Szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy systemu Canon RF. Idealny do fotografowania krajobrazów i wnętrz oraz do nagrywania wysokiej jakości, płynnych filmów. Optyka klasy "L" zapewnia doskonałą ostrość, korekcję aberracji oraz naturalnie odwzorowane kolory i kontrasty. Lekka, kompaktowa konstrukcja sprawia, że obiektyw doskonale sprawdza się podczas wielogodzinnego reportażu, w podróży i na wycieczkach.
Liczba przewodnia: 42 (przy 50mm). Sterowanie błyskiem: E-TTL II, E-TTL, TTL. Regulacja głowicy: pionowa i pozioma. Kąt rozsyłu błysku odpowiedni dla 14-200mm. Wymiary: 79,7 x 142,9 x 125,4 mm. Waga: 425g. Gwarancja: 1 rok.
Liczba przewodnia: 42 (przy 50mm). Sterowanie błyskiem: E-TTL II, E-TTL, TTL. Regulacja głowicy: pionowa i pozioma. Kąt rozsyłu błysku odpowiedni dla 14-200mm. Wymiary: 79,7 x 142,9 x 125,4 mm. Waga: 425g. Gwarancja: 1 rok.
Comica CVM-VM20 to nowoczesny i wielofunkcyjny super kardioidalny mikrofon pojemnościowy typu shotgun. Wyposażony w uniwersalny interfejs 3,5mm sprawdzi się w profesjonalnych nagraniach kamerą, aparatem cyfrowym i smartfonem.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA. Sony FE GM 24-70mm f/2,8 - Obiekyw w dobrym stanie. Nosi normalne ślady użytkowania.
Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony zarówno z matrycami formatu APS-C, jak i pełnoklatkowymi. Zakres ogniskowych 24-70 mm. Maks. otwór przysłony f/2,8. Średnica filtra 82 mm.
Wymiary: 87,6 x 136 mm.
Waga: 886 g.
Zestaw studyjny Nanlite FS-150 2-Light przeznaczony zarówno dla twórców wideo jak i fotografików, którzy potrzebują światła o jakości studyjnej. W skład zestawu wchodzą trzy lampy LED FS-150, każda z softboxem 90x60 i odbłyśnikiem 55 stopni, trzy statywy oświetleniowe LS 186 oraz wygodna walizka transportowa.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT marża. Obiektyw w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym. Nosi minimalne normalne ślady użytkowania. Brak jakichkolwiek uszkodzeń. Bardzo ładny używany egzemplarz. Sprzedawany w zestawi z profesjonalnym filtrem wysokiej jakości B+W UV-haze mrc nano 82mm o wartości 500zł
Profesjonalny, manualny obiektyw szerokokątny Tilt-Shift, dzięki któremu można kontrolować kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania oraz perspektywę zdjęcia.
Wymiary: 88,5 x 106,9 mm. Waga: 780 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w stanie bardzo dobrym. Nosi normalne prawie niezauważalne ślady użytkowania. Przechowywany zawsze w walizce dołączonej do zestawu. Używany głównie do fotografowania samolotów. Przed zakupem proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Najlżejszy w swojej klasie profesjonalny superteleobiektyw o ogniskowej 600 mm i świetle f/4. Zastosowanie lekkich soczewek fluorytowych oraz konstrukcji ze stopu magnezowego pozwoliło na zmniejszenie wagi obiektywu o ok. 25%. Elektromagnetyczna przysłona. System redukcji drgań VR o skuteczności do 4 EV.
Wymiary: ok. 166 x 432 mm. Waga: ok. 3810 g.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Quadralite PRO SN-5260 to strumienica optyczna, która pozwala na precyzyjne oświetlenie obiektów. Pełną kontrolę nad światłem uzyskuje dzięki wykorzystaniu soczewek obiektywu. Dodatkowo snoot posiada holder na maski gobo. Pozwala to przekształcić go w nasadkę projekcyjną z bardzo szerokim polem zastosowań.
Quadralite PRO SN-5260 to strumienica optyczna, która pozwala na precyzyjne oświetlenie obiektów. Pełną kontrolę nad światłem uzyskuje dzięki wykorzystaniu soczewek obiektywu. Dodatkowo snoot posiada holder na maski gobo. Pozwala to przekształcić go w nasadkę projekcyjną z bardzo szerokim polem zastosowań.
Quadralite PRO SN-5260 to strumienica optyczna, która pozwala na precyzyjne oświetlenie obiektów. Pełną kontrolę nad światłem uzyskuje dzięki wykorzystaniu soczewek obiektywu. Dodatkowo snoot posiada holder na maski gobo. Pozwala to przekształcić go w nasadkę projekcyjną z bardzo szerokim polem zastosowań.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA. Aparat w niemal w idealnym stanie technicznym i wizualnym, nosi niewielkie ślady użytkowania. Na wyświetlaczach naklejona folia ochronna
Nikon D90 oferuje 12,3 Mp matrycę CMOS o wymiarach APS-C (23,6 x 15,8 mm) wyposażoną w system czyszczący. Dostępny zakres czułości ISO 200-3200 oraz odpowiedniki ISO 100 i ISO 6400. Poza tym D90 korzysta z modułu autofokusa Nikon Multi CAM 1000 z detekcją fazową i 11 punktami pomiaru ostrości. Z nowinek D90 wyposażono w tryb podglądu na żywo i możliwość nagrywania filmów w jakości HD 1280 x 720 z prędkością 24 kl/s. Na uwagę zasługuje także świetny 3-calowy wyświetlacz LCD o rozdzielczości 920 tys. punktów.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA.
Jasny obiektyw typu Fisheye do bezlusterkowców z matrycą APS-C i mikro 4/3
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w dobrym stanie technicznym i wizualnym, nosi normalne ślady użytkowania.
Szerokokątny obiektyw wysokiej klasy w formacie Fujifilm X Mount o ogniskowej 23 mm (odpowiednik w formacie małoobrazkowym: 35 mm). Przeznaczony do współpracy z aparatami cyfrowymi Fujifilm.
Wymiary: 72mm x 63mm. Waga: 300 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA Obiektyw Fujinon XF 16mm f/1,4 R WR - Używany - Obiektyw bardzo dobrej kondycji wizualnej i mechanicznej. Szkła i wnętrze obiektywu czyste. Gumy na pierścieniach bez widocznych śladów użytkowania. Obiektyw nosi normalne ślady użytkowania.
Czarny, pleciony przewód o długości 1m, który zwija się bez plątania i pozwala przesyłać dane z szybkością do 40 Gb/s przez port Thunderbolt 3, Thunderbolt 4 i USB 4 oraz do 10 Gb/s przez port USB 3, a także korzystać z wyjścia wideo DisplayPort (HBR3) i ładować urządzenia mocą nawet 100 W. Służy do łączenia Maca wyposażonego w port Thunderbolt 3 lub 4 (USB-C) z monitorami i urządzeniami Thunderbolt (USB-C) i USB, takimi jak Studio Display, Pro Display XDR, stacje dokujące czy dyski twarde. Przewodu można też użyć do podłączenia iPhona 15 Pro do Maca.
Wysokiej jakości kabel USB-C z końcówką Micro USB 3.0 służy do transferu danych pomiędzy laptopem a twardym dyskiem. Umożliwia szybki i łatwy transfer danych bez użycia jakichkolwiek adapterów.
Uniwersalny kabel zasilający do monitorów, komputerów, drukarek, projektorów.
Monitor wielkoformatowy NEC MultiSync M861 z ekranem UHD w rozmiarze 86", jasnością 500 nitów i trybem pracy całodobowej. Seria M (Mainstream) oferuje niezrównaną wydajność dla użytkowników korporacyjnych w salach konferencyjnych oraz do zastosowań digital signage w rozrywce i rekreacji, wymagających środowiskach handlu detalicznego i szkolnictwie wyższym.
Monitor wielkoformatowy NEC MultiSync M751 z ekranem UHD w rozmiarze 75", jasnością 500 nitów i trybem pracy całodobowej. Seria M (Mainstream) oferuje niezrównaną wydajność dla użytkowników korporacyjnych w salach konferencyjnych oraz do zastosowań digital signage w rozrywce i rekreacji, wymagających środowiskach handlu detalicznego i szkolnictwie wyższym.
ASUS TUF Gaming GeForce RTX™ 4090 24 GB GDDR6X OG OC Edition z DLSS 3, niższymi temperaturami i zwiększoną wytrzymałością. Architektura NVIDIA Ada Lovelace wzbogacona o ulepszone chłodzenie i dostarczanie mocy oraz wsparta arsenałem wytrzymałych wzmocnień, które pokryją Twoją szóstkę. Zablokuj, załaduj i dominuj z kartą graficzną TUF Gaming GeForce RTX™ 4090.
Monitor wielkoformatowy MultiSync E868 (97,5") do Digital Signane i cyfrowej reklamy to elastyczne narzędzie, które bardzo dobrze sprawdzi się wszędzie tam, gdzie trzeba pogodzić niskie koszty i niezawodność, zachowując wysoką jakość obrazu. Monitor NEC MultiSync® E868 wyposażony zostały w panel IPS o najszerszych możliwych w technologii LCD kątach widzenia, jasności dostosowanej do nowoczesnych przestrzeni oraz rozdzielczości Ultra HD – pozwalającej wyświetlać niezwykle szczegółowy obraz. Satynowa powłoka ekranu doskonale uwydatnia nasycenie prezentowanych treści, a wbudowany MediaPlayer UHD doskonale sprawdza się w przypadku wyświetlania treści informacyjnych i reklamowych.
Kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy SEL2450G F2.8 jest stworzony do współpracy z korpusami Sony α i sprawia, że codzienne ujęcia stają się jeszcze lepsze. Zapewnia fotografom i kreatorom filmów rozdzielczość i efekt bokeh serii G Lens™ w całym zakresie ogniskowych, od 24 do 50 mm. Zaawansowana optyka, nadzwyczajna ostrość oraz szybki, dokładny system AF będą ważną zaletą w czasie filmowania. Obiektyw wyposażony w silniki liniowe, obsługuje również systemy stabilizacji w korpusie. Śmiało można używać go w gimbalu i na dronie. Odkryj niezwykłe możliwości, jakie zapewnia ten kompaktowy obiektyw w każdych warunkach.
Monitor wielkoformatowy MultiSync E868 (85,6") do Digital Signane i cyfrowej reklamy to elastyczne narzędzie, które bardzo dobrze sprawdzi się wszędzie tam, gdzie trzeba pogodzić niskie koszty i niezawodność, zachowując wysoką jakość obrazu. Monitor NEC MultiSync® E868 wyposażony zostały w panel IPS o najszerszych możliwych w technologii LCD kątach widzenia, jasności dostosowanej do nowoczesnych przestrzeni oraz rozdzielczości Ultra HD – pozwalającej wyświetlać niezwykle szczegółowy obraz. Satynowa powłoka ekranu doskonale uwydatnia nasycenie prezentowanych treści, a wbudowany MediaPlayer UHD doskonale sprawdza się w przypadku wyświetlania treści informacyjnych i reklamowych.
Monitor wielkoformatowy MultiSync E758 (74,5") do Digital Signane i cyfrowej reklamy to elastyczne narzędzie, które bardzo dobrze sprawdzi się wszędzie tam, gdzie trzeba pogodzić niskie koszty i niezawodność, zachowując wysoką jakość obrazu. Monitor NEC MultiSync® E758 wyposażony zostały w panel IPS o najszerszych możliwych w technologii LCD kątach widzenia, jasności dostosowanej do nowoczesnych przestrzeni oraz rozdzielczości Ultra HD – pozwalającej wyświetlać niezwykle szczegółowy obraz. Satynowa powłoka ekranu doskonale uwydatnia nasycenie prezentowanych treści, a wbudowany MediaPlayer UHD doskonale sprawdza się w przypadku wyświetlania treści informacyjnych i reklamowych.
E274FL to przedstawiciel najnowszej generacji monitora biurkowego z serii E, wzbogacony o złącze USB-C i LAN, który oferuje niezawodną jakość w konkurencyjnej cenie. Monitor cechuje się nowym projektem stopki oraz tylnich plecków. Menu dotykowe na froncie zastąpił 5-kierunkowy przycisk sterujący z tyłu ze wskaźnikami menu ekranowego (OSD) do łatwej regulacji kluczowych ustawień. Ponadto cała konstrukcja zapewnia wysoką ergonomię z dużym zakresem regulacji i funkcjami ochrony oczu bez utraty jakości. Dzięki temu to idealne narzędzie pracy do biura domowego oraz małych i średnich firm do ogólnych zastosowań biurowych.
E274FL to przedstawiciel najnowszej generacji monitora biurkowego z serii E, wzbogacony o złącze USB-C i LAN, który oferuje niezawodną jakość w konkurencyjnej cenie. Monitor cechuje się nowym projektem stopki oraz tylnich plecków. Menu dotykowe na froncie zastąpił 5-kierunkowy przycisk sterujący z tyłu ze wskaźnikami menu ekranowego (OSD) do łatwej regulacji kluczowych ustawień. Ponadto cała konstrukcja zapewnia wysoką ergonomię z dużym zakresem regulacji i funkcjami ochrony oczu bez utraty jakości. Dzięki temu to idealne narzędzie pracy do biura domowego oraz małych i średnich firm do ogólnych zastosowań biurowych.
Laowa Aurogon FF 10-50x NA 0,5 supermicro APO to obiektyw, który przenosi mikrofotografię na zupełnie nowy poziom. Niezależnie od tego, czy fotografujesz mikroorganizmy, struktury roślinne czy minerały, zapewni doskonałą jakość powiększonego obrazu bez konieczności sięgania po mikroskop. Obiektyw jest kompatybilny z mocowaniem Canon EF i gwarantuje pełnoklatkowe pokrycie obrazem. Stała odległość robocza (20 mm) dla wszystkich poziomów powiększenia gwarantuje wygodę użytkowania. Układ APO eliminuje aberrację chromatyczną, nadając zdjęciom wyjątkową ostrość. Urządzenie zapewnia też 8-stopniową regulację wartości apertury numerycznej, co pozwala na precyzyjne dopasowanie głębi ostrości. W zestawie 4 tubusy powiększające (10x, 20x,. 35x i 50x) oraz profesjonalna walizka transportowa.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić lepszą wygodę użytkowania. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas wszystkich plików cookie zgodnie z warunkami naszej polityki plików cookie. Dowiedz się więcej