Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!
Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?
Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.
Rodzaje bagnetów:
Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.
Uniwersalny obiektyw Sony E 18-200 mm f/3.5-6.3 OSS LE typu zoom, przeznaczony do aparatów i kamer Sony NEX. Wbudowana stabilizacja ułatwia wykonanie ostrych, nie poruszonych ujęć. Fotografowanie możliwe jest już z odległości 50cm, może więc on służyć jako namiastka obiektywu makro.
Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 Di III-A VC VXD o pierwszy na świecie zmiennoogniskowy obiektyw do bezlusterkowych aparatów z matrycą APS-C i 16,6-krotnym powiększeniem, który ma wszystkie zalety wielofunkcyjnego obiektywu ze zmienną ogniskową, co pozwala na jego zastosowanie do wielu rodzajów fotografii.
Obiektyw Sony E 55-210mm f/4,5-6,3 (czarny) to smukły, lekki teleobiektyw o krotności zoomu wynoszącej 3,8x, ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm: 82,5—315. Odznaczający się bardzo wysoką jakością i wyposażony jest w optyczny stabilizator SteadyShot. Przeznaczony tylko do aparatów z mocowaniem E.
Wymiary: 63,8 x 108 mm. Waga: 345 g.
Smukły, lekki teleobiektyw o krotności zoomu wynoszącej 3,8x, ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm: 82,5—315. Odznaczający się bardzo wysoką jakością i wyposażony jest w optyczny stabilizator SteadyShot. Przeznaczony tylko do aparatów z mocowaniem E.
Wymiary: 63,8 x 108 mm. Waga: 345 g.
Zoptymalizowany optyczna i mechaniczna konstrukcja zapewniająca wyjątkową wydajność teleobiektywu z korpusami Sony z serii Axxxx, wyposażonymi w matrycę APS-C. Ogniskowa 70-350 (odpowiednik 105-525 mm) z 5-krotny zoomem oraz wbudowaną stabilizacją obrazu sprawiają, że obiektyw doskonale sprawdzi się jako Super-teleobiektyw. A wszystko to w kompaktowej konstrukcji o niewielkich wymiarach.
Zapewniający niewątpliwie wyraźną jakość bokeh, Trioplan 100 mm f/2.8 II firmy Meyer-Optik Gorlitz to aktualizacja i upamiętnienie stulecia klasycznej optyki vintage i jest dostępny dla aparatów Sony z mocowaniem E.
"Lens Station" to urządzenie do aktualizacji oprogramowania wszystkich obiektywów Samyang AF Sony E
Stałoogniskowy manualny obiektyw typu rybie oko zaprojektowany do filmowania lustrzankami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C.
Wymiary: 101,1 x 77,8 mm. Waga: 465 g.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 132,1 x 87 mm. Waga: 630 g.
Ultraszerokokątny filmowy obiektyw typu rybie oko przeznaczony do współpracy z aparatami wyposażonymi w matryce typu APS-C.
Wymiary: 59,1x 73,6 mm. Waga: 250 g.
Szerokokątny, jasny obiektyw Samyang 16mm T2.2 ED AS UMC CS II jest przeznaczony do lustrzanek cyfrowych oraz aparatów kompaktowych z wymienną optyką wyposażonych w matrycę APS-C.
Wymiary: 89 ,4 x 83 mm. Waga produktu: 583 g.
Stałoogniskowy, klasyczny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Stałoogniskowy, portretowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Obiektyw Sony 18-110mm z elektryczną regulacją ogniskowej przeznaczony do korpusów z matrycami Super 35mm / APS-C. Pokrywa on zakres ogniskowych 18-110 mm, czyli od szerokiego kąta do teleobiektywu (27-165 mm w przeliczeniu na format 35 mm2, krotność zoomu: 6,1x. Maksymalna przysłona F4 jest stała w całym zakresie ogniskowych, dzięki czemu pozwala uzyskać piękne efekty małej głębi ostrości i dobierać stabilne, spójne ustawienia ekspozycji.
Konwerter MC-11 jest idealnym rozwiązaniem dla fotografów, którzy korzystają z różnych mocowań systemowych. Umożliwia użytkownikom korpusów Sony z mocowaniem E na korzystanie z obiektywów z mocowaniem Sigma SA lub Canon EF / EF-S
Voigtlander VM-E Close Focus Adapter łączy w sobie funkcję adaptera pozwalającego na podpięcie wysokiej klasy obiektywów z mocowaniem Leica M do korpusów Sony z mocowaniem E oraz pierścienia pośredniego pozwalającego płynnie skrócić minimalną odległość ostrzenia.
Przystawka umożliwiająca podłączenie obiektywu do komputera w celu aktualizacji oprogramowania oraz dopasowania niektórych parametrów (np. ostrzenie, szybkość AF).
Bardzo jasny obiektyw filmowy z mocowaniem Sony E. Pokrywa matrycę APS-C.
Bardzo jasny obiektyw filmowy z mocowaniem Sony E. Pokrywa matrycę APS-C.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Obiektyw Samyang 50 mm f/1.2 AS UMC CS - Sony E to standardowy obiektyw do ręcznego ustawiania ostrości do aparatów bezlusterkowych z matrycami APS-C. Ze znacznie jasną przysłoną F1.2 obiektyw tworzy jasne i godne zaufania obrazy oraz imponujący efekt bokeh nawet w aparatach bezlusterkowych. 50 mm F1.2 to obiektyw wielofunkcyjny, zwłaszcza do portretów.
Nokton SE 35 mm f/1,2 to propozycja dla użytkowników aparatów bezlusterkowych Sony E. Obiektyw łączy konstrukcję optyczną trzeciej wersji legendarnego Noktona 35 mm f/1,2 z nowym, odchudzonym designem oraz elektronicznym wsparciem ostrzenia i stabilizacji. Dzięki swej dużej jasności oraz standardowej ogniskowej idealnie sprawdzi się jako perfekcyjny obiektyw uniwersalnego zastosowania.
Viltrox AF 16mm f1.8 to szerokokątny i jasny obiektyw dedykowany aparatom bezlusterkowym z mocowanie Sony FE.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
TTArtisan 10mm f/2 to obiektyw zaprojektowany do aparatów bezusterkowych z matrycą APS-C. Niewielki rozmiar oraz waga około 340g, a także ultraszeroki kąt widzenia - 105° - fantastycznie się sprawdzą podczas fotografowania przede wszystkim krajobrazów, zarówno bezludzia jak i miejskich, ale też dzięki przysłonie f/2 mogą być idealne do astrofotografii.
Viltrox AF 20mm F2.8 to wyjątkowy obiektyw który otwiera przed fotografem zupełnie nowe możliwości. Dzięki swoim cechom technicznym stanie się towarzyszem do eksploracji fotografii krajobrazowej, astrofotografii, fotografii wnętrz i architektury.
Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
ierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
Obiektyw AF 27mm F1.2 Pro jest obiektywem stałoogniskowym o bardzo dużej przysłonie z flagowej serii Pro wprowadzonej przez firmę Viltrox. Kontynuuje niesamowitą ultrawysoką rozdzielczość serii Pro i super dużą przysłonę F1.2, zapewniając niezwykle przyjemny bokeh
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.