Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!
Zestaw dwóch butelek z zapasowym liquidem do generatora dymu Lensgo Smoke. Każda z nich zawiera 60 ml specjalnego płynu na bazie gliceryny roślinnej i glikolu propylenowego.
Lensgo Smoke S to bezprzewodowa wytwornica dymu oferująca imponującą wydajność w połączeniu z niewielkimi wymiarami. Urządzenie świetnie sprawdzi się wśród osób nagrywających filmy, robiących zdjęcia, koordynujących występy sceniczne lub eventowe pokazy. Generator jest w stanie wytworzyć 20 m³ dymu w ciągu minuty. Dołączone do zestawu akcesoria – specjalne rurki, filtr oraz dysza dyfuzyjna – to narzędzia, które pozwolą uzyskać różne typy dymu lub mgły. Urządzenie mieści się w dłoni i z powodzeniem można nim sterować jedną ręką. Dołączony do zestawu pilot umożliwia też zdalną kontrolę. Wbudowany akumulator o pojemności 2550 mAh naładujesz za pomocą uniwersalnego portu USB-C. Do zestawu dołączono również ergonomiczną walizkę transportową i 6 butelek z płynem do uzupełniania.
Lensgo Smoke B to bezprzewodowa wytwornica dymu oferująca imponującą wydajność. Urządzenie z powodzeniem sprawdzi się wśród osób robiących zdjęcia, nagrywających filmy lub koordynujących występy sceniczne lub eventowe pokazy. Generator jest w stanie wytworzyć 20 m³ dymu w ciągu minuty. Urządzenie wyróżnia również bogaty zestaw akcesoriów. Specjalne rurki, filtr, dysza dyfuzyjna oraz nakładka z elektrycznym wiatrakiem to narzędzia, które pozwolą uzyskać różne typy dymu lub mgły. Urządzenie mieści się w dłoni i z powodzeniem można nim sterować jedną ręką. Dołączony do zestawu pilot umożliwia również zdalną kontrolę. Wbudowany akumulator naładujesz za pomocą uniwersalnego portu USB-C. Do zestawu dołączono również solidną walizkę transportową i 6 butelek z płynem do uzupełniania.
Profoto Softbox Octa dzięki zintegrowanemu pierścieniowi speedring rozkłada się w mgnieniu oka z niebywałą łatwością. Tworzy miękkie i przyjemne światło. Okrągły kształt modyfikatora tworzy atrakcyjny i naturalnie wyglądający odbłysk w oku fotografowanej osoby, a generowane światło ze wszystkich stron może być równie miękkie lub dać równie twarde krawędzie. To sprawia, że Softbox Octa idealnie nadaje się on do fotografii mody, urody i portretów.
Pojemnik bateryjny VG-GFX100II. Pozwala na zastosowanie drugiej baterii NP-W235 co pozwoli na dłuższą nieprzerwaną pracę aparatu. Dodatkowo pojemnik ułatwia pionowe kadrowanie i poprawia trzymanie aparatu.
Szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy systemu Canon RF. Idealny do fotografowania krajobrazów i wnętrz oraz do nagrywania wysokiej jakości, płynnych filmów. Optyka klasy "L" zapewnia doskonałą ostrość, korekcję aberracji oraz naturalnie odwzorowane kolory i kontrasty. Lekka, kompaktowa konstrukcja sprawia, że obiektyw doskonale sprawdza się podczas wielogodzinnego reportażu, w podróży i na wycieczkach.
Liczba przewodnia: 42 (przy 50mm). Sterowanie błyskiem: E-TTL II, E-TTL, TTL. Regulacja głowicy: pionowa i pozioma. Kąt rozsyłu błysku odpowiedni dla 14-200mm. Wymiary: 79,7 x 142,9 x 125,4 mm. Waga: 425g. Gwarancja: 1 rok.
Liczba przewodnia: 42 (przy 50mm). Sterowanie błyskiem: E-TTL II, E-TTL, TTL. Regulacja głowicy: pionowa i pozioma. Kąt rozsyłu błysku odpowiedni dla 14-200mm. Wymiary: 79,7 x 142,9 x 125,4 mm. Waga: 425g. Gwarancja: 1 rok.
Comica CVM-VM20 to nowoczesny i wielofunkcyjny super kardioidalny mikrofon pojemnościowy typu shotgun. Wyposażony w uniwersalny interfejs 3,5mm sprawdzi się w profesjonalnych nagraniach kamerą, aparatem cyfrowym i smartfonem.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA. Sony FE GM 24-70mm f/2,8 - Obiekyw w dobrym stanie. Nosi normalne ślady użytkowania.
Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony zarówno z matrycami formatu APS-C, jak i pełnoklatkowymi. Zakres ogniskowych 24-70 mm. Maks. otwór przysłony f/2,8. Średnica filtra 82 mm.
Wymiary: 87,6 x 136 mm.
Waga: 886 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w idealnym stanie. Praktycznie nie nosi śladów użytkowania.
Wysokiej klasy, stałoogniskowy obiektyw standardowy AF. Może być stosowany z analogowymi i cyfrowymi lustrzankami Nikona.
Zestaw studyjny Nanlite FS-150 2-Light przeznaczony zarówno dla twórców wideo jak i fotografików, którzy potrzebują światła o jakości studyjnej. W skład zestawu wchodzą trzy lampy LED FS-150, każda z softboxem 90x60 i odbłyśnikiem 55 stopni, trzy statywy oświetleniowe LS 186 oraz wygodna walizka transportowa.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT marża. Obiektyw w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym. Nosi minimalne normalne ślady użytkowania. Brak jakichkolwiek uszkodzeń. Bardzo ładny używany egzemplarz. Sprzedawany w zestawi z profesjonalnym filtrem wysokiej jakości B+W UV-haze mrc nano 82mm o wartości 500zł
Profesjonalny, manualny obiektyw szerokokątny Tilt-Shift, dzięki któremu można kontrolować kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania oraz perspektywę zdjęcia.
Wymiary: 88,5 x 106,9 mm. Waga: 780 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w stanie bardzo dobrym. Nosi normalne prawie niezauważalne ślady użytkowania. Przechowywany zawsze w walizce dołączonej do zestawu. Używany głównie do fotografowania samolotów. Przed zakupem proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Najlżejszy w swojej klasie profesjonalny superteleobiektyw o ogniskowej 600 mm i świetle f/4. Zastosowanie lekkich soczewek fluorytowych oraz konstrukcji ze stopu magnezowego pozwoliło na zmniejszenie wagi obiektywu o ok. 25%. Elektromagnetyczna przysłona. System redukcji drgań VR o skuteczności do 4 EV.
Wymiary: ok. 166 x 432 mm. Waga: ok. 3810 g.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w rewelacyjnym stanie technicznym i wizualnym. Praktycznie nie nosi śladów użytkowania.
Wysokiej klasy teleobiektyw zmiennoogniskowy. Może być stosowany z cyfrowymi i analogowymi lustrzankami Nikona. Wyposażony w bezszmerowy silnik SWM oraz funkcje ogniskowania wewnętrznego.
Wymiary: 80 x 143,5 mm. Waga: 745 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w bardzo dobrym stanie. Technicznie i wizualnie bez zastrzeżeń szkła w stanie perfekcyjnym. Widoczne niewielkie śladu użytkowania na gumach pod względem ich koloru.
Kompaktowy, lekki, uniwersalny, zoom z wbudowanym bezszmerowym silnikiem (SWM). Może być stosowany tylko z cyfrowymi lustrzankami Nikona formatu DX.
Wymiary: 76 x 89 mm. Waga: 450 g.
Quadralite PRO SN-5260 to strumienica optyczna, która pozwala na precyzyjne oświetlenie obiektów. Pełną kontrolę nad światłem uzyskuje dzięki wykorzystaniu soczewek obiektywu. Dodatkowo snoot posiada holder na maski gobo. Pozwala to przekształcić go w nasadkę projekcyjną z bardzo szerokim polem zastosowań.
Quadralite PRO SN-5260 to strumienica optyczna, która pozwala na precyzyjne oświetlenie obiektów. Pełną kontrolę nad światłem uzyskuje dzięki wykorzystaniu soczewek obiektywu. Dodatkowo snoot posiada holder na maski gobo. Pozwala to przekształcić go w nasadkę projekcyjną z bardzo szerokim polem zastosowań.
Quadralite PRO SN-5260 to strumienica optyczna, która pozwala na precyzyjne oświetlenie obiektów. Pełną kontrolę nad światłem uzyskuje dzięki wykorzystaniu soczewek obiektywu. Dodatkowo snoot posiada holder na maski gobo. Pozwala to przekształcić go w nasadkę projekcyjną z bardzo szerokim polem zastosowań.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w stanie idealnym. Nie nosi żadnych śladów użytkowania. Gwarancja producenta do 24-05-2025
Uniwersalny obiektyw szerokokątny, zmiennoogniskowy o stałym otworze względnym f/2.8. Ze względu na uniwersalny zakres ogniskowych obiektyw sprawdzi się zarówno w fotografii krajobrazowej jak i reportażowej. Obiektyw jest wyposażony w cichy silnik autofocus dzięki sprawdzi się w filmowaniu.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA. Aparat w niemal w idealnym stanie technicznym i wizualnym, nosi niewielkie ślady użytkowania. Na wyświetlaczach naklejona folia ochronna
Nikon D90 oferuje 12,3 Mp matrycę CMOS o wymiarach APS-C (23,6 x 15,8 mm) wyposażoną w system czyszczący. Dostępny zakres czułości ISO 200-3200 oraz odpowiedniki ISO 100 i ISO 6400. Poza tym D90 korzysta z modułu autofokusa Nikon Multi CAM 1000 z detekcją fazową i 11 punktami pomiaru ostrości. Z nowinek D90 wyposażono w tryb podglądu na żywo i możliwość nagrywania filmów w jakości HD 1280 x 720 z prędkością 24 kl/s. Na uwagę zasługuje także świetny 3-calowy wyświetlacz LCD o rozdzielczości 920 tys. punktów.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA.
Jasny obiektyw typu Fisheye do bezlusterkowców z matrycą APS-C i mikro 4/3
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w dobrym stanie technicznym i wizualnym, nosi normalne ślady użytkowania.
Szerokokątny obiektyw wysokiej klasy w formacie Fujifilm X Mount o ogniskowej 23 mm (odpowiednik w formacie małoobrazkowym: 35 mm). Przeznaczony do współpracy z aparatami cyfrowymi Fujifilm.
Wymiary: 72mm x 63mm. Waga: 300 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA.
Teleobiektyw zoom przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Fujifilm. Zakres ogniskowych 100-400 mm (odpowiednik zakresu 152-609 mm w formacie 35 mm). Maks. otwór względny f/4,5-5,6. Wyposażony w stabilizację obrazu o skuteczności do 5 stopni EV. Konstrukcja uszczelniona, odporna na zachlapanie, kurz i niskie temperatury.
Wymiary: 94,8 x 210,5 mm. Waga: 1375 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA Obiektyw Fujinon XF 16mm f/1,4 R WR - Używany - Obiektyw bardzo dobrej kondycji wizualnej i mechanicznej. Szkła i wnętrze obiektywu czyste. Gumy na pierścieniach bez widocznych śladów użytkowania. Obiektyw nosi normalne ślady użytkowania.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA.
Kompaktowy i lekki obiektyw w formacie Fujifilm X Mount o ogniskowej 27 mm (odpowiednik formatu małoobrazkowego 35 mm: 41 mm). Przeznaczony do współpracy z aparatami cyfrowymi Fujifilm.
Wymiary: 23 x 61,2 mm. Waga: 78 g.
Czarny, pleciony przewód o długości 1m, który zwija się bez plątania i pozwala przesyłać dane z szybkością do 40 Gb/s przez port Thunderbolt 3, Thunderbolt 4 i USB 4 oraz do 10 Gb/s przez port USB 3, a także korzystać z wyjścia wideo DisplayPort (HBR3) i ładować urządzenia mocą nawet 100 W. Służy do łączenia Maca wyposażonego w port Thunderbolt 3 lub 4 (USB-C) z monitorami i urządzeniami Thunderbolt (USB-C) i USB, takimi jak Studio Display, Pro Display XDR, stacje dokujące czy dyski twarde. Przewodu można też użyć do podłączenia iPhona 15 Pro do Maca.
Wysokiej jakości kabel USB-C z końcówką Micro USB 3.0 służy do transferu danych pomiędzy laptopem a twardym dyskiem. Umożliwia szybki i łatwy transfer danych bez użycia jakichkolwiek adapterów.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.