Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!
Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?
Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.
Rodzaje bagnetów:
Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny zaprojektowany do filmowania lustrzankami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C lub pełnoklatkową.
Wymiary: 96,1 x 87 mm. Waga: 620 g.
Ultraszerokokątny, jasny obiektyw Samyang 16mm T2,2 ED AS UMC CS II jest przeznaczony do lustrzanek cyfrowych oraz aparatów kompaktowych z wymienną optyką wyposażonych w matrycę APS-C.
Wymiary: 89 ,4 x 83 mm. Waga produktu: 583 g.
Najwyższej klasy, bardzo jasny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny, przeznaczony do kamer Cinema EOS, kompatybilny również ze standardowymi aparatami 35 mm, a także aparatami APS-C. Typ mocowania: EF.
Stałoogniskowy, szerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 24mm, maks. otwór względny T1.5. Mocowanie: Canon EF.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1180 g.
Stałoogniskowy, szerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Najwyższej klasy, bardzo jasny, stałoogniskowy obiektyw standardowy, przeznaczony do kamer Cinema EOS, kompatybilny również ze standardowymi aparatami 35 mm, a także aparatami APS-C. Typ mocowania: EF.
Obiektyw filmowy o ogniskowej 50 mm przeznaczony do kamer i lustrzanek wyposażonych w pełnoklatkowe matryce. Jasność T1,5 (f/1,4) umożliwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz zapewnia doskonałą plastykę i niewielką głębię ostrości. 9 soczewek ułożonych w 6 grupach (w tym soczewka asferyczna oraz hybrydowa asferyczna), wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne UMC.
Wymiary: 81,6 x 72,2 mm. Waga: 555 g.
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu.
Stałoogniskowy, klasyczny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Najwyższej klasy, bardzo jasny, stałoogniskowy obiektyw, przeznaczony do kamer filmowych kompatybilny również ze standardowymi aparatami 35 mm, a także aparatami APS-C.
Najwyższej jakości obiektyw przeznaczony dla osób szukających najwyższych możliwych parametrów obrazu. Konstrukcja obiektywu opiera się na 9 soczewkach w 7 grupach optycznych z funkcją wewnętrznego ogniskowania przy czym jedna soczewka jest asferyczna. Zastosowano tutaj również ośmiolistkową przysłonę dzięki czemu można otrzymać niezwykle plastyczne rozmycie tła.
Wymiary: 78 x 74,7 mm. Waga: 580 g.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,5.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1245 g.
Stałoogniskowy, portretowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 123,1 x 81,6 mm. Waga: 725 g.
Najwyższej klasy telekonwerter przeznaczony do współpracy z obiektywami stałoogniskowymi Canon Powoduje zwiększenie długości ogniskowej o 40% i zwiększenie wartości przysłony o jedną działkę.
Wysokiej klasy telekonwerter przeznaczony wyłącznie do obiektywów Sigma z nowej linii Sigma Global Vision. Powoduje wydłużenie ogniskowej o 100% i zmniejszenie otworu względnego o dwie działki. Mocowanie Canon.
Wymiary: 69,8 mm x 48,9 mm. Waga: 290 g.
Wysokiej klasy telekonwerter przeznaczony wyłącznie do obiektywów Sigma z nowej linii Sigma Global Vision. Powoduje wydłużenie ogniskowej o 40% i zmniejszenie otworu względnego o jedną działkę. Mocowanie Canon.
Wymiary: 69,8 mm x 25 mm. Waga: 190 g.
Przystawka umożliwiająca podłączenie obiektywu do komputera w celu aktualizacji oprogramowania oraz dopasowania niektórych parametrów (np. ostrzenie, szybkość AF).
USB Dock obsługuje wyłącznie nowe obiektywy Sigma z serii Contemporary, Art i Sports.
Przystawka umożliwiająca podłączenie obiektywu do komputera w celu aktualizacji oprogramowania oraz dopasowania niektórych parametrów (np. ostrzenie, szybkość AF).
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 to unikalny obiektyw, który otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości filmowania i fotografowania w skali makro. Niespotykany kształt i dwukrotne przybliżenie pozwolą zanurzyć się w świecie małych owadów, zwierząt i roślin. Z Periprobe odkryjesz też nowe sposoby na zdjęcia produktowe i zrewolucjonizujesz schematy pracy w studiu. Oryginalna konstrukcja pozwali spojrzeć na świat z bliska – nie tylko w tradycyjny sposób, ale także pod kątem 90º, zupełnie jak za pomocą peryskopu! Wbudowane diody LED zapewnią odpowiednie światło wszędzie tam, gdzie nie zmieści się tradycyjna lampa. Filmowcy z pewnością docenią zębatki kompatybilne z systemami follow focus. W zestawie nie zabrakło profesjonalnej walizki zabezpieczonej zamkami szyfrowymi.
Irix Cine 30mm T1.5 to pełnoklatkowy obiektyw filmowy zaprojektowany z myślą o pracy w standardzie Ultra HD 8K. Obiektyw idealnie sprawdzi się podczas wywiadów, reportaży czy po prostu do tworzenia szerokich ujęć filmowych. Jego format obrazu, 43,3 mm (po przekątnej) całkowicie pokrywa każdy rozmiar matrycy od pełnoklatkowej 35 do matrycy 1/3′′.
Irix 21mm jest naszym najszerszym obiektywem, który idealnie dopełnia linię obiektywów Irix Cine z przysłoną T1.5, dzięki czemu masz możliwość spójnego filmowania całym zestawem, również przy szeroko otwartej przysłonie. Z tak szerokim obiektywem, możesz w łatwy sposób osiągnąć niesamowity bokeh mając jednocześnie zapewnione takie same kolory, kontrast oraz jasność jak przy zastosowaniu obiektywów Irix Cine 30mm i 45mm.
Irix Cine 150mm T3.0 Tele jest bratem bliźniakiem obiektywu Irix Cine 150mm T3.0 Macro, ale został zaprojektowany specjalnie do pracy przy dłuższych odległościach od filmowanego obiektu. Charakteryzuje się przede wszystkim przeprojektowanym mechanizmem ustawiania ostrości - pozwalającym na znacznie większą precyzję w zakresie od 2 metrów do nieskończoności.
Obiektywy z serii T1.5. pozwolą Ci rozpocząć filmowanie tu i teraz. Zestaw składa się z trzech najpopularniejszych ogniskowych, które świetnie sprawdzą się zarówno na pełnoklatkowych matrycach, jak i cropach typu Super35. Dzięki wartości transmisji T1.5 będziesz mógł pracować w każdych warunkach, niezależnie od panującego oświetlenia. Każdy z obiektywów różni się polem widzenia o około 20 stopni. Dzięki temu świetnie ze sobą współpracują pokrywając idealnie zakres od ~80 do ~40 stopni.
Zestaw, który z łatwością pozwoli Ci zrealizować pracę na każdym planie filmowym. Wszystkie pięć obiektywów pozwolą Ci nakręcić wszystko, czego będzie potrzebował Twój klient, od niesamowitych ujęć nieruchomości po ekstremalne zbliżenia. Wszystkie obiektywy pasują do siebie zapewniając spójny wygląd w całej gamie, który nie tylko się wyróżnia, ale także znacznie ułatwia postprodukcję. Stwórz vintage’owy wygląd wraz z unikalnym efektem bokeh zachowując kolory oraz detale dzięki obiektywom Irix.
Zestaw produkcyjny pozwoli Ci z łatwością rozpocząć pracę na każdym planie
filmowym. Wszystkie obiektywy stanowią podstawę do realizacji każdej produkcji,
sprawdzając się idealnie podczas ujęć otwierających scenę aż po ekstremalne zbliżenia
na planie filmowym. Obiektywy posiadają standard Irix Cine, dzięki czemu zapewniają
spójny wygląd w całym zakresie, który nie tylko się wyróżnia, ale także ułatwia
postprodukcję. Stwórz vintage’owy wygląd wraz z unikalnym efektem bokeh zachowując
kolory oraz detale dzięki obiektywom Irix.
TTArtisan 11mm f/2,8 to niewielki pełnoklatkowy obiektyw typu FishEye o kącie widzenia 180° przeznaczony do lustrzanek. Dzięki zastosowaniu soczewek specjalnym, charakteryzuje się bardzo dobrą jakością optyczną. Duży otwór względny - f/2.8 i niewielka minimalną odległość ostrzenia, sprawia, że można go bardzo kreatywnie wykorzystać.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Pierwszy obiektyw filmowy typu zoom jest parafokalny, co oznacza, że utrzymuje ostrość w danym punkcie podczas zmiany ogniskowej.
Laowa Aurogon FF 10-50x NA 0,5 supermicro APO to obiektyw, który przenosi mikrofotografię na zupełnie nowy poziom. Niezależnie od tego, czy fotografujesz mikroorganizmy, struktury roślinne czy minerały, zapewni doskonałą jakość powiększonego obrazu bez konieczności sięgania po mikroskop. Obiektyw jest kompatybilny z mocowaniem Canon EF i gwarantuje pełnoklatkowe pokrycie obrazem. Stała odległość robocza (20 mm) dla wszystkich poziomów powiększenia gwarantuje wygodę użytkowania. Układ APO eliminuje aberrację chromatyczną, nadając zdjęciom wyjątkową ostrość. Urządzenie zapewnia też 8-stopniową regulację wartości apertury numerycznej, co pozwala na precyzyjne dopasowanie głębi ostrości. W zestawie 4 tubusy powiększające (10x, 20x,. 35x i 50x) oraz profesjonalna walizka transportowa.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.