Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!
Wysokiej klasy obiektyw makro 100mm. Doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej, produktowej czy makrofotografii przyrody. Został zaprojektowany z myślą o optymalizacji rozdzielczości i kontrastu obrazu przy otwartej przysłonie dzięki czemu zapewnia ostre, wysokiej jakości zdjęcia nawet na matrycach o wysokiej liczbie pikseli. Dodatkowo obiektyw został uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci.
Wysokiej klasy, jasny, uniwersalny, stałoogniskowy obiektyw makro AF o skali odwzorowania 1:1, przeznaczony do współpracy z cyfrowymi i analogowymi lustrzankami Pentax.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 120-150 x 72,5 mm. Waga: ok. 730 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 120-150 x 72,5 mm. Waga: ok. 730 g.
Manualny jasny obiektyw macro zaprojektowany do pracy z matrycą APS-C. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Najwyższej klasy, stałoogniskowy obiektyw portretowy AF-S. Może być stosowany tylko cyfrowymi lustrzankami Nikona wydanymi po 2007 roku. Światłosiła: f/1.4. Pole widzenia: 23,1 stopni.
Wymiary: 94.5 x 106 mm
Waga: 985 g
Sigma 105mm f/1,4 DG HSM Art - zapewniający nieprawdopodobną rozdzielczość i zaprojektowany do matryc pełnoklatkowych - obiektyw o najdłuższej z całej rodziny Art ogniskowej i przysłonie F1.4.
Średnica filtra 105 mm.
Wymiary: ø115.9mm x 131.5mm
Waga: 1645g
Sigma 105mm f/1,4 DG HSM Art - zapewniający nieprawdopodobną rozdzielczość i zaprojektowany do matryc pełnoklatkowych - obiektyw o najdłuższej z całej rodziny Art ogniskowej i przysłonie F1.4.
Średnica filtra 105 mm.
Wymiary: ø115.9mm x 131.5mm
Waga: 1645g
Wysokiej klasy, stałoogniskowy obiektyw makro AF o skali odwzorowania 1:1, który może być stosowany z lustrzankami analogowymi i cyfrowymi.
Wysokiej klasy, stałoogniskowy obiektyw makro AF o skali odwzorowania 1:1, który może być stosowany z lustrzankami analogowymi i cyfrowymi.
Profesjonalny, manualny teleobiektyw Tilt-Shift, dzięki któremu można kontrolować kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania oraz perspektywę zdjęcia. Średnica filtra: 82 mm.
Wymiary: 88,5 × 139,1 mm. Waga: 1110 g.
Obiektyw Irix 150mm f/2.8 Macro 1:1 to nowoczesny i wszechstronny teleobiektyw makro zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach cyfrowych. Tym co czyni konstrukcję Irix 150mm f/2.8 prawdziwym obiektywem makro to skala odwzorowania 1:1, która jest już dostępna przy minimalnej odległości 0,345m. Jasna optyka f//2.8 umożliwia skrócenie czasu ekspozycji, a umiarkowanie długa ogniskowa 150 mm zapewnia doskonały kompromis pomiędzy wąskim kątem widzenia. Takie połączenie cech pozwala na pracę w wygodnej odległości w makrofotografii, jak i do fotografii produktowej i portrecie.
Obiektyw Irix 150mm f/2.8 Macro 1:1 to nowoczesny i wszechstronny teleobiektyw makro zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach cyfrowych. Tym co czyni konstrukcję Irix 150mm f/2.8 prawdziwym obiektywem makro to skala odwzorowania 1:1, która jest już dostępna przy minimalnej odległości 0,345m. Jasna optyka f//2.8 umożliwia skrócenie czasu ekspozycji, a umiarkowanie długa ogniskowa 150 mm zapewnia doskonały kompromis pomiędzy wąskim kątem widzenia. Takie połączenie cech pozwala na pracę w wygodnej odległości w makrofotografii, jak i do fotografii produktowej i portrecie.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Wysokiej klasy, jasny, stałoogniskowy teleobiektyw, przeznaczony do współpracy z cyfrowymi lustrzankami Pentax.
Wymiary: 134 x 83 mm. Waga: 825 g.
Profesjonalny, jasny, stałoogniskowy teleobiektyw AF z wbudowanym bezszmerowym silnikiem (SWM) i wyposażony w system redukcji drgań (VR). Może być stosowany z analogowymi i cyfrowymi lustrzankami Nikona.
Wymiary: 124 x 268 mm. Waga: 2900 g.
Jasny, stałoogniskowy teleobiektyw o ogniskowej 300mm i świetle f/4. Zastosowane soczewki Fresnela pozwoliły zredukować wagę i wymiary przy zachowaniu wysokiej jakości zdjęć. Stabilizator obrazu. Przysłona kontrolowana elektronicznie.
Wymiary: 89 x 147,5 mm.
Waga: 755 g.
Stałoogniskowy teleobiektyw przeznaczony do cyfrowych lustrzanek Pentax z matrycą formatu APS-C. Ogniskowa 300 mm (kąt widzenia odpowiada obiektywowi 450 mm w aparacie małoobrazkowym). Obiektyw wyposażono w ultradźwiękowy silnik autofokusa (SDM) oraz funkcję Quick Shift Focus pozwalającą na ręczne ostrzenie bez przełączania w tryb MF.
Wymiary: 83 x 184 mm. Waga: 1070 g.
Bardzo jasny teleobiektyw o profesjonalnych parametrach pracy – idealny do fotografowania sportu i dzikiej przyrody oraz do działalności reporterskiej. Ogniskowa 400mm. Szybkie i celne ustawianie ostrości.
Profesjonalny, niewielki, stałoogniskowy teleobiektyw o ogniskowej 400 mm i maks. otworze względnym f/4. Dzięki zastosowaniu w konstrukcji elementów dyfrakcyjnych, zachowano niewielką wagę i gabaryty. Obiektyw jest wyposażony w system stabilizacji obrazu i ultradźwiękowy napęd autofokusa.
Wymiary: 232,7 x 128 mm. Waga: 2100 g.
Superteleobiektyw RF 400mm F2.8L IS USM to najlepsze narzędzie w swojej klasie sprzętowej. Idealny dla profesjonalistów zajmujących się fotografowaniem dzikiej przyrody i sportu oraz pracą reporterską. Obiektyw posiada mocowanie RF, silnik USM zapewniający bardzo szybki i celny autofokus oraz stabilizację optyczną o skuteczności nawet 5.5 stopnia EV. Szkło fluorytowe i Super UD kontroluje zniekształcenia i poprawia ostrość obrazu, natomiast powłoki ASC i Super Spectra minimalizują odblaski. Obiektyw pozwala na zastosowanie konwerterów Canon RF 1.4x oraz 2x dla jeszcze większego powiększenia. Canon RF 400mm f/2.8 L IS USM gwarantuje najlepszą jakość obrazu oraz szybkość działania, bez żadnych kompromisów.
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 400mm i świetle f/2,8. Może współpracować zarówno z lustrzankami o matrycach pełnoklatowych, jak i APS-C. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy SWM oraz system redukcji drgań z trybem Sport.
Wymiary: 358 x 160 mm. Waga: 3800 g.
Najlżejszy w swojej klasie profesjonalny superteleobiektyw o ogniskowej 500 mm i świetle f/4. Zastosowanie lekkich soczewek fluorytowych oraz konstrukcji ze stopu magnezowego pozwoliło na zmniejszenie wagi obiektywu o ok. 20%. Elektromagnetyczna przysłona. System redukcji drgań VR o skuteczności do 4 EV.
Wymiary: 140 x 387 mm. Waga: ok. 3090 g.
Wysokiej jakości teleobiektyw stało ogniskowy. Ten superteleobiektyw z szybkim autofokusem stanowi idealny balans rozmiaru i możliwości. Ogniskowa 500 mm, kompaktowa konstrukcja i nadzwyczajna jakość zdjęć pozwalają poczuć prawdziwą swobodę.
Obiektyw SIGMA 500mm F4 DG OS HSM wyposażony jest w 2 soczewki FLD i 1 soczewkę SLD, co w połączeniu ze zoptymalizowaną konstrukcją optyczną zapewnia minimalizację wszelkich aberracji chromatycznych i sferycznych. Konstrukcja obiektywu: 16 soczewek w 11 grupach.
Wymiary: 144,8 x 380,3 mm
Waga: 3,310g
Obiektyw SIGMA 500mm F4 DG OS HSM wyposażony jest w 2 soczewki FLD i 1 soczewkę SLD, co w połączeniu ze zoptymalizowaną konstrukcją optyczną zapewnia minimalizację wszelkich aberracji chromatycznych i sferycznych. Konstrukcja obiektywu: 16 soczewek w 11 grupach.
Wymiary: 144,8 x 380,3 mm
Waga: 3,310g
Najlżejszy na świecie obiektyw o parametrach 600mm f/4, idealny dla profesjonalistów zajmujących się fotografowaniem dzikiej przyrody i sportu oraz pracą reporterską. Obiektyw zapewnia wyjątkowo wyraźny obraz o bardzo niski poziom zniekształceń. Fluorytowe elementy obiektywu redukują kolorowe obwódki oraz zwiększają rozdzielczość i kontrast. Szybkie i celne ustawianie ostrości (USM)
Najlżejszy w swojej klasie profesjonalny superteleobiektyw o ogniskowej 600 mm i świetle f/4. Zastosowanie lekkich soczewek fluorytowych oraz konstrukcji ze stopu magnezowego pozwoliło na zmniejszenie wagi obiektywu o ok. 25%. Elektromagnetyczna przysłona. System redukcji drgań VR o skuteczności do 4 EV.
Wymiary: ok. 166 x 432 mm. Waga: ok. 3810 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w stanie bardzo dobrym. Nosi normalne prawie niezauważalne ślady użytkowania. Przechowywany zawsze w walizce dołączonej do zestawu. Używany głównie do fotografowania samolotów. Przed zakupem proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Najlżejszy w swojej klasie profesjonalny superteleobiektyw o ogniskowej 600 mm i świetle f/4. Zastosowanie lekkich soczewek fluorytowych oraz konstrukcji ze stopu magnezowego pozwoliło na zmniejszenie wagi obiektywu o ok. 25%. Elektromagnetyczna przysłona. System redukcji drgań VR o skuteczności do 4 EV.
Wymiary: ok. 166 x 432 mm. Waga: ok. 3810 g.
Profesjonalny stałoogniskowy teleobiektyw AF z wbudowanym bezszmerowym silnikiem (USM) i wyposażony w system stabilizacji obrazu (IS). Może być stosowany z lustrzankami Canona wyposażonymi zarówno w matryce formatu APS-C, jak i w pełnoklatkowe. Średnica filtra: 52 mm (wsuwane filtry żelatynowe).
Wymiary: 163 x 461 mm. Waga: 4500 g.
Wysokiej klasy, stałoogniskowy superteleobiektyw AF z wbudowanym bezszmerowym silnikiem (SWM) i optyczną stabilizacją obrazu VR II. Może być stosowany z lustrzankami Nikona formatu FX i DX.
Wymiary: 160 x 461 mm. Waga: 4590 g.
Adapter do mocowania FTZ II drugiej generacji sprawia, że używanie aparatu Z firmy Nikon z zamontowanym obiektywem z mocowaniem F jest wygodniejsze Dzięki udoskonalonej ergonomii.
"Lens Station" to urządzenie do aktualizacji oprogramowania wszystkich obiektywów Samyang AF Sony E
TTArtisan 11mm f/2,8 to niewielki pełnoklatkowy obiektyw typu FishEye o kącie widzenia 180° przeznaczony do lustrzanek. Dzięki zastosowaniu soczewek specjalnym, charakteryzuje się bardzo dobrą jakością optyczną. Duży otwór względny - f/2.8 i niewielka minimalną odległość ostrzenia, sprawia, że można go bardzo kreatywnie wykorzystać.
TTArtisan 11mm f/2,8 to niewielki pełnoklatkowy obiektyw typu FishEye o kącie widzenia 180° przeznaczony do lustrzanek. Dzięki zastosowaniu soczewek specjalnym, charakteryzuje się bardzo dobrą jakością optyczną. Duży otwór względny - f/2.8 i niewielka minimalną odległość ostrzenia, sprawia, że można go bardzo kreatywnie wykorzystać.
W przeciwieństwie do nowoczesnych obiektywów z kremowym, gładkim bokeh, TTArtisan 100mm f2.8 tworzy efekt bańki mydlanej. Kształty w nieostrościach mają jasne krawędzie i przypominają, jako żywo, kształty, które uzyskujemy przy puszczaniu baniek.
W przeciwieństwie do nowoczesnych obiektywów z kremowym, gładkim bokeh, TTArtisan 100mm f2.8 tworzy efekt bańki mydlanej. Kształty w nieostrościach mają jasne krawędzie i przypominają, jako żywo, kształty, które uzyskujemy przy puszczaniu baniek.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.