Filmowanie
Opcje filtrowania
Producent:
Wielkość matrycy:
Typ sensora:
Rozdzielczość zdjęć:
Rozdzielczość filmów:
Zoom optyczny:
Funkcjonalności:
Złącza:
Filtr cenowy:
od:
do:
Tylko dostępne od ręki:

Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!

Kamery profesjonalne

Obecnie rynek oferuje bardzo duży wybór różnorodnych  kamer o bardzo zaawansowanych możliwościach, pozwalających na tworzenie profesjonalnego materiału filmowego relatywnie niewielkim kosztem. Do dyspozycji mamy kamery z wymienną optyką - pozwalające na stosowanie obiektywów najwyższej klasy, optymalnych do specyficznych zastosowań, modele z wbudowanymi na stałe wysokiej klasy uniwersalnymi zoomami czy kamery modułowe, pozwalające na tworzenie bardzo rozbudowanej  specjalistycznej konfiguracji. Poszczególne modele będą się różnić miedzy sobą międzyinnymi: wielkością przetwornika, klatkażem, rozdzielczością matrycy, próbkowaniem, zakresem dynamiki czy stabilizacją obrazu.

Jaką kamerę profesjonalną wybrać?

W kamerach do zastosowań profesjonalnych duża ilość różnego typu rozwiązań dostosowana jest pod konkretne specjalizacje i wymagania operatora. Podczas wyboru profesjonalnej kamery najlepiej kierować się jej głównym przeznaczeniem, w zależności od tego czy będzie to sprzęt wykorzystywany np. do: reportażu, dokumentu, pracy w studiu telewizyjnym, tworzenia transmisji z wydarzeń sportowych i artystycznych czy profesjonalnego materiału filmowego dla dużej platformy.

Aby dokonać właściwego wyboru warto przeanalizować następujące właściwości kamer:

Wielkość matrycy - Im większa matryca tym lepsza jakość obrazu. Pamiętaj że wielkość matrycy nie musi iść w parze z liczbą pikseli - kamery z górnej półki nie posiadają ich tak dużo.

Klatkaż - Większy klatkaż, to większe możliwości w postprodukcji np. stosowania efektu slowmotion. Warto założyć minimum 50kl./s w przypadku standardu europejskiego PAL.

Rozdzielczość - Standardem jest Fullhd, natomiast coraz częściej stosujemy zapis 4K, który również daje przewagę w postprodukcji nawet jeżeli finalny materiał oddajemy w Fullhd, ponieważ mamy możliwość skalowania go z 4K, dzięki czemu nocne szumy są mniej widoczne a obraz posiada większą szczegółowość. Możemy również wykorzystać taki materiał by odpowiednio wykadrować postać lub rejestrowany obiekt, jeżeli podczas nagrania nie było na to czasu. 

Próbkowanie - Obecnie coraz częściej sięgamy po kamery z próbkowaniem 10 bit 4:2:2. 

W tego typu sprzęcie filmowany np. zachód słońca, gdzie dobrze widać jak stopniowo przechodzą barwy, obraz będzie bardziej zbliżony do naturalnego i podatny na późniejszą postprodukcję. Kamera rejestruje większą ilość informacji niż w przypadku mniejszego próbkowania np. 8 bit 4:2:0.

LOG i Zakres dynamiczny - Większość profesjonalnych kamer posiada płaski profil zapisu LOG. W przypadku poszczególnych producentów może on się nieco inaczej nazywać np S-LOG , C-LOG, N-LOG, F-LOG. Zapisany obraz w ten sposób sam w sobie sprawia wrażenie pozbawionego kontrastu, saturacji, gradacji. Dopiero w postprodukcji poprzez odpowiednią obróbkę materiału uzyskujemy pożądany efekt. Zapis LOG stosujemy by uzyskać większy zakres dynamiczny, większą ilość informacji ze świateł i cieni, pomijając „narzucone” przez kamerę profile kolorystyczne. 

Wbudowany system stabilizacji obrazu - Nie każda kamera posiada wbudowany system stabilizacji obrazu w korpusie, natomiast często stosowanym rozwiązaniem jest pięcioosiowa stabilizacja, która stabilizuje w 5 osiach o skuteczności około 5 stopni EV.

 

Czym kierować się przy wyborze kamery?

Sercem kamery jest jej matryca. Większa matryca daje większe możliwości podczas filmowania w nocy ale nie tylko. Kamery profesjonalne z dużymi matrycami (1 cal i większe) gwarantują, że jakość obrazu będzie znacznie bardziej szczegółowa, kamera posiadać będzie większy zakres dynamiczny, większe możliwości filmowania w trudnych warunkach oświetleniowych bez widocznych szumów przy wysokich wartościach podbicia. Tego typu kamery wyposażone są często w profesjonalne złącza typu: jack XLR, HDMI, SDI itp. Dodatkowym atutem mogą być wbudowane filtry ND, dzięki czemu nie będzie potrzeby stosowania zewnętrznych filtrów. Do tego trzeba pamiętać o ergonomii, pozwalającej na wygodną obsługę kamery bez potrzeby zagłębiania się w menu.

Jaka kamera do filmowania ślubu, chrzcin, komunii ?

Kamery typu handycam doskonale sprawdzają się w reportażu, ze względu na doskonałą ergonomię oraz dostęp do wszystkich najważniejszych funkcji z zewnętrznej obudowy kamery. Daje to możliwość szybkiej zmiany wybranych parametrów, nie tracąc czasu na szukanie ich w menu. Kamery reportażowe stworzone są z myślą o maksymalizacji wydajności, ergonomii oraz wygodzie pracy nawet przez wiele godzin. Dobra kamera reporterska posiada złącza XLR, wysokiej jakości wbudowany mikrofon stereo, wygodny uchwyt z boku kamery, zintegrowany obiektyw zmiennoogniskowy lub mocowanie pozwalające na podpięcie kompatybilnej optyki, dodatkowe złącza typu HDMI, SDI, minijack 3,5mm, slot na karty SD lub CF Express, wbudowany duży i czytelny ekran LCD oraz rozbudowane funkcje takie jak zebra, focus peaking, funkcja kontroli obrazu takich jak waveform.

Dlaczego kamera a nie bezlusterkowiec do filmowania?

Technologia bezlusterkowców szybko postępuje i niejednokrotnie umożliwia nagrywanie materiału w dużych rozdzielczościach z bardzo dużym zakresem dynamicznym. Zastosowanie wymiennej optyki pozwala na uzyskanie wyjątkowej głębi ostrości znanej z profesjonalnych kamer. Dlaczego więc kamera typu handycam miała by być lepsza ? Producenci często wypuszczając specyfikację skupiają się na zaletach danego produktu, nie poświęcając tak dużo uwagi na wady różnego typu rozwiązań. Oto lista rzeczy o których mogłeś/aś nie wiedzieć biorąc pod uwagę filmowanie bezlusterkowcem:

Problemy z przegrzewaniem - Większość kamer konstrukcyjnie jest przystosowana do pracy przez wiele godzin, często posiadają wbudowane wentylatory, które dodatkowo chłodzą podzespoły kamery. Bezlusterkowce zwykle nie posiadają systemu chłodzącego, a zastosowanie dużych matryc w niewielkiej szczelnej obudowie skutkuje przegrzewaniem aparatu, dlatego często takie aparaty posiadają ograniczenia czasowe długości nagrywania, co może być problemem.

Brak wbudowanych filtrów ND - Większość kamer posiada wbudowane filtry ND, które pozwalają zmniejszyć ilość światła wpadającego przez obiektyw, a co za tym idzie wydłużyć czas naświetlania. bezlusterkowce nie posiadają wbudowanych filtrów ND, przez co zmuszeni jesteśmy na stosowanie zewnętrznych filtrów. Stosując wymienną optykę z różną średnicą obiektywu, takich filtrów będziemy potrzebowali więcej, co może stanowić dodatkowe koszty. 

Problematyczna ergonomia - Bezlusterkowce posiadają rozbudowane możliwości filmowe, natomiast konstrukcyjnie bliżej im do aparatów niż do kamer. Kamery zaprojektowane są w sposób najbardziej wygodny dla operatora jak np w przypadku kamer typu handycam, posiadają duży czytelny wyświetlacz LCD, większość przycisków jest dostępna dla użytkownika na zewnątrz korpusu co przyspiesza a na pewno ułatwia zmianę poszczególnych parametrów kamery. Oczywiście możemy rozbudować bezlusterkowca o zewnętrzną klatkę z uchwytem co sprawi, że będzie bardziej poręczna, czy dodać akcesoryjny zewnętrzny ekran LCD, natomiast są to dodatkowe koszty.

Kamera Canon EOS C300 Mark III + Lesing 0%

Kamera EOS C300 Mark III - Wyposażona w matrycę Canon-a nowej generacji DGO 4K Super 35 mm, procesor obrazu DIGIC DV7 posiadającą technologię Dual Pixel CMOS pozwalającą na precyzyjne ostrzenie rejestrowanych obiektów. Kamera obsługuje funkcję nagrywania w zwolnionym tempie również w rozdzielczości 4K z prędkością 120 kl./s oraz posiada szeroki zakres dynamiki (16-stopniowa rozpiętość tonalna). Wszystko to kryje się w takim samym korpusie, jaki znamy z modelu EOS C500 Mark II. Urządzenie charakteryzuje się imponującą wydajnością w słabym świetle oraz niskim poziomem szumów (do czułości ISO 102400) w warunkach, w których ludzkie oko ma trudności z poprawnym odwzorowaniem.

  • Rozdzielczość: 4K 120 kl./s 3840 x 2160 / FullHD
  • Matryca: CMOS Super35mm 9.6Mpix
  • Mocowanie: Canon EF
  • ISO 100-102400
promocja
36999 zł
najniższa cena: 40999 zł
dostępny u dostawcy

Kamera Sony FX3

Najnowsza kamera z Lini kamer profesjonalnych FX. Model FX3 jest jak dotąd najmniejszym modelem profesjonalnej seri Kamer CINE. Wyposażona w pełnoklatkowy przetwornik obrazu. Możliwość zapisu 4K w 120 kl./s. Mocowanie Sony E pozwala na podpięcie szerokiej gamy obiektywów tego mocowania. Odchylany ekran typu flip ułatwi pracę przy kadrowaniu. Aktywne chłodzenie i uszczelniany korpus.

  • Rozdzielczość: 4K (120kl/s), FullHD (120kl/s)
  • ISO: 80–102 400 (rozszerzony do ISO 409 600)
  • Matryca: Pełnoklatkowy CMOS 12,9 Mpix
  • Mocowanie: SONY E
20499 zł
dostępny od ręki

Kamera Sony FX3 + Obiektyw Sony FE 35mm f/1.8 SEL35F18F.SYX

Najnowsza kamera z Lini kamer profesjonalnych FX. Model FX3 jest jak dotąd najmniejszym modelem profesjonalnej seri Kamer CINE. Wyposażona w pełnoklatkowy przetwornik obrazu. Możliwość zapisu 4K w 120 kl./s. Mocowanie Sony E pozwala na podpięcie szerokiej gamy obiektywów tego mocowania. Odchylany ekran typu flip ułatwi pracę przy kadrowaniu. Aktywne chłodzenie i uszczelniany korpus.

  • Rozdzielczość: 4K (120kl/s), FullHD (120kl/s)
  • ISO: 80–102 400 (rozszerzony do ISO 409 600)
  • Matryca: Pełnoklatkowy CMOS 12,9 Mpix
  • Mocowanie: SONY E
promocja
23044 zł
- rabat 3246 zł
po rabacie: 19798 zł
dostępny od ręki

Kamera Sony FX3 + Sony karta CFexpress 160GB 800/700MB/s TOUGH CEAG160T.SYM

Najnowsza kamera z Lini kamer profesjonalnych FX. Model FX3 jest jak dotąd najmniejszym modelem profesjonalnej seri Kamer CINE. Wyposażona w pełnoklatkowy przetwornik obrazu. Możliwość zapisu 4K w 120 kl./s. Mocowanie Sony E pozwala na podpięcie szerokiej gamy obiektywów tego mocowania. Odchylany ekran typu flip ułatwi pracę przy kadrowaniu. Aktywne chłodzenie i uszczelniany korpus.

  • Rozdzielczość: 4K (120kl/s), FullHD (120kl/s)
  • ISO: 80–102 400 (rozszerzony do ISO 409 600)
  • Matryca: Pełnoklatkowy CMOS 12,9 Mpix
  • Mocowanie: SONY E
20999 zł
dostępny od ręki

Kamera Sony FX30 + Uchwyt z modułem XLR

Najnowsza kamera z Lini kamer profesjonalnych FX. Model FX30 jest najmniejszym modelem profesjonalnej seri Kamer CINE. Wyposażona w przetwornik obrazu super 35mm (APS-C) Możliwość zapisu 4K w 120 kl./s. Mocowanie Sony E pozwala na podpięcie szerokiej gamy obiektywów tego mocowania. Odchylany ekran typu flip ułatwi pracę przy kadrowaniu. Aktywne chłodzenie i uszczelniany korpus. Dodatkowo kamera posiada gwinty mocowania akcesoriów. 10-bitowy format 4:2:2 przy użyciu zaawansowanych formatów XAVC HS i XAVC S-I

  • Rozdzielczość: 4K (120kl/s), FullHD (120kl/s)
  • ISO: 100–32 000 (rozszerzony do ISO 409 600)
  • Matryca: APS-C CMOS 27 Mpix
  • Mocowanie: SONY E
promocja
12839 zł
dostępny u dostawcy

Kamera Sony FX30 + Dodatkowy 1 rok gwarancji w My Sony

Najnowsza kamera z Lini kamer profesjonalnych FX. Model FX30 jest najmniejszym modelem profesjonalnej seri Kamer CINE. Wyposażona w przetwornik obrazu super 35mm (APS-C) Możliwość zapisu 4K w 120 kl./s. Mocowanie Sony E pozwala na podpięcie szerokiej gamy obiektywów tego mocowania. Odchylany ekran typu flip ułatwi pracę przy kadrowaniu. Aktywne chłodzenie i uszczelniany korpus. Dodatkowo kamera posiada gwinty mocowania akcesoriów. 10-bitowy format 4:2:2 przy użyciu zaawansowanych formatów XAVC HS i XAVC S-I

  • Rozdzielczość: 4K (120kl/s), FullHD (120kl/s)
  • ISO: 100–32 000 (rozszerzony do ISO 409 600)
  • Matryca: APS-C CMOS 27 Mpix
  • Mocowanie: SONY E
promocja
10825 zł
- rabat 1000 zł
po rabacie: 9825 zł
dostępny od ręki

Kamera Canon XF605 Camcorder 4K

Profesjonalna Kamera została wyposażona w dużą matrycę CMOS o wielkości 1,0 cala oraz procesor DIGIC DV7 współpracują w harmonijny sposób, pozwalając zarejestrować materiały o rozdzielczości 4K UHD 60P/50P w formatach XF-AVC i MP4 (10-bitów, 4:2:2), a także HFR o rozdzielczości FullHD 120P, co przekłada się na wysoką jakość obrazu i pozwala na elastyczność w procesie postprodukcji. Doskonałe wyostrzanie oczu filmowanej osoby dzięki funkcjom Eye Tracking AF i inteligentnego śledzenia głowy przy użyciu EOS iTR AF X. Model XF605 płynnie integruje się ze środowiskami transmisji na żywo i przekazu offline – wszystko dzięki złączu 12G-SDI, łączności Wi-Fi i obsłudze sieci Ethernet

promocja
18499 zł
dostępny od ręki

DJI Ronin 4D 6K - Przedsprzedaż

DJI Ronin 4D 6K to wszechstronne urządzenie, które pozwoli nagrywać profesjonalne materiały filmowe twórcom działającym w pojedynkę, większym załogom filmowym, a nawet przedsiębiorstwom. Pełnoklatkowa kamera Zenmuse X9 umożliwia tworzenie doskonałej jakości filmów, które dzięki 4-osiowej stabilizacji będą niesamowicie płynne. System LiDAR znacznie ułatwia precyzyjną regulację ostrości, a DJI O3 Pro zapewnia niezawodną transmisję obrazu na odległość do około 6 km.

33299 zł
pytaj o dostępność

DJI Ronin 4D 8K - Przedsprzedaż

DJI Ronin 4D 8K to wszechstronne urządzenie, które pozwoli nagrywać profesjonalne materiały filmowe twórcom działającym w pojedynkę, większym załogom filmowym, a nawet przedsiębiorstwom. Pełnoklatkowa kamera Zenmuse X9 umożliwia tworzenie doskonałej jakości filmów, które dzięki 4-osiowej stabilizacji będą niesamowicie płynne. System LiDAR znacznie ułatwia precyzyjną regulację ostrości, a DJI O3 Pro zapewnia niezawodną transmisję obrazu na odległość do około 6 km.

56999 zł
pytaj o dostępność

Canon kamera obrotowa CR-N300 PTZ (czarna)

Jedna z najmniejszych kamer PTZ w swojej klasie. Rozdzielczość jakości 4K UHD, 20-krotny zoom optyczny, hybrydowy autofokus oraz liczne protokoły przesyłania strumieniowego i sterowania za pośrednictwem IP umożliwiają przyciąganie uwagi widzów na nowe sposoby.

  • Rozdzielczość: 4K UHD 30kl./s | FullHD 60 kl./s
  • Matryca: CMOS typu 1/2,3 cala, 8,29 Mpix
  • Zoom: 20x odp.29,3-600mm f/1.8-2.8
  • Min. oświetlenie: 1,5 luks
  • Zapytaj o rabat dla profesjonalistów!
promocja
14999 zł
dostępny u dostawcy

Canon kamera obrotowa CR-N300 PTZ (czarna) + Canon kontroler zdalnego sterowania RC-IP100

Jedna z najmniejszych kamer PTZ w swojej klasie. Rozdzielczość jakości 4K UHD, 20-krotny zoom optyczny, hybrydowy autofokus oraz liczne protokoły przesyłania strumieniowego i sterowania za pośrednictwem IP umożliwiają przyciąganie uwagi widzów na nowe sposoby.

  • Rozdzielczość: 4K UHD 30kl./s | FullHD 60 kl./s
  • Matryca: CMOS typu 1/2,3 cala, 8,29 Mpix
  • Zoom: 20x odp.29,3-600mm f/1.8-2.8
  • Min. oświetlenie: 1,5 luks
promocja
23999 zł
dostępny od ręki

Kamera obrotowa Feelworld PTZ 1080p, USB 2.0, zoom 10x

Kamera obrotowa PTZ o jakości wideo 1080p na USB 2.0 z 10x zoomem optycznym.

  • Rozdzielczość: 1920×1080P 30fps/25fps
  • Matryca: 1/2.9 inch high quality CMOS sensor
  • Zoom: 10 x optyczny
  • Min. oświetlenie: 1,5 luks
1790 zł
dostępny do 3 dni

Kamera Canon EOS R5 C body + Dobierz wybrany obiektyw do 2165 zł taniej!

Model EOS R5C wyposażony został w pełnoklatkowy przetwornik o rozdzielczości 45 Mpix. Nagrywaj kinematograficzne filmy w rozdzielczości 8K w trybie nawet 30 kl./s (lub 60 kl./s w przypadku użycia zewnętrznego zasilania), a także materiały 4K i Full HD z nadpróbkowaniem obrazu. Model R5 C umożliwia także nagrywanie w zwolnionym tempie w rozdzielczości 4K w trybie 120 kl./s. Zdjęcia seryjne do 20 kl./s i czułością do ISO 51 200. Funkcja automatycznej sekwencji naświetlania umożliwia zachowanie spójnej ekspozycji, a samowyzwalacz interwałowy pozwala nagrywać twórcze filmy poklatkowe.

  • Matryca: pełna klatka CMOS 45Mpix
  • Filmowanie: 8K 30 kl./s, 4K 120 kl./s
  • ISO: 100-51200
  • Czas: 30-1/8000s
  • Szybkość: 20kl./s
  • Stabilizacja: w korpusie
  • Mocowanie: RF
promocja
18499 zł
dostępny od ręki

Kamera Canon EOS R5 C body + Canon adapter DR-E6C do kamery EOS R5 C (5664C002)

Model EOS R5C wyposażony został w pełnoklatkowy przetwornik o rozdzielczości 45 Mpix. Nagrywaj kinematograficzne filmy w rozdzielczości 8K w trybie nawet 30 kl./s (lub 60 kl./s w przypadku użycia zewnętrznego zasilania), a także materiały 4K i Full HD z nadpróbkowaniem obrazu. Model R5 C umożliwia także nagrywanie w zwolnionym tempie w rozdzielczości 4K w trybie 120 kl./s. Zdjęcia seryjne do 20 kl./s i czułością do ISO 51 200. Funkcja automatycznej sekwencji naświetlania umożliwia zachowanie spójnej ekspozycji, a samowyzwalacz interwałowy pozwala nagrywać twórcze filmy poklatkowe.

  • Matryca: pełna klatka CMOS 45Mpix
  • Filmowanie: 8K 30 kl./s, 4K 120 kl./s
  • ISO: 100-51200
  • Czas: 30-1/8000s
  • Szybkość: 20kl./s
  • Stabilizacja: w korpusie
  • Mocowanie: RF
  • Zestaw z adapterem DR-E6C umożliwiającym nagrywanie materiału z dużą liczbą klatek na sekundę np. 8K60 w formacie RAW.
promocja
19999 zł
dostępny od ręki

Kamera Panasonic HC-X20 4K

Profesjonalna kamera z możliwością zapisu w rozdzielczości 4K, kompaktowa i mobilna. Możliwość zapisu z dużym zakresem dynamicznym w 10-bitowym formacie 4K 60p/50p. Szeroki kąt 24,5mm oraz dużym zoomem optycznym 20x pozwalając zbliżyć rejestrowane obiekty bez straty na jakości. Kamera HC-X20 posiada wbudowane funkcje transmisji w jakości HD na żywo.

  • Rozdzielczość: 4K 60p 4:2:0 10 bitów, FullHD 120 kl./s
  • Matryca: MOS 1 cala 15 Mpix
  • Zoom: 20x odp.24,5–490 f/1,8-4.5
  • min. oświetlenie: 0,6 luxa
10399 zł
dostępny od ręki

Blackmagic Design Studio Camera 6K Pro

Zaprojektowana jako kamera studyjna najwyższej jakości, Blackmagic Studio Camera 6K Pro ma większy sensor Super 35 6K i mocowanie obiektywu EF do rejestrowania prawdziwie filmowych obrazów w produkcji na żywo. Wbudowane filtry ND pozwalają zmniejszyć ilość światła wpadającego przez obiektyw, co umożliwia pracę w bardziej zróżnicowanych warunkach, w tym przy jasnym świetle słonecznym. Dodatkowo można transmitować do internetu dzięki wbudowanej funkcji streamingu. Otrzymujesz także 12G-SDI, HDMI i Ethernet 10G, który umożliwia przesyłanie wszystkich sygnałów za pośrednictwem jednego kabla. Działa jak światłowód SMPTE, ale jest znacznie tańszy.

  • rozdzieloczść: 6k
  • mocowanie: Canon EF
11890 zł
pytaj o dostępność

Blackmagic Design Studio Camera 4K PRO G2

Wykonana do bezproblemowej współpracy z potężnymi switcherami wideo SDI, Blackmagic Design Studio Camera 4K Pro G2 oferuje teraz strumieniowanie na żywo oraz profesjonalne połączenia takie jak 12G-SDI i 10GbE Ethernet. Połączenie Ethernet umożliwia skonfigurowanie pracy w stylu SMPTE przy użyciu bardziej przystępnej cenowo konfiguracji z jednym kablem z PoE (power over ethernet), a wyjście 12G-SDI i powrót programu zapewnia kontrolę kamery, talkback i funkcje tally. Ten najnowszy model 4K Pro zachowuje funkcje, takie jak 7-calowy monitor dotykowy, wyjście HDMI, nagrywanie Blackmagic Raw, wsparcie HDR, dźwięk XLR i mocowanie obiektywu Mikro Cztery Trzecie z jego poprzednika.

  • rozdzielczość: 4k
  • matryca/mocowanie: mikro 4/3/mikro 4/3
8999 zł
pytaj o dostępność

Kamera obrotowa Feelworld PTZ NDI20X 1080p NDI POE 3G-SDI Zoom 20X

Zaawansowana kamera PTZ Feelworld NDI20X do prowadzenia transmisji na żywo to kompleksowe rozwiązanie na potrzeby obsługi konferencji, paneli dyskusyjnych czy realizacji programów telewizyjnych. Gwarantuje wysokiej jakości, płynny obraz FULL HD 1080 p w proporcji 16:9, rejestrowany z prędkością do 60 klatek na sekundę (60 fps).

  • rozdzielczość: 1920x1080
  • klatkaż: do 60p
4499 zł
dostępny od ręki

Kamera obrotowa Feelworld PTZ POE20X SDI/HDMI Zoom 20x

Inteligentna kamera strumieniowa POE PTZ. Jednoczesne interfejsy 3G-SDI/HDMI/IP do transmisji strumieniowej na żywo, 20-krotny zoom optyczny, o 1080p@60fps. Obsługa PoE (Power over Ethernet). To kamera PTZ Full HD z 20-krotnym zoomem optycznym, jednoczesnymi interfejsami wyjścia wideo 3G-SDI, HDMI i LAN. Obsługuje PoE, co pozwala łatwo przesyłać wszystkie informacje i zasilać urządzenie tylko jednym kablem. Idealnie nadaje się do wideokonferencji, edukacji, transmisji na żywo itp.

  • rozdzielczość: 1920x1080
  • klatkaż: do 60p
3499 zł
pytaj o dostępność

Kamera Blackmagic Desing Cinema Camera 6K - pełna klatka L-Mount

Blackmagic Cinema Camera 6K to ręczna cyfrowa kamera filmowa 6K nowej generacji z pełnoklatkową matrycą HDR o rozdzielczości 6048 x 4032, podwójnym natywnym ISO, mocowaniem L-Mount, nagrywaniem CFexpress typ B i bezpośrednim nagrywaniem na dyski USB-C! Blackmagic Cinema Camera 6K posiada OLPF dla lepszego odwzorowania szczegółów, nagrywa oszałamiający 12-bitowy Blackmagic RAW dla kinowych obrazów, a także proxy H.264 w czasie rzeczywistym!

  • Rozdzielczość maksymalna: 6048 x 4032 (Open Gate 3:2) up to 36 fps
  • Matryca: CMOS HDR pełna klatka
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie L-Mount
11490 zł
dostępny od ręki

Kamera Blackmagic Design Micro Studio Camera 4K G2

Blackmagic Micro Studio Camera 4K G2 to idealne rozwiązanie do umieszczania kamer na planie, gdy nie ma miejsca na kamery o regularnych rozmiarach! Zawiera popularne mocowanie obiektywu MFT, bardzo słaby przetwornik obrazu 4K i kinową kolorystykę! Jest więc niewielka, ale posiada funkcje pełnowymiarowej kamery studyjnej! Otrzymujesz również 12G-SDI do obsługi HD i Ultra HD do 2160p60. Możliwe jest również sterowanie wbudowanym korektorem kolorów i obiektywem za pomocą złączy SDI i HDMI. Może nawet nagrywać Blackmagic RAW na dyski USB! Dodatkowo Blackmagic Micro Studio Camera 4K wykracza daleko poza jakość transmisji dzięki log gamma, pozwalając na tworzenie kinowego wyglądu z korekcją kolorów, wszystko w kamerze!

  • Rozdzielczość: 4K 3840 x 2160
  • Matryca: CMOS Mikro 4/3
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie Mikro 4/3
4849 zł
dostępny od ręki

Kamera Blackmagic Desing Cinema Camera 6K + Blackmagic Design Cinema Camera Pro EVF

Blackmagic Cinema Camera 6K to ręczna cyfrowa kamera filmowa 6K nowej generacji z pełnoklatkową matrycą HDR o rozdzielczości 6048 x 4032, podwójnym natywnym ISO, mocowaniem L-Mount, nagrywaniem CFexpress typ B i bezpośrednim nagrywaniem na dyski USB-C! Blackmagic Cinema Camera 6K posiada OLPF dla lepszego odwzorowania szczegółów, nagrywa oszałamiający 12-bitowy Blackmagic RAW dla kinowych obrazów, a także proxy H.264 w czasie rzeczywistym!

  • Rozdzielczość maksymalna: 6048 x 4032 (Open Gate 3:2) up to 36 fps
  • Matryca: CMOS HDR pełna klatka
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie L-Mount
12999 zł
najniższa cena: 13999 zł
dostępny od ręki

Wizjer elektroniczny Blackmagic Design Cinema Camera Pro EVF

Wysokiej jakości wizjer elektroniczny z wbudowanym czujnikiem zbliżeniowym dedykowany do kamery Blackmagic Pocket 6K Pro.

1449 zł
dostępny od ręki

Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.