenia / priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, żarówki, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej

    Korekcja balansu bieli:
    (1) Niebieski/bursztynowy +/-9
    (2) Purpurowy/zielony +/-9

    Sekwencja nastaw balansu bieli: +/-3 poziomy z przyrostem co jeden poziom
    Sekwencja 2, 3, 5 lub 7 zdjęć po każdym zwolnieniu migawki

    Wybierana przez użytkownika korekcja kolorów niebieski/bursztynowy lub purpurowy/zielony. 

    Zapis obrazu i dźwięku

    Rejestracja zdjęć
    JPEG: 10 opcji kompresji
    HEIF: 10 opcji kompresji (10-bitowe 422 BT2100)
    RAW: RAW, CRAW
    Zgodność ze standardem Exif 2.31 i DCF (Design rule for Camera File system) w wersji 2.0
    Zgodność ze standardem Digital Print Order Format (DPOF) w wersji 1.1
    Jednoczesne rejestrowanie zdjęć RAW + JPEG
    Tak, możliwa dowolna kombinacja standardów RAW + JPEG/HEIF; możliwość przypisania każdego formatu do osobnej karty

    Rozmiar obrazów
    (1) JPEG/HEIF: (L) 5472 × 3648, (M1) 4368 × 2912, (M2) 3648 × 2432, (S) 2736 × 1824
    (2) HEIF: 5472 × 3648
    (3) RAW: (RAW/C-RAW) 5472 × 3648
    Rejestracja filmów
    Typ filmu:
    (1) RAW: 12-bitowy dźwięk CRM: liniowy PCM
    (2) Wideo MP 4: 4K (8-bitowe MPEG4 AVC/H.264, 10-bitowe MPEG4/HEVC z profilem Canon Log), Full HD – MPEG4 AVC / H.264, dźwięk: liniowe PCM
    (3) Wideo MP4: Full HD IPB – MPEG4 AVC/H.264, dźwięk: AAC

    Rozmiar filmu:
    (1) 5.5K RAW (5496 × 2904) – (23,98, 24, 25, 29,97, 50, 59,94 kl./s)
    (2) 4K DCI (17:9) – 4096 × 2160 (23,98, 24, 25, 29,97, 50, 59,94 kl./s) wewnątrz- i międzyklatkowe
    (3) 4K UHD (16:9) – 3840 × 2160 (23,98, 25, 29,97, 50, 59,94 kl./s) wewnątrz- i międzyklatkowe
    (4) Wycinek kadru 4K DCI (17:9) – 4096 × 2160 (23,98, 24, 25, 29,97, 50, 59,94 kl./s) wewnątrz- i międzyklatkowe
    (5) Full HD (16:9) – 1920 × 1080 (23,98, 24, 25, 29,97, 50, 59,94 kl./s) wewnątrz- i międzyklatkowe plus IPB (niska kompresja)

    Jednoczesny zapis RAW na kartę w gnieździe 1, proxy (MP4) na kartę w gnieździe 2

    Próbkowanie kolorów (nagrywanie wewnętrzne):
    (1) 4K – YCbCr 4:2:2 (8 bitów)
    (2) Full HD / HD – YCbCr 4:2:0 (8 bitów)

    Canon Log: Dziennik 1

    Długość filmu
    4K i Full HD – maks. długość 29 min i 59 s (z wyjątkiem filmów z dużą prędkością nagrywania). Brak limitu wielkości pliku (4 GB) w przypadku karty exFAT CF.

    Filmy z dużą prędkością nagrywania:
    Filmy MOV: Full HD – 1920 × 1080 przy 100 kl./s lub 119,9 kl./s
    Nagrywane jako filmy w zwolnionym tempie (1/4 szybkości)
    Maksymalny czas nagrywania jednej sceny: maks. 7 min i 29 s

    Przechwytywanie klatek 4K:
    Możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,3 MP z filmów 4K

    Przepływność (Mb/s):
    (1) 5.5K RAW: (50/59,94p) około 2600 Mb/s (30/25/24/23,98p) około 1800 Mb/s
    Canon Log wył. (H264 MP4)
    (2) 4K DCI (50/59,94p): ALL-I około 940 Mb/s, IPB około 230 Mb/s
    (3) 4K DCI (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I około 470 Mb/s, IPB około 120 Mb/s
    (4) Wycinek kadru 4K DCI (50/59,94p): ALL-I około 940 Mb/s, IPB około 230 Mb/s
    (5) Wycinek kadru 4K DCI (29,97p/25p/24,00p/23,98p): ALL-I około 470 Mb/s, IPB około 120 Mb/s
    (6) 4K UHD (50/59,94p): ALL-I około 940 Mb/s, IPB około 230 Mb/s
    (7) 4K UHD (29,97p/25p): ALL-I około 470 Mb/s, IPB około 120 Mb/s
    (8) Full HD (119,90p/100p): ALL-I: około 360 Mb/s
    (9) Full HD (59,94p/50,00p): ALL-I: około 180 Mb/s
    (10) Full HD (59,94p/50,00p): IPB: około 60 Mb/s
    (11) Full HD (29,97p/25p): ALL-I: około 90 Mb/s
    (12) Full HD (29,97p/25p): IPB: około 30 Mb/s
    (13) Full HD (29,97p/25p): IPB (niska kompresja): około 12 Mb/s

    Canon Log wł. (H265 MP4):
    (1) 4K DCI (50/59,94p): ALL-I około 1000 Mb/s, IPB około 340 Mb/s
    (2) 4K DCI (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I około 470 Mb/s, IPB około 170 Mb/s
    (3) Wycinek kadru 4K DCI (50/59,94p): ALL-I około 1000 Mb/s, IPB około 340 Mb/s
    (4) Wycinek kadru 4K DCI (29,97p/25p/24,00p/23,98p): ALL-I około 470 Mb/s, IPB około 170 Mb/s
    (5) 4K UHD (50/59,94p): ALL-I około 1000 Mb/s, IPB około 340 Mb/s
    (6) 4K UHD (29,97p/25p): ALL-I około 470 Mb/s, IPB około 170 Mb/s
    (7) Full HD (119,90p/100p): ALL-I: około 470 Mb/s
    (8) Full HD (59,94p/50,00p): ALL-I: około 170 Mb/s
    (9) Full HD (59,94p/50,00p): IPB: około 90 Mb/s
    (10) Full HD (29,97p/25p): ALL-I: około 135 Mb/s
    (11) Full HD (29,97p/25p): IPB: około 45 Mb/s
    (12) Full HD (29,97p/25p): IPB (niska kompresja): około 18 Mb/s

    Wbudowane mikrofony stereo (48 KHz, 16 bitów × 2 kanały)

    Wyświetlacz HDMI: tylko monitor zewnętrzny, tylko monitor zewnętrzny bez ekranu informacji lub jednoczesne wyświetlanie w aparacie i na monitorze zewnętrznym

    Możliwe jest też nagrywanie w rozdzielczości 4K i Full HD oraz wyprowadzenie sygnału YCbCr 4:2:0, 8-bitowego sygnału BT709 lub YCbCr 4:2:2, 10-bitowy sygnału BT2020 z dźwiękiem Canon Log przez złącze HDMI

    Ustawianie ostrości: Dual Pixel CMOS AF z wykrywaniem twarzy i śledzeniem AF, Movie Servo AF Ręczne ustawianie ostrości

    ISO Od 100 do 25600 (z dokładnością do 1/3 stopnia), ISO można rozszerzyć do H1: 51200, H2: 102400, H3: 204800 (wybór w funkcjach indywidualnych)

    Cyfrowy stabilizator filmu, obszar obrazu po włączeniu zmniejszony o 10% 
    Rejestracja dźwięku
    (1) RAW: 12-bitowy dźwięk CRM: liniowy PCM
    (2) Wideo MP 4: liniowe PCM
    (3) Wideo MP4: AAC 

    Podgląd obrazu

    Wizjer
    Pentagonalny układ pryzmatyczny
    Pole widzenia (pionowo/poziomo) około 100%
    Powiększenie 0,76x2
    Punkt oczny 20mm
    Korekcja dioptrii od -3 do +1 dpt.
    Matówka stała
    Lustro półprzepuszczalne z mechanizmem szybkiego powrotu

    Informacje w wizjerze:
    (1) Informacje o funkcji AF: pojedyncze punkty / punkty Spot AF, ramka AF, stan AF, wskaźnik ostrości, tryb AF, wybieranie punktu AF, rejestracja punktu AF
    (2) Informacje o ekspozycji: czas naświetlania, wartość przysłony, czułość ISO (zawsze wyświetlana), blokada AE, poziom/korekta ekspozycji, pomiar błysku, pole pomiaru punktowego, ostrzeżenie dot. ekspozycji, sekwencja naświetlania, tryb pomiaru, tryb fotografowania, czas
    (3) Informacje o lampie błyskowej: gotowość lampy błyskowej, szybka synchronizacja, blokada FE, kompensacja ekspozycji lampy błyskowej, światło redukujące efekt czerwonych oczu.
    (4) Informacje o obrazie: informacje o karcie, maks. liczba zdjęć seryjnych (wskaźnik 2-cyfrowy), priorytet jasnych partii obrazu (D+).
    (5) Informacje o kompozycji: obszar kadrowania, format obrazu, siatka, poziomica elektroniczna
    (6) Inne informacje: stan akumulatora, symbol ostrzeżenia, detekcja migotania, tryb wyzwalania migawki, balans bieli, wskaźnik JPEG/RAW

    Podgląd głębi ostrości

    Pokrywa okularu wbudowana 
    Wyświetlacz LCD
    Wyświetlacz TFT, 3,2 cala (8,01 cm), około 2,1 mln punktów
    Pole krycia około 100%
    Kąt widzenia (poziomo/pionowo) około 170°
    Powłoka antyodblaskowa oraz struktura stała

    Jasność
    (1) Automatyczna: wykorzystująca zewnętrzny czujnik światła
    (2) Ręczna: siedem poziomów regulacji
    (3) 4 odcienie kolorów, ustawienia regulowane

    Opcje wyświetlania:
    (1) Ekran szybkich nastaw
    (2) Ustawienia aparatu
    (3) Dwuosiowa poziomica elektroniczna
    (4) Spersonalizowany ekran szybkich nastaw 

    Złącza

    Stopka na akcesoria
    Gorąca stopka 
    Gniazdo mikrofonowe
    Minijack stereo 
    Gniazdo słuchawkowe
    Tak 
    Gniazdo HDMI
    HDMI (mini) 
    Gniazdo RJ-45
    Tak
    Gniazdo USB
    USB 3.1 Gen 2 (PTP) 
    Gniazdo kart pamięci
    CFexpress 1.0 Typ B 

    Inne funkcjonalności

    Stabilizacja obrazu
    Tylko obiektywowa 
    Łączność bezprzewodowa
    Bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11b/g/n; tylko pasmo 2,4 GHz), z obsługą Bluetooth
    Obsługiwane funkcje: EOS Utility, smartfon, przesyłanie do Internetu
    Współpraca z lampą błyskową
    Tryby:
    Automatyka błysku E-TTL II, pomiar ręczny

    X-sync 1/250s

    Korekta ekspozycji lampy +/-3 EV w krokach co 1/3 z lampami Speedlite EX

    Sekwencja nastaw ekspozycji lampy błyskowej w przypadku zgodnej zewnętrznej lampy błyskowej

    Blokada ekspozycji lampy

    Gorąca stopka / złącze PC

    Synchronizacja błysku z drugą kurtyną

    Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi:
    E-TTL II w przypadku lamp błyskowych Speedlite z serii EX, bezprzewodowa obsługa wielu lamp błyskowych
    Sterowanie zewnętrznymi lampami błyskowymi za pomocą menu aparatu

    Lampy: Canon Speedlites (90EX, 220EX, 270EX, 270EX II, 320EX, 380EX, 420EX, 430EX, 430EX II, 430EX III, 470EX AI, 550EX, 580EX, 580EX II, 600EX-RT, 600EX, 600EX-II RT, EL 100, Macro-Ring-Lite MR-14EX , Macro-Ring-Lite, MR-14EX II, Macro Twin Lite MT-24EX, Speedlite Transmitter ST-E2, Speedlite Transmitter ST-E3-RT)

    Zasilanie

    Akumulator, zasilacz
    Akumulator litowo-jonowy LP-E19 (w zestawie)
    LP-E4N
    Czas pracy
    Fotografowanie z wizjerem: około 2850 (20°C)
    Fotografowanie z wizjerem: około 2360 (0°C)
    Fotografowanie w trybie Live View: około 610 (20°C)
    Fotografowanie w trybie Live View: około 530 (0°C)
    Nagrywanie filmu 4K: około 2 godz. i 20 min (20°C; Filmowy Servo AF wyłączony)

    Wskaźnik stanu baterii automatyczny, z 6 poziomami
    Oszczędzanie energii: zasilanie wyłączane po 1, 2, 4, 8, 15 lub 30 min
    Zasilanie sieciowe: zasilacz sieciowy AC-E19/DR-E19

    Parametry fizyczne

    Wymiary
    158 × 167.6 × 82.6 mm 
    Waga
    Około 1250g 
    Dodatkowe funkcjonalności
    Wbudowany GPS – długość i szerokość geograficzna, wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC):
    (1) Satelity systemu GPS (USA)
    (2) Satelity systemu GLONASS (Rosja)
    (3) System systemu Quasi-Zenith Satellite Michibiki (Japonia)

    Notatka głosowa

    Odporność na pył i wilgoć
    • Korpus aparatu Canon EOS-1D X Mark III
    • Muszla oczna EG
    • Ładowarka LC-E19
    • Akumulator LP-E19
    • Kabel interfejsu IFC-100U (USB C)
    • Osłona na kabel
    • Pasek
    • Karta SanDisk Extreme PRO® CFexpress™, typ B, 64 GB
    • Czytnik kart SanDisk Extreme PRO® CFexpress™
    • Kabel USB-C™ o długości 0.5m
    • Mały pokrowiec na akcesoria
    • Zestaw instrukcji obsługi
    • Pełnoklatkowa matryca CMOS o rozdzielczości 20.1 Mpix
    • Wyjątkowo szeroki zakres czułości ISO 100-102400 (rozszerzalny do ISO 50-819200)
    • 191-punktowy system AF (155 czujników krzyżowych)
    • Zaawansowany System Dual Pixel CMOS AF umożliwiająca płynną i precyzyjną zmienę ustawienia ostrości
    • Czas otwarcia migawki 30-1/8000s
    • Zdjęcia seryjne z prędkością 16 kl./s lub 20 kl./s w trybie Live View
    • Filmowanie w formacie RAW 5.5K umożliwiające zaawansowaną postprodukcję
    • Wysokiej jakości filmy w rozdzielczości 4k 60kl./s w standardzie H.265
    • 3,2" dotykowy wyświetlacz LCD o wysokiej rozdzielczości
    • Podwójne gniazdo kart pamięci CFexpress
    • Wbudowany moduł GPS umożliwiający rejestrację lokalizacji
    • Solidna, magnezowa, uszczelniona konstrukcja przewidziana do profesjonalnych zastosowań oraz doskonała ergonomia podczas pracy w poziomie i pionie dzięki zintegrowanemu gripowi

    Masz ten produkt?
    Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.

    Średnia ocena: 5 / 5 na podstawie 1 opinii

    Marek - ocena: 5
    Na papierze wygląda dobrze. Zwłaszcza filmowanie RAW 5.5K mi się podoba.

    Masz pytania odnośnie do tego produktu?