WIELKA WYPRZEDAŻ OBIEKTYWÓW PANASONIC MIKRO 4:3
Szanowni Klienci, produkty wyprzedażowe/komisowe występują w ograniczonych ilościach, obowiązuje kolejność składania zamówień. Złożenie zamówienie nie jest równoznaczne z jego realizacją. Każde zamówienie zostanie potwierdzone e-mailowo bądź telefonicznie.

Kamera Sony PXW-FS5 + RAW upgrade CBKZ-FS5RIF


sony
    cena 18700 zł
    eRaty 12 x 1671 zł


    kontakt z opiekunem produktu
    negocjuj cenę

    Zalecane akcesoria

    Zasilanie

    Torby i pokrowce ochronne

    Obiektywy

    Adaptery

    Akcesoria audio

    Statywy

    Głowice wideo

    Slidery

    Stacje montażowe

    Sony PXW-FS5

     

    Maksymalna mobilność

    Od kamery kompaktowej, przeznaczonej do trzymania w ręku, oczekuje się możliwości poruszania się w ograniczonej przestrzeni. Pracy na kolanach. Swobody ruchów. Łatwości filmowania z dużej wysokości i znad samej ziemi. Taka kamera, podtrzymywana i stabilizowana prawą ręką, powinna też wygodnie opierać się na klatce piersiowej oraz zapewniać łatwy dostęp do wszystkich elementów sterujących. Niezwykła kamera Sony PXW-FS5 spełnia wszystkie te oczekiwania — i znacznie więcej.

     

     Kamera FS5 dość znacznie różni się od modelu FS7

    Jej korpus jest niemal dwukrotnie lżejszy od modelu FS7. Wyjątkowa wygoda podczas filmowania z ręki wynika między innymi z doskonałego wyważenia obudowy. Szybkie dostosowanie kamery do zdjęć z małej lub dużej wysokości ułatwia uniwersalny, obracany uchwyt i wizjer LCD, który można zamontować w dziewięciu miejscach. Jak przystało na produkt Sony, nowy model zawiera światową innowację: pierwszy elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości w kamerze Super 35. Filtr ten zapewnia pełną kontrolę nad ekspozycją przy szybko zmieniającej się sytuacji, w ruchu itp.

     

    Szybka adaptacja do potrzeb

    Podczas pracy w terenie nie można pozwolić sobie na tracenie czasu i okazji. Użytkownik modelu FS5 może więc szybko, bez używania specjalnych narzędzi zdejmować i zakładać elementy osprzętu, takie jak uchwyt czy wizjer LCD. Standardowe, ¼-calowe otwory pod śruby ułatwiają mocowanie kamery do drona, uchwytu stabilizującego lub obudowy podwodnej.

    Uniwersalność systemu mocowania A

    Firmowy system mocowania Sony α gwarantuje zgodność i znakomitą współpracę z obiektywami produkowanymi zarówno przez Sony, jak i inne firmy. Kamera FS5 jest wyposażona w gniazdo na obiektywy z mocowaniem typu E. Po zamontowaniu odpowiedniego adaptera można jednak instalować na niej obiektywy kinowe i do lustrzanek, w tym produkowane przez Sony szkła z mocowaniem typu A. Oznacza to łatwość użycia zarówno posiadanych, jak i nowo nabywanych obiektywów.

    Filmowanie z ręki materiału 4K przy 100 Mb/s

    Kiedy pierwszorzędne znaczenie ma jakość obrazu, można w pełni wykorzystać potencjał przetwornika Exmor Super 35 i nagrywać materiał w rozdzielczości 4K (3840 x 2160) przy 100 Mb/s, używając zaawansowanego kodeka Sony XAVC (Long GOP). W przyszłości pojawi się również możliwość zapisu materiału RAW na zewnętrzne urządzenia (szczegóły zostaną podane później). Jeżeli natomiast liczy się szybkość realizacji zlecenia, można przełączyć kamerę w tryb Full HD (1920 x 1080) i nagrywać obraz w jakości do 60p z wykorzystaniem 10-bitowego kodowania XAVC 4:2:2 przy 50 Mb/s. Kamerę FS5 można więc dostosować do indywidualnych potrzeb — obecnych i przyszłych.

    240 kl./s i obraz w zwolnionym tempie

    Rejestrując obraz w trybie HFR (High Frame Rate — duża liczba klatek na sekundę), można zmienić zwyczajne ujęcie w atrakcyjne wizualnie przedstawienie ruchu w zwolnionym tempie. Kamera FS5 pozwala nagrywać obraz Full HD w 10-bitowym formacie XAVC 4:2:2 w tempie do 240 klatek na sekundę. Odtwarzając takie nagranie z kinową prędkością 24 kl./s, uzyskuje się piękny efekt silnie zwolnionego tempa (10x). Nie występuje przy tym zmniejszenie dokładności bitowej ani cząstkowy odczyt danych z matrycy. Nie ma zatem problemów z mnożnikiem ogniskowej i zmianą kąta widzenia.

     

    Przetwornik obrazu

    Typ przetwornika
    CMOS Exmor
    Wielkość przetwornika
    typu Super35
    Liczba pikseli
    3840 x 2160 (efektywna)

    Optyka

    Ustawianie ostrości
    w zależności od obiektywu
    Średnica filtra
    w zależności od obiektywu
    Mocowanie obiektywu
    E-mount

    Ekspozycja

    Minimalne oświetlenie
    0,16 luksa [60i] (f/1,4 automatyczne wzmocnienie, czas migawki 1/24)
    Czas otwarcia migawki
    1/8 – 1/10 000 s (60i) / 1/6 – 1/10 000 s (50i/24p)
    Gain/ISO
    0, 3, 6, 9, 12, 15, 18, 24, 27, 30 dB, AGC / S-Log2/S-Log3 Gamma ISO 3200
    Filtr ND
    OFF / 1/4ND / 1/16ND / 1/64ND
    Balans bieli
    Zaprogramowany (3200 K), pamięć A / Pamięć B /ATW

    Zapis obrazu i dźwięku

    Format zapisu
    XAVC QFHD; MPEG-4 AVC/H.264 4;2;0 Long profile / XAVC HD; MPEG-4 AVC/H.264 4;2;2 Long profile / AVCHD; Zgodność z formatem MPEG-4 AVC/H.264 AVCHD 2.0 Format zapisu (audio); XAVC; Linear PCM, 2 kanały, 24 bity, 48 kHz / AVCHD; Linear PCM, 2 kanały, 16 bitów, 48 kHz / Dolby Digital, 2 kanały, 16 bitów, 48 kHz
    Rozdzielczość
    XAVC QFHD (3840 x 2160) 29,97p, 25p, 23,98p / 100 Mb/s, 60 Mb/s / XAVC HD (1920 x 1080) 59,94p, 50p / 50 Mb/s, 35 Mb/s / XAVC HD (1920 x 1080) 59,94i, 50i / 50 Mb/s, 35 Mb/s, 25 Mb/s / XAVC HD (1920 x 1080) 29,97p, 25p, 23,98p / 50 Mb/s, 35 Mb/s / XAVC HD (1280 x 720) 59,94p, 50p / 50 Mb/s / AVCHD (1920 x 1080) 59,94p, 50p / tryb PS (28 Mb/s) / AVCHD (1920 x 1080) 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 23,98p, Tryb FX (24 Mb/s) / Tryb FH (17 Mb/s) / AVCHD (1280 x 720) 59,94p, 50p / Tryb FX (24 Mb/s) / Tryb FH (17 Mb/s) / Tryb HQ (9 Mb/s)
    Przepływność
    do 60 Mb/s (w zależności od formatu)
    Rejestracja dźwięku
    Wszechkierunkowy stereofoniczny elektretowy mikrofon pojemnościowy

    Podgląd obrazu

    Wizjer
    1,0 cm (0,39"), OLED, około 1,44 mln punktów
    Wyświetlacz LCD
    8,8 cm (3,5"), około 1,56 mln punktów

    Złącza

    Stopka na akcesoria
    Tak x1
    Gniazdo mikrofonowe
    3-stykowe XLR (żeńskie) (x2), Line/Mic/Mic +48 V z możliwością wyboru
    Gniazdo słuchawkowe
    Gniazdo mini jack stereo (x1)
    Gniazdo HDMI
    Złącze HDMI (typ A)
    Gniazdo SDI
    Typu BNC (x1), do wyboru SD/HD/3G (poziom B) Standardy SMTPE 259M/292M/424M/425M
    Gniazdo USB
    Złącze Multi/Micro USB (x1)
    Gniazdo kart pamięci
    Gniazdo Memory Stick/ SD Gniazdo kart SD

    Inne funkcjonalności

    Stabilizacja obrazu
    obiektywowa (w zależności od obiektywu)
    Łączność bezprzewodowa
    IEEE 802.11 b/g/n / 2,4 GHz / WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK /
    Zgodność z oznaczeniem nr 3 Forum NFC
    Dodatkowe funkcje
    Kamera posiada niewielkie wymiary (niemal dwukrotnie mniejsza od modelu FS7) Dzięki swojej modułowej konstrukcji, mamy możliwość rozbudowania sprzętu wg. własnych potrzeb.

    Zasilanie

    Akumulator, zasilacz
    Napięcie stałe 14,4 V (akumulator) / Napięcie stałe 12,0 V (zasilacz sieciowy)
    Czas pracy
    Z akumulatorem BP-U30; około 2 godzin 10 minut [60i] około 2 godzin 10 minut [50i] (Nagrywanie z włączonym ekranem LCD, wyłączonym wizjerem elektronicznym, bez użycia złącza zewnętrznego urządzenia).

    Parametry fizyczne

    Wymiary
    111,3 x 128,7 x 172,4 mm
    Waga
    Około 111 g (sam korpus)
    • Rączka
    • Uchwyt z pilotem
    • Wizjer LCD
    • Zestaw stopki akcesoriów: stopka, płyta stopki, śruby (4 szt.)
    • Przewód USB
    • Zasilacz sieciowy AC-UES1230
    • Przewód zasilający
    • Bezprzewodowy pilot RMT-845
    • CD-ROM „Podręczniki do kamery na karty pamięci”
    • Instrukcja obsługi
    • Akumulator BP-U30
    • Ładowarka BC-U1
    • Duża muszla oczna
    • Zapis wideo w jakości 4K
    • Przetwornik Exmor CMOS Super 35
    • Wymienne obiektywy z bagnetem E
    • Lekka i ergonomiczna konstrukcja