Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!
Pierwszy ultra-teleobiektyw zmiennoogniskowy SIGMA do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. „Poręczny Tele Master”, który wzmacnia Twoją wizję fotograficzną, zawsze i wszędzie.
Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG DN OS Contemporary oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking.
Sigma 105mm f/2,8 DG DN Macro Art to pierwszy obiektyw makro zaprojektowany od podstaw z myślą o aparatach bezlusterkowych. Obiektyw zapewnia najwyższe osiągi zarówno pod kątem jakości obrazu, jak i doskonałej jakości wykonania. Pełnoklatkowa konstrukcja, która umożliwia fotografowanie z odwzorowaniem 1:1
Sigma 20mm f/1,4 DG DN Art - pełnoklatkowa , bezlusterkowa wersja obiektywu SIGMA 20mm F1.4 DG HSM | Art i jedyny w swoim rodzaju obiektyw z maksymalną przysłoną F1.4 i ultraszeroką ogniskową 20 mm. Oferuje fotografom niesamowitą ostrość obrazu i nieograniczony potencjał kreatywności w zakresie ultraszerokokątnych kadrów przy niewielkich rozmiarach fizycznych obiektywu. Wyjątkowa jasność F1.4 i imponująca ostrość obrazu w całym kadrze, nawet przy maksymalnej przysłonie, czynią ten obiektyw najlepszym wyborem do astrofotografii.
Sigma 16-28mm f/2,8 DG DN Contemporaty to doskonały, kompaktowy obiektyw szerokokątny, dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych.
Łączy wyjątkową jakość optyczną, stałą przysłonę f/2.8 oraz solidną i lekką obudowę. Otwiera nowe
możliwości dla fotografów z mocowaniem L-Mount, którzy potrzebują profesjonalnego narzędzia w kompaktowej formie. W obiektywie zastosowano aż pięć elementów ze szkieł FLD i cztery soczewki asferyczne. Tak skomplikowany układ zapewnia wysoką jakość obrazu zarówno w centrum kadru jak i na jego brzegach co jest szczególnie istotne w fotografii szerokokątnej.
SIGMA Art 24-70mm F2.8 DG DN – drugi obiektyw zmiennoogniskowy z prestiżowej serii Art, zaprojektowany od podstaw z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych. Obiektyw zapewnia doskonałą rozdzielczość i jakość obrazu zarówno w centrum jak i na brzegu kadru.
Średnica filtra 82 mm.
Wymiary: 87,8mm x 122,9mm.
Sigma 35 mm F1.4 DG DN Art to doskonały nowy obiektyw - następca flagowego 35mm z serii Art, zaprojektowanego od podstaw do aparatów bezlusterkowych L-Mount.
Pomimo tego, iż jest on zauważalnie mniejszy od obecnie istniejącego obiektywu SIGMA 35mm F1.4, zapewnia on znakomity poziom ostrości zarówno w centrum jak i na samej krawędzi obrazu, także na otwartej przysłonie, oferując przy tym wyjątkowo gładki i atrakcyjny efekt bokeh oraz wyjątkowo dobrze kontrolowane aberracje optyczne.
Najmniejszy i najlżejszy na świecie standardowy zoom do pełnoklatkowych bezlusterkowców o stałej przysłonie F2.8. Konstrukcja obiektywu oparta jest na istniejącym modelu 24-70mm F2.8 DG DN | Art lecz z zakresem ogniskowych zaczynających się od 28mm, dzięki czemu obiektyw jest znacznie mniejszy i lżejszy, przy jednoczesnym zachowaniu doskonałych parametrów optycznych. To najmniejszy obiektyw w swojej klasie
SIGMA 150-600mm F5-6.3 DG DN OS Sports to pierwszy zmiennoogniskowy ultra teleobiektyw SIGMA z linii Sports, zaprojektowany do podstaw do aparatów bezlusterkowych. Spełnia on wszystkie oczekiwania jakie stawiane są obiektywom z serii Sports tj. wyjątkowy poziom jakości optycznej, wysoki poziom funkcjonalności oraz wykonanie z najwyższej jakości materiałów. Dodatkowo, szybki i precyzyjny autofokus wyposażony w nowy sensor magnetyczny, zapewnia doskonałą pracę mechanizmu automatycznego ustawiania ostrości, także w trybie śledzenia szybko poruszających się obiektów.
Sigma 50mm f/1,4 DG DN Art - nowy standardowy obiektyw Sigma 50mm, dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych z mocowaniem L-mount.
Obiektyw niezwykle wszechstronny pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności, który został zaprojektowany, aby pomóc fotografom w tworzeniu ich najlepszych zdjęć.
Panasonic 70-200mm f/2.8 O.I.S to profesjonalny teleobiektyw typu zoom oferujący doskonałą jakość obrazu w całym zakresie przysłon i ogniskowych. Idealne rozwiązanie dla najbardziej wymagających fotografów i filmowców sportowych, przyrodniczych czy portretowych. Stałe światło f/2.8 oraz stabilizacja obrazu o efektywności 7 EV ułatwiają pracę w trudnych warunkach oświetlenia. Cichy mechanizm AF oraz płynna przysłona sprawiają, że obiektyw doskonale nadaje się do fotografii jak i filmowania. Dzięki uszczelnianej konstrukcji obiektyw doskonale sprawdza się w każdych warunkach.
Profesjonalny obiektyw najwyższej klasy typu standard zoom z mocowaniem L-Mount, do stosowania z aparatami Panasonic oraz Leica Camera. Obiektyw jest przystosowany do nagrywania filmów - posiada płynny mechanizm przysłony zapobiegający nagłym zmianom ekspozycji, jest również bardzo cichy. Uszczelniona obudowa chroni obiektyw przed kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami. Obiektyw spełnia standardy Leica, gwarantując najwyższą rozdzielczość optyczną od środka po brzegi kadru, w całym zakresie ogniskowych.
Obiektyw Lumix S PRO 16-35mm f/4 to najwyższej klasy szerokokątny zoom. Zapewnia doskonałą ostrość obrazu w całym zakresie przysłon i ogniskowych dzięki czemu stanowi idealne narzędzie do fotografii architektury, wnętrz, krajobrazu czy reportażu. Cichy mechanizm autofokusa oraz płynny mechanizm przysłony sprawiają, że obiektyw doskonale nadaje się zarówno do filmowania jak i fotografii. Uszczelniana przeciw kurzowi oraz pyłowi konstrukcja pozwala na używanie obiektywu w trudnych warunkach.
Niezwykle mały i lekki, pełnoklatkowy obiektyw 100mm typu makro o powiększeniu 1x oraz minimalnej odległości ogniskowania 20,4 cm. Obiektyw posiada uszczelnianą konstrukcję, limiter zakresu odległości ostrzenia oraz płynny mechanizm przysłony.
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw z mocowaniem L-Mount. Doskonale nadaje się zarówno do zdjęć jak i filmowania. Idealne narzędzie do obrazowania krajobrazu, reportażu czy architektury. Przysłona f/1.8 zapewnia piękne rozmycie tła i niewielką głębię ostrości przy zachowaniu kompaktowych gabarytów obiektywu. Panasonic Lumix S 35mm f/1.8 został dodatkowo uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci oraz jest wyposażony w mechanizm płynnej przysłony.
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw z mocowaniem L-Mount. Doskonale nadaje się zarówno do zdjęć jak i filmowania. Idealne narzędzie do obrazowania krajobrazu, reportażu czy architektury. Przysłona f/1.8 zapewnia piękne rozmycie tła i niewielką głębię ostrości przy zachowaniu kompaktowych gabarytów obiektywu. Panasonic Lumix S 24mm f/1.8 został dodatkowo uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci oraz jest wyposażony w mechanizm płynnej przysłony.
Obiektyw SIGMA 85 mm F1.4 DG DN | Art to doskonały obiektyw portretowy, który łączy w sobie niespotykaną ostrość i kontrastowość, z pięknym efektem bokeh, co z pewnością zadowoli zarówno fotografów profesjonalnych, jak i zaawansowanych amatorów. Ogniskowa 85mm i piękny efekt bokeh przy jasności f/1.4 pozwalają na wyróżnianie fotografowanego obiektu z tła, co jest jedną z esencji robienia zdjęć portretowych.
To zupełnie nowa, lekka konstrukcja, niespokrewniona z lustrzankowym modelem o identycznych parametrach.
Irix 65mm to krótki teleobiektyw filmowy, który jest niezbędny dla filmowców. Doskonale sprawdzi się w kinowych portretach, filmach narracyjnych oraz dokumentalnych. Dzięki jasność T1.5 umożliwia uzyskanie kinowego wyglądu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Sigma 60-600mm f/4.5-6.3 DG DN Sport -to jedyny na świecie ultra-teleobiektyw z 10-krotnym zoomem do pełno i niepełno - klatkowych aparatów bezlusterkowych, który obejmuje zakres ogniskowych 60-600 mm. Umożliwia użytkownikom płynne rejestrowanie różnorodnych scen, od kadrów ze standardową ogniskową, poprzez ujęcia macro na olbrzymich powiększeniach kończąc. Wszystko to bez konieczności noszenia i zmieniania obiektywów.
SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN OS | Sports został opracowany z myślą o profesjonalistach i bardzo wymagających amatorach. Oferuje nie tylko wysoką jakość optyczną, ale także bardzo szybki AF, z zastosowanym po raz pierwszy podwójnym napędem liniowym HLA oraz niezwykle wydajną stabilizację obrazu o wydajności dochodzącej do 7,5 EV. Wykorzystując najbardziej zaawansowane technologię w SIGMA, stworzony został prawdziwie flagowy model teleobiektywu z linii Sports.
Obiektyw Sigma 50mm f/1.2 DG DN Art L-mount najlżejszy w swojej klasie stałoogniskowy obiektyw z przysłoną F1.2, dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezusterkowych.
Cichy, precyzyjny i błyskawiczny autofocus, podwójny liniowy napęd HLA , konstrukcja odporna na pył i wilgoć.
Przeznaczony zarówno do fotografii jak i filmu.
Niezwykle kompaktowy i lekki zoom o bardzo szerokim zakresie ogniskowych oraz skali odwzorowania makro 1:2. Ten niezwykle wszechstronny obiektyw sprawdzi się zarówno w fotografii jak i filmowaniu. Idealny na spacery czy do zabrania w podróż, został dodatkowo uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci oraz posiada wydajną stabilizację obrazu.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Wysokiej klasy obiektyw szerokokątny typu zoom. Ultraszeroki kąt przy ogniskowej 14mm doskonale sprawdzi się przy fotografowaniu krajobrazu czy reportażu, a możliwość przybliżenia do ogniskowej 28mm nadaje obiektywowi uniwersalności i umożliwia operowanie perspektywą i poziomem zniekształcenia. Obiektyw nadaje się również do fotografii pół-makro (przy ogniskowej 28mm) i posiada piękny bokeh. Panasonic Lumix S 14-28mm ma lekką, kompaktową konstrukcję, a jego całkowita długość nie zmienia się wraz z ogniskową, dzięki czemu świetnie nadaje się do użytku z gimbalem. Obsługa filtrów o średnicy 77 mm sprawia, że ten ultraszerokokątny obiektyw jest elastycznym rozwiązaniem dla kreatywnych fotografów i filmowców.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.