Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!
Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?
Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.
Rodzaje bagnetów:
Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny z profesjonalnej serii Art, przeznaczony do współpracy z lustrzankami pełnoklatkowymi. Ogniskowa 24 mm, światło f/1,4. Ultradźwiękowy napęd autofokusa (silnik HSM). Średnica filtra: 77 mm.
Wymiary: 85 x 90,2 mm. Waga: 665 g.
Sigma 24mm f/2 DG DN Contemporary - kompaktowa "stałka" premium z bagnetem L-Mount
Zaawansowana konstrukcja optyczna zapewnia ostre i kontrastowe zdjęcia od centrum do samego brzegu kadru nawet na otwartej przysłonie F2, co w połączeniu z szerokim kątem czyni go idealnym obiektywem do fotografowania krajobrazów, wnętrz czy nocnego nieba. Jego kompaktowe rozmiary i waga sprawiają że bez problemu zmieści się w podręcznej torbie do codziennego fotografowania, a wysokiej jakości, całkowicie metalowa konstrukcja, która jest cechą wszystkich obiektywów z serii „I” sprawia, iż doświadczenie związane z posiadaniem i obsługą tego obiektywu jest niezwykle satysfakcjonujące.
Sigma 24mm f/2 DG DN Contemporary - kompaktowa "stałka" premium z bagnetem Sony E.
Zaawansowana konstrukcja optyczna zapewnia ostre i kontrastowe zdjęcia od centrum do samego brzegu kadru nawet na otwartej przysłonie F2, co w połączeniu z szerokim kątem czyni go idealnym obiektywem do fotografowania krajobrazów, wnętrz czy nocnego nieba. Jego kompaktowe rozmiary i waga sprawiają że bez problemu zmieści się w podręcznej torbie do codziennego fotografowania, a wysokiej jakości, całkowicie metalowa konstrukcja, która jest cechą wszystkich obiektywów z serii „I” sprawia, iż doświadczenie związane z posiadaniem i obsługą tego obiektywu jest niezwykle satysfakcjonujące.
SIGMA Sigma 24mm f/3,5 DG DN Contemporary szerokokątny stałoogniskowy obiektyw o niezwykłej rozdzielczości, zaprojektowany do pełnoklakotwych aparatów bezlusterkowych. Jakość optyczna i niewielkie rozmiary w codziennym zastosowaniu.
SIGMA Sigma 24mm f/3,5 DG DN Contemporary szerokokątny stałoogniskowy obiektyw o niezwykłej rozdzielczości, zaprojektowany do pełnoklakotwych aparatów bezlusterkowych. Jakość optyczna i niewielkie rozmiary w codziennym zastosowaniu.
Ten kompaktowy i solidny obiektyw jest wykonany ze stopu aluminium wykorzystywanego w lotnictwie. Ma długość 126 mm i waży 780 g. Pierścień ostrości działa naprawdę płynnie i umożliwia regulację w zakresie 189,6 stopni.
Jasny, stałoogniskowy obiektyw standardowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Sony E z matrycą APS-C. Ogniskowa 24 mm, maks. otwór przysłony f/1,8. Konstrukcja odporna na kurz i wilgoć. Wymiary: 64,4 x 70,5 mm Waga: 281 g.
Stałoogniskowy obiektyw standardowy o ogniskowej 50mm z lini G charakteryzującej się wysoką jakością obrazu oraz pożądanym efektem bokeh. Małe wymiary oraz niewielka waga sprawiają, że obiektyw znajduje szerokie zastosowanie zarówno przy zdjęciach jak i filmie. Obiektyw dedykowany pod pełnoklatkowe bezlusterkowce z możliwością wykorzystania do bezlusterkowców z matrycą APS-C. dokładny i cichy system AF pozwoli uchwycić najważniejsze chwile na zdjęciach i filmach.
Nowe twórcze możliwości w fotografii i sztuce dzięki obiektywowi zapewniającemu dużą rozdzielczość i doskonały efekt bokeh, nawet przy ustawieniu wartości przysłony f/1,4. Obiektyw ma stosunkowo niewielkie rozmiary i jest najlżejszy w swej klasie. Wyróżnia się też szybkim, cichym i precyzyjnym napędem AF. Konstrukcja jest odporna na pył i wilgoć, zapewne docenione zostanie to przez profesjonalistów wymagających od swojego sprzętu znacznie więcej.
Kompaktowy i lekki szerokokątny obiektyw 24 mm do bezlusterkowców Sony z mocowaniem E / FE. Kompatybilny z pełną klatką, uszczelniona konstrukcja i doskonała możliwość ustawiania ostrości z bliska (współczynnik powiększenia 1: 2). Idealny do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy fotografii ulicznej.
Szerokokątny obiektyw stałoogniskowy z autofokusem przeznaczony do pełnoklatkowego bezlusterkowca Sony. Obsługuje stabilizację obiektywu IS, transmisję informacji EXIF i aktualizację USB.
Obiektyw dedykowany do pracy pełnoklatkowymi bezlusterkowcami z bagnetem Nikon Z, wyposażony w szybki i cichy AF.
Jasny obiektyw o ogniskowej 25mm do bezlusterkowców z matrycą APS-C i mikro 4/3
Jasny obiektyw o ogniskowej 25mm do bezlusterkowców z matrycą APS-C i mikro 4/3
Jasny obiektyw o ogniskowej 25mm do bezlusterkowców z matrycą APS-C i mikro 4/3
Jasny obiektyw o ogniskowej 25mm do bezlusterkowców z matrycą APS-C i mikro 4/3
Stałoogniskowy, manualny obiektyw o ogniskowej 25 mm i maks. otworze względnym f/1,4. To świetna propozycja dla fotografów krajobrazu oraz architektury. Obiektyw spodobać się także powinien fotoreporterom oraz miłośnikom filmowania.
Metalowy, uszczelniany korpus. Średnica filtra 82 mm. Mocowanie Nikon (ZF.2).
Wymiary: 122,5 x 95,2 mm. Waga: 1255 g.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw o ogniskowej 25 mm i maks. otworze względnym f/1,4. To świetna propozycja dla fotografów krajobrazu oraz architektury. Obiektyw spodobać się także powinien fotoreporterom oraz miłośnikom filmowania.
Metalowy, uszczelniany korpus. Średnica filtra 82 mm. Mocowanie do Canon (ZE)
Wymiary: 122,5 x 95,2 mm. Waga: 1255 g.
Szerokokątny obiektyw wyposażony w autofokus, zaprojektowany do pełnoklatkowych aparatów z mocowaniem Sony E (np. α7). Ogniskowa 25 mm. Maks. otwór przysłony f/2. Min. odległość ostrzenia 0,2 m. Średnica filtra 67 mm. Wyświetlacz OLED pokazujący ustawioną odległość i zakres głębi ostrości. Uszczelniony tubus.
Wymiary: 81 x 78 mm. Waga: 335 g.
Argus 25 mm to kolejny apochromatyczny obiektyw w rodzinie ultrajasnych szkieł od Venus Optics. Prezentowany model oferuje skalę odwzorowania 0,17:1 i jest przeznaczony do pracy z aparatami bezusterkowymi wyposażonymi w matrycę APS-C. Obiektyw posiada układ APO, który minimalizuje zniekształcenia i aberracją chromatyczną. Ostrzenie z minimalnej odległości wynoszącej jedynie 25 cm pozwala maksymalnie zbliżyć się do fotografowanych lub filmowanych obiektów. Wewnętrzny system regulacji ostrości nie wpływa na długość obiektywu podczas zmieniania ustawień. Szkło pozwala również uzyskać piękne rozmycie tła i miękki krągły bokeh.
Argus 25 mm to kolejny apochromatyczny obiektyw w rodzinie ultrajasnych szkieł od Venus Optics. Prezentowany model oferuje skalę odwzorowania 0,17:1 i jest przeznaczony do pracy z aparatami bezusterkowymi wyposażonymi w matrycę APS-C. Obiektyw posiada układ APO, który minimalizuje zniekształcenia i aberracją chromatyczną. Ostrzenie z minimalnej odległości wynoszącej jedynie 25 cm pozwala maksymalnie zbliżyć się do fotografowanych lub filmowanych obiektów. Wewnętrzny system regulacji ostrości nie wpływa na długość obiektywu podczas zmieniania ustawień. Szkło pozwala również uzyskać piękne rozmycie tła i miękki krągły bokeh.
Obiektyw Argus 25 mm to kolejny apochromatyczny obiektyw w rodzinie ultrajasnych szkieł od Venus Optics. Prezentowany model oferuje skalę odwzorowania 0,17:1 i jest przeznaczony do pracy z systemami Micro 4/3. Wyposażono go w układ APO, który minimalizuje zniekształcenia i aberracją chromatyczną. Ostrzenie z minimalnej odległości wynoszącej jedynie 25 cm pozwala maksymalnie zbliżyć się do fotografowanych lub filmowanych obiektów. Wewnętrzny system regulacji ostrości nie wpływa na długość obiektywu podczas zmieniania ustawień. Szkło pozwala również uzyskać piękne rozmycie tła i miękki krągły bokeh.
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro (Sony E) to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro (Canon RF) to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro (Leica L) to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro (Nikon Z) to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Jasny, stałoogniskowy obiektyw standardowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Mikro Cztery Trzecie. Ogniskowa 25 mm (odpowiednik 50 mm w aparacie małoobrazkowym). Światło f/1,8. Min. odległość ostrzenia 24 cm.
Wymiary: 55,9 x 40,6 mm. Waga: 136 g.
OLYMPUS M. Zuiko DIGITAL ED 25 mm f/1,2 PRO to obiektyw z wyjątkowo szybkim AF, który precyzyjnie ustawia ostrość w każdej sytuacji. jest odporny na kurz, mróz oraz zachlapania, pozwala uzyskać piękny efekt bokeh i doskonale radzi sobie nawet w słabych warunkach oświetleniowych.
Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH. to obiektyw o standardowej ogniskowej 25mm (odpowiednik 50mm dla formatu małoobrazkowego). Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąta widzenia ludzkiego oka, dzięki temu obiektyw doskonale sprawdza się w wielu dziedzinach fotografii obrazując rzeczywistość w naturalny sposób. Jasny otwór przysłony f/1.7 zapewnia możliwość pracy w słabym świetle oraz możliwość zastosowania niskiej głębi ostrości. Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH. jest przystosowany do filmowania dzięki cichemu, krokowemu silnikowi autofocusa oraz płynnej przysłonie.
Najwyższej jakości standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik dla 35 mm: 50 mm), standard Mikro Cztery Trzecie. Przeznaczony do współpracy z aparatami cyfrowymi Panasonic LUMIX G i Olympus PEN. Wersja druga obiektywu została dodatkowo uszczelniona przeciw kurzowi i wilgoci.
Najjaśniejszy obiektyw standardowy (ekwiwalent obiektywu 50mm w aparatach małoobrazkowych) przeznaczony dla systemu Mikro 4/3. Idealny do pracy w trudnych warunkach oświetleniowych, kiedy nie można użyć lampy błyskowej. Średnica filtra: 52 mm.
Wymiary: 58 x 70 mm. Waga: 410 g.
Ten jasny, pełnoklatkowy, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy pomimo małych wymiarów pozwala realizować wspaniałe pomysły. Kreatywnie wykorzystaj każdą okazję i uchwycić smukłym obiektywem NIKKOR Z 26mm f/2.8 wyjątkowe ujęcia z własnej, niepowtarzalnej perspektywy.
Nowa wersja popularnego i kompaktowego obiektyw XF 27mm f.2.8. Obiektyw jest uszczelniony, posiada wbudowany pierścień przysłony. Mocowanie Fujifilm X Mount o ogniskowej 27 mm (odpowiednik formatu małoobrazkowego 35 mm: 41 mm). Przeznaczony do współpracy z aparatami cyfrowymi Fujifilm.
Wymiary: 23 x 61,2 mm. Waga: 84 g.
TTArtisan 27mm f/2,8 to obiektyw tzw. standardowy, co oznacza, że jego ogniskowa jest zbliżona do przekątnej sensora APS-C, pod który jest zaprojektowany (ekwiwalent ok 40mm na pełnej klatce). Taka ogniskowa pozwala nam na dużą swobodę jeśli chodzi o fotografię różnych obiektów, a niewielka odległość ostrzenia sprawia, że możemy nawet pokusić się o namiastkę makrofotografii.
TTArtisan 27mm f/2,8 to obiektyw tzw. standardowy, co oznacza, że jego ogniskowa jest zbliżona do przekątnej sensora APS-C, pod który jest zaprojektowany (ekwiwalent ok 40mm na pełnej klatce). Taka ogniskowa pozwala nam na dużą swobodę jeśli chodzi o fotografię różnych obiektów, a niewielka odległość ostrzenia sprawia, że możemy nawet pokusić się o namiastkę makrofotografii.
TTArtisan 27mm f/2,8 to obiektyw tzw. standardowy, co oznacza, że jego ogniskowa jest zbliżona do przekątnej sensora APS-C, pod który jest zaprojektowany (ekwiwalent ok 40mm na pełnej klatce). Taka ogniskowa pozwala nam na dużą swobodę jeśli chodzi o fotografię różnych obiektów, a niewielka odległość ostrzenia sprawia, że możemy nawet pokusić się o namiastkę makrofotografii.
Manualny, jasny obiektyw szerokokątny przeznaczony do lustrzanek Canon. Duży otwór względny f/1,4. Konstrukcja optyczna typu Distagon. Powłoki przeciwodblaskowe T*. Metalowa konstrukcja. Min. odległość ostrzenia 30 cm. Średnica mocowania filtra 95 mm.
Waga: 1390 g.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.