Wietrzenie magazynu!
Wyprzedajemy dziesiątki produktów w niższych cenach!
Samyang VDSLR 7.5mm T3.8 UMC Fish-eye to wysokiej klasy szerokokątny obiektyw filmowy typu rybie oko przeznaczony do aparatów i kamer z matrycą mikro cztery trzecie. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń. Wymiary 48.3x60 mm. Waga 195 g.
Obiektyw dla aparatów systemu Mikro Cztery Trzecie o ogniskowej 8 mm (ekwiwalent dla formatu małego obrazka: 16 mm). LUMIX G FISHEYE 8 mm f/3.5 to najmniejszy i najlżejszy na świecie obiektyw typu „rybie oko”.
Stałoogniskowy manualny obiektyw typu rybie oko zaprojektowany do filmowania bezlusterkowcami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C.
Wymiary: 101 x 77,8 mm. Waga: 470 g.
Stałoogniskowy manualny obiektyw typu rybie oko zaprojektowany do filmowania lustrzankami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą Mikro 4/3.
Wymiary: 99,9 x 77,8 mm. Waga: 450 g.
Stałoogniskowy manualny obiektyw typu rybie oko zaprojektowany do filmowania lustrzankami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C.
Wymiary: 72,6 x 77,8 mm. Waga: 430 g.
Stałoogniskowy manualny obiektyw typu rybie oko zaprojektowany do filmowania lustrzankami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C.
Wymiary: 73,6 x 77,8 mm. Waga: 415 g.
Stałoogniskowy manualny obiektyw typu rybie oko zaprojektowany do filmowania lustrzankami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C.
Wymiary: 74,6 x 77,8 mm. Waga: 435 g.
Stałoogniskowy manualny obiektyw typu rybie oko zaprojektowany do filmowania lustrzankami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C.
Wymiary: 101,1 x 77,8 mm. Waga: 465 g.
Stałoogniskowy manualny obiektyw typu rybie oko zaprojektowany do filmowania lustrzankami.
Wymiary: 75,1 x 77,8 mm. Waga: 455 g.
Zaprojektowany do matryc formatu APS-C model Laowa 9 mm f/2.8 ZERO-D dołącza do już obecnych w ofercie Venus Optics modeli 15 mm f/2 ZERO-D oraz 12 mm f/2.8 ZERO-D, czyli linii obiektywów o niemal zerowej dystorsji.
Zaprojektowany do matryc formatu APS-C model Laowa 9 mm f/2.8 ZERO-D dołącza do już obecnych w ofercie Venus Optics modeli 15 mm f/2 ZERO-D oraz 12 mm f/2.8 ZERO-D, czyli linii obiektywów o niemal zerowej dystorsji.
Zaprojektowany do matryc formatu APS-C model Laowa 9 mm f/2.8 ZERO-D dołącza do już obecnych w ofercie Venus Optics modeli 15 mm f/2 ZERO-D oraz 12 mm f/2.8 ZERO-D, czyli linii obiektywów o niemal zerowej dystorsji.
Zaprojektowany do matryc formatu APS-C model Laowa 9 mm f/2.8 ZERO-D dołącza do już obecnych w ofercie Venus Optics modeli 15 mm f/2 ZERO-D oraz 12 mm f/2.8 ZERO-D, czyli linii obiektywów o niemal zerowej dystorsji.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 132 x 87 mm. Waga: 630 g.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 106,1 x 87 mm. Waga: 600 g.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 132,4 x 87 mm. Waga: 635 g.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą Mikro 4/3. Obiektyw jest wyposażony w zębatki, które współpracują z systemem Follow Focus. Pozwala to uzyskać płynny i precyzyjny obrót pierścieni ostrości i przysłony. Dodatkowo pierścień przysłony obracany jest bezstopniowo i bezgłośnie
Wymiary: 130,9 x 87 mm. Waga: 630 g.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 103,6 x 87 mm. Waga: 590 g.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 104,6 x 87 mm. Waga: 590 g.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 105,6 x 87 mm. Waga: 595 g.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 132,1 x 87 mm. Waga: 630 g.
Ultraszerokokątny obiektyw dla systemu Sony E. Klasyczna, kompaktowa budowa i dobrze dopasowane elementy pozwalają na uzyskanie obrazu praktycznie bez zniekształceń. Obiektyw zapewnia najwyższą jakość zdjęć oraz filmów. - Ostatnia sztuka.
Ultraszerokokątny obiektyw dla systemu Sony E. Klasyczna, kompaktowa budowa i dobrze dopasowane elementy pozwalają na uzyskanie obrazu praktycznie bez zniekształceń. Obiektyw zapewnia najwyższą jakość zdjęć oraz filmów.
Najjaśniejszy obiektyw ultraszerokokątny (ekwiwalent obiektywu 21mm w aparatach małoobrazkowych) przeznaczony dla systemu Mikro 4/3. Idealny do pracy w trudnych warunkach oświetleniowych, kiedy nie można użyć lampy błyskowej. - Ostatnia sztuka.
Co wyróżnia obiektywy filmowe od fotograficznych?
Przede wszystkim bezskokowa przysłona, umożliwiająca płynne przejście podczas filmowania. Pierścienie przysłony oraz ostrości posiadają "ząbki" dzięki którym możemy kontrolować ich wartość za pomocą follow focusa. Obiektywy filmowe wyróżnia również brak wysuwania lub chowania się elementów konstrukcyjnych podczas zmiany ogniskowej lub ostrości — przedni element zostaje zawsze na tym samym miejscu. Warto zwrócić uwagę na oznaczenie jasności obiektywu, w obiektywach filmowych stosuję się oznaczenie T natomiast w fotograficznych F, dla przykładu odpowiednikiem jasności F/2,8 jest oznaczenie T3.1.
Zaczynając przygodę z filmowaniem możemy śmiało zainteresować się obiektywami Samyang. Obiektywy filmowe Samyang wyróżnia przede wszystkim cena. Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możemy za niewielkie pieniądze zakupić bardzo jasne obiektywy i móc zacząć nagrywać artystyczne ujęcia. Dla osób bardziej wymagających polecamy obiektywy Samyang XEEN, Carl Zeiss Compact Prime oraz serię Canon Cinema gwarantujące najwyższą jakość oraz bardzo dobrą wytrzymałość. Konstrukcja tych obiektywów jest bardzo dobrze dopracowana, wielkość i rozmiar poszczególnych ogniskowych są niemal identyczne, co pozwala nam na zmianę obiektywu nie musząc martwić się np. o ponowne wyważenie kamery lub aparatu na gimbalu.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.