Filmowanie
Opcje filtrowania
Producent:
Wielkość matrycy:
Typ sensora:
Rozdzielczość zdjęć:
Rozdzielczość filmów:
Zoom optyczny:
Funkcjonalności:
Złącza:
Filtr cenowy:
od:
do:
Tylko dostępne od ręki:

Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!

Kamery profesjonalne

Obecnie rynek oferuje bardzo duży wybór różnorodnych  kamer o bardzo zaawansowanych możliwościach, pozwalających na tworzenie profesjonalnego materiału filmowego relatywnie niewielkim kosztem. Do dyspozycji mamy kamery z wymienną optyką - pozwalające na stosowanie obiektywów najwyższej klasy, optymalnych do specyficznych zastosowań, modele z wbudowanymi na stałe wysokiej klasy uniwersalnymi zoomami czy kamery modułowe, pozwalające na tworzenie bardzo rozbudowanej  specjalistycznej konfiguracji. Poszczególne modele będą się różnić miedzy sobą międzyinnymi: wielkością przetwornika, klatkażem, rozdzielczością matrycy, próbkowaniem, zakresem dynamiki czy stabilizacją obrazu.

Jaką kamerę profesjonalną wybrać?

W kamerach do zastosowań profesjonalnych duża ilość różnego typu rozwiązań dostosowana jest pod konkretne specjalizacje i wymagania operatora. Podczas wyboru profesjonalnej kamery najlepiej kierować się jej głównym przeznaczeniem, w zależności od tego czy będzie to sprzęt wykorzystywany np. do: reportażu, dokumentu, pracy w studiu telewizyjnym, tworzenia transmisji z wydarzeń sportowych i artystycznych czy profesjonalnego materiału filmowego dla dużej platformy.

Aby dokonać właściwego wyboru warto przeanalizować następujące właściwości kamer:

Wielkość matrycy - Im większa matryca tym lepsza jakość obrazu. Pamiętaj że wielkość matrycy nie musi iść w parze z liczbą pikseli - kamery z górnej półki nie posiadają ich tak dużo.

Klatkaż - Większy klatkaż, to większe możliwości w postprodukcji np. stosowania efektu slowmotion. Warto założyć minimum 50kl./s w przypadku standardu europejskiego PAL.

Rozdzielczość - Standardem jest Fullhd, natomiast coraz częściej stosujemy zapis 4K, który również daje przewagę w postprodukcji nawet jeżeli finalny materiał oddajemy w Fullhd, ponieważ mamy możliwość skalowania go z 4K, dzięki czemu nocne szumy są mniej widoczne a obraz posiada większą szczegółowość. Możemy również wykorzystać taki materiał by odpowiednio wykadrować postać lub rejestrowany obiekt, jeżeli podczas nagrania nie było na to czasu. 

Próbkowanie - Obecnie coraz częściej sięgamy po kamery z próbkowaniem 10 bit 4:2:2. 

W tego typu sprzęcie filmowany np. zachód słońca, gdzie dobrze widać jak stopniowo przechodzą barwy, obraz będzie bardziej zbliżony do naturalnego i podatny na późniejszą postprodukcję. Kamera rejestruje większą ilość informacji niż w przypadku mniejszego próbkowania np. 8 bit 4:2:0.

LOG i Zakres dynamiczny - Większość profesjonalnych kamer posiada płaski profil zapisu LOG. W przypadku poszczególnych producentów może on się nieco inaczej nazywać np S-LOG , C-LOG, N-LOG, F-LOG. Zapisany obraz w ten sposób sam w sobie sprawia wrażenie pozbawionego kontrastu, saturacji, gradacji. Dopiero w postprodukcji poprzez odpowiednią obróbkę materiału uzyskujemy pożądany efekt. Zapis LOG stosujemy by uzyskać większy zakres dynamiczny, większą ilość informacji ze świateł i cieni, pomijając „narzucone” przez kamerę profile kolorystyczne. 

Wbudowany system stabilizacji obrazu - Nie każda kamera posiada wbudowany system stabilizacji obrazu w korpusie, natomiast często stosowanym rozwiązaniem jest pięcioosiowa stabilizacja, która stabilizuje w 5 osiach o skuteczności około 5 stopni EV.

 

Czym kierować się przy wyborze kamery?

Sercem kamery jest jej matryca. Większa matryca daje większe możliwości podczas filmowania w nocy ale nie tylko. Kamery profesjonalne z dużymi matrycami (1 cal i większe) gwarantują, że jakość obrazu będzie znacznie bardziej szczegółowa, kamera posiadać będzie większy zakres dynamiczny, większe możliwości filmowania w trudnych warunkach oświetleniowych bez widocznych szumów przy wysokich wartościach podbicia. Tego typu kamery wyposażone są często w profesjonalne złącza typu: jack XLR, HDMI, SDI itp. Dodatkowym atutem mogą być wbudowane filtry ND, dzięki czemu nie będzie potrzeby stosowania zewnętrznych filtrów. Do tego trzeba pamiętać o ergonomii, pozwalającej na wygodną obsługę kamery bez potrzeby zagłębiania się w menu.

Jaka kamera do filmowania ślubu, chrzcin, komunii ?

Kamery typu handycam doskonale sprawdzają się w reportażu, ze względu na doskonałą ergonomię oraz dostęp do wszystkich najważniejszych funkcji z zewnętrznej obudowy kamery. Daje to możliwość szybkiej zmiany wybranych parametrów, nie tracąc czasu na szukanie ich w menu. Kamery reportażowe stworzone są z myślą o maksymalizacji wydajności, ergonomii oraz wygodzie pracy nawet przez wiele godzin. Dobra kamera reporterska posiada złącza XLR, wysokiej jakości wbudowany mikrofon stereo, wygodny uchwyt z boku kamery, zintegrowany obiektyw zmiennoogniskowy lub mocowanie pozwalające na podpięcie kompatybilnej optyki, dodatkowe złącza typu HDMI, SDI, minijack 3,5mm, slot na karty SD lub CF Express, wbudowany duży i czytelny ekran LCD oraz rozbudowane funkcje takie jak zebra, focus peaking, funkcja kontroli obrazu takich jak waveform.

Dlaczego kamera a nie bezlusterkowiec do filmowania?

Technologia bezlusterkowców szybko postępuje i niejednokrotnie umożliwia nagrywanie materiału w dużych rozdzielczościach z bardzo dużym zakresem dynamicznym. Zastosowanie wymiennej optyki pozwala na uzyskanie wyjątkowej głębi ostrości znanej z profesjonalnych kamer. Dlaczego więc kamera typu handycam miała by być lepsza ? Producenci często wypuszczając specyfikację skupiają się na zaletach danego produktu, nie poświęcając tak dużo uwagi na wady różnego typu rozwiązań. Oto lista rzeczy o których mogłeś/aś nie wiedzieć biorąc pod uwagę filmowanie bezlusterkowcem:

Problemy z przegrzewaniem - Większość kamer konstrukcyjnie jest przystosowana do pracy przez wiele godzin, często posiadają wbudowane wentylatory, które dodatkowo chłodzą podzespoły kamery. Bezlusterkowce zwykle nie posiadają systemu chłodzącego, a zastosowanie dużych matryc w niewielkiej szczelnej obudowie skutkuje przegrzewaniem aparatu, dlatego często takie aparaty posiadają ograniczenia czasowe długości nagrywania, co może być problemem.

Brak wbudowanych filtrów ND - Większość kamer posiada wbudowane filtry ND, które pozwalają zmniejszyć ilość światła wpadającego przez obiektyw, a co za tym idzie wydłużyć czas naświetlania. bezlusterkowce nie posiadają wbudowanych filtrów ND, przez co zmuszeni jesteśmy na stosowanie zewnętrznych filtrów. Stosując wymienną optykę z różną średnicą obiektywu, takich filtrów będziemy potrzebowali więcej, co może stanowić dodatkowe koszty. 

Problematyczna ergonomia - Bezlusterkowce posiadają rozbudowane możliwości filmowe, natomiast konstrukcyjnie bliżej im do aparatów niż do kamer. Kamery zaprojektowane są w sposób najbardziej wygodny dla operatora jak np w przypadku kamer typu handycam, posiadają duży czytelny wyświetlacz LCD, większość przycisków jest dostępna dla użytkownika na zewnątrz korpusu co przyspiesza a na pewno ułatwia zmianę poszczególnych parametrów kamery. Oczywiście możemy rozbudować bezlusterkowca o zewnętrzną klatkę z uchwytem co sprawi, że będzie bardziej poręczna, czy dodać akcesoryjny zewnętrzny ekran LCD, natomiast są to dodatkowe koszty.

  • Aktywne filtry:
  • Funkcjonalności: Złącze mikrofonowe

Kamera Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K

Wysokiej klasy kamera o osobliwym designie - stworzona do produkcji filmowej. Rewelacyjną jakość obrazu zapewnia 13-stopniowy zakres dynamiczny, a późniejsza postprodukcja jest niebywale efektywna dzięki bezstratnemu zapisowi w 12-bitach w formacie RAW.

  • Rozdzielczość: 4K 4096 x 2160 60p
  • Matryca: CMOS HDR 4/3"
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie Mikro 4/3
5999 zł
dostępny od ręki

Kamera Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K + zestaw obiektywów filmowych Laowa 7,5mm, 10mm, 17mm

Wysokiej klasy kamera o osobliwym designie - stworzona do produkcji filmowej. Rewelacyjną jakość obrazu zapewnia 13-stopniowy zakres dynamiczny, a późniejsza postprodukcja jest niebywale efektywna dzięki bezstratnemu zapisowi w 12-bitach w formacie RAW.

  • Rozdzielczość: 4K 4096 x 2160 60p
  • Matryca: CMOS HDR 4/3"
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie Mikro 4/3
12449 zł
dostępny od ręki

Kamera Sony PXW-FX9 XDCAM 6K body

Kamera jest doskonałym połączeniem funkcjonalności kamer z serii PXW-FS5, PXW-FS7 z technologią znaną z profesjonalnych kamer jak Sony Venice. Kamera Sony PXW-FX9 to doskonałe narzędzie do filmowania zarówno filmów dokumentalnych, wydarzeń, reportaży czy profesjonalnych produkcji filmowych. FX9 została wyposażona w nowo zaprojektowaną pełnoklatkową matrycę CMOS wykorzystującą technologię Exmor R 6K co znacząco poprawia zakres czułości i redukcję szumów, sprzęt pozwala na rejestrację materiału w rozdzielczości 4K. Zapis 10-bitowy wewnętrznie 4K 4: 2: 2. PXW-FX9 oferuje aż 15 stopniowy zakres dynamiczny, dając pełną kontrolę nad obrazem w postprodukcji podczas gradacji kolorów. 4-kanałowe wyjście audio. wyjście 12G-SDI, HDMI (dla wyjścia 4K) oraz 3G-SDI (dla wyjścia HD). Dodatkowo gniazda Genlock i TC In / Out pozwalają na obsługę wielu kamer.

  • Rozdzielczość: 4K 4096 x 2160 60p, 3840 x 2160 60p, FullHD 60p
  • Matryca: CMOS (pełna klatka 35mm) Exmor R 6K, 20.5 Mpix
  • Mocowanie: Sony E (typ z dźwignią blokady)
54899 zł
pytaj o dostępność

Kamera Sony PXW-FX9 + 28-135mm f/4 FE PZ G OSS

Kamera jest doskonałym połączeniem funkcjonalności kamer z serii PXW-FS5, PXW-FS7 z technologią znaną z profesjonalnych kamer jak Sony Venice. Kamera Sony PXW-FX9 to doskonałe narzędzie do filmowania zarówno filmów dokumentalnych, wydarzeń, reportaży czy profesjonalnych produkcji filmowych. FX9 została wyposażona w nowo zaprojektowaną pełnoklatkową matrycę CMOS wykorzystującą technologię Exmor R 6K co znacząco poprawia zakres czułości i redukcję szumów, sprzęt pozwala na rejestrację materiału w rozdzielczości 4K. Zapis 10-bitowy wewnętrznie 4K 4: 2: 2. PXW-FX9 oferuje aż 15 stopniowy zakres dynamiczny, dając pełną kontrolę nad obrazem w postprodukcji podczas gradacji kolorów. 4-kanałowe wyjście audio. wyjście 12G-SDI, HDMI (dla wyjścia 4K) oraz 3G-SDI (dla wyjścia HD). Dodatkowo gniazda Genlock i TC In / Out pozwalają na obsługę wielu kamer.

  • Rozdzielczość: 4K 4096 x 2160 60p, 3840 x 2160 60p, FullHD 60p
  • Matryca: CMOS (pełna klatka 35mm) Exmor R 6K, 20.5 Mpix
  • Mocowanie: Sony E (typ z dźwignią blokady)
68700 zł
dostępny u dostawcy

Kamera Panasonic Lumix BGH1 (DC-BGH1) + Panasonic kapsuła DMW-XLR1E

Kamera LUMIX BGH1 jest wyposażona w matrycę Live MOS o rozdzielczości 10,2 megapiksela z technologią Dual Native ISO zapewniającą wyjątkową wydajność wideo przy słabym oświetleniu. Nagrywanie w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p, 13 stopni zakresu dynamicznego dzięki funkcji V-Log L — to wszystko w prostej do rozstawienia kamerze pudełkowej zapewniającej większą swobodę podczas filmowania.

  • Matryca: M4/3, 10,2 Mpix
  • Filmowanie: C4K/4K 60kl./s, Full HD 240kl./s
  • ISO: 160 - 51200
  • Stabilizacja: tylko obiektywowa
  • Mocowanie: Mikro 4/3
  • Produkt Selektywny (tylko dla klienta końcowego)
promocja
11698 zł
pytaj o dostępność

Kamera Sony FX30 + Uchwyt z modułem XLR

Najnowsza kamera z Lini kamer profesjonalnych FX. Model FX30 jest najmniejszym modelem profesjonalnej seri Kamer CINE. Wyposażona w przetwornik obrazu super 35mm (APS-C) Możliwość zapisu 4K w 120 kl./s. Mocowanie Sony E pozwala na podpięcie szerokiej gamy obiektywów tego mocowania. Odchylany ekran typu flip ułatwi pracę przy kadrowaniu. Aktywne chłodzenie i uszczelniany korpus. Dodatkowo kamera posiada gwinty mocowania akcesoriów. 10-bitowy format 4:2:2 przy użyciu zaawansowanych formatów XAVC HS i XAVC S-I

  • Rozdzielczość: 4K (120kl/s), FullHD (120kl/s)
  • ISO: 100–32 000 (rozszerzony do ISO 409 600)
  • Matryca: APS-C CMOS 27 Mpix
  • Mocowanie: SONY E
promocja
12839 zł
dostępny u dostawcy

Kamera Sony FX30 + Dodatkowy 1 rok gwarancji w My Sony

Najnowsza kamera z Lini kamer profesjonalnych FX. Model FX30 jest najmniejszym modelem profesjonalnej seri Kamer CINE. Wyposażona w przetwornik obrazu super 35mm (APS-C) Możliwość zapisu 4K w 120 kl./s. Mocowanie Sony E pozwala na podpięcie szerokiej gamy obiektywów tego mocowania. Odchylany ekran typu flip ułatwi pracę przy kadrowaniu. Aktywne chłodzenie i uszczelniany korpus. Dodatkowo kamera posiada gwinty mocowania akcesoriów. 10-bitowy format 4:2:2 przy użyciu zaawansowanych formatów XAVC HS i XAVC S-I

  • Rozdzielczość: 4K (120kl/s), FullHD (120kl/s)
  • ISO: 100–32 000 (rozszerzony do ISO 409 600)
  • Matryca: APS-C CMOS 27 Mpix
  • Mocowanie: SONY E
promocja
10825 zł
- rabat 1000 zł
po rabacie: 9825 zł
dostępny od ręki

Kamera Canon EOS R5 C body + Dobierz wybrany obiektyw do 2165 zł taniej!

Model EOS R5C wyposażony został w pełnoklatkowy przetwornik o rozdzielczości 45 Mpix. Nagrywaj kinematograficzne filmy w rozdzielczości 8K w trybie nawet 30 kl./s (lub 60 kl./s w przypadku użycia zewnętrznego zasilania), a także materiały 4K i Full HD z nadpróbkowaniem obrazu. Model R5 C umożliwia także nagrywanie w zwolnionym tempie w rozdzielczości 4K w trybie 120 kl./s. Zdjęcia seryjne do 20 kl./s i czułością do ISO 51 200. Funkcja automatycznej sekwencji naświetlania umożliwia zachowanie spójnej ekspozycji, a samowyzwalacz interwałowy pozwala nagrywać twórcze filmy poklatkowe.

  • Matryca: pełna klatka CMOS 45Mpix
  • Filmowanie: 8K 30 kl./s, 4K 120 kl./s
  • ISO: 100-51200
  • Czas: 30-1/8000s
  • Szybkość: 20kl./s
  • Stabilizacja: w korpusie
  • Mocowanie: RF
promocja
18499 zł
dostępny od ręki

Kamera Canon EOS R5 C body + Canon adapter DR-E6C do kamery EOS R5 C (5664C002)

Model EOS R5C wyposażony został w pełnoklatkowy przetwornik o rozdzielczości 45 Mpix. Nagrywaj kinematograficzne filmy w rozdzielczości 8K w trybie nawet 30 kl./s (lub 60 kl./s w przypadku użycia zewnętrznego zasilania), a także materiały 4K i Full HD z nadpróbkowaniem obrazu. Model R5 C umożliwia także nagrywanie w zwolnionym tempie w rozdzielczości 4K w trybie 120 kl./s. Zdjęcia seryjne do 20 kl./s i czułością do ISO 51 200. Funkcja automatycznej sekwencji naświetlania umożliwia zachowanie spójnej ekspozycji, a samowyzwalacz interwałowy pozwala nagrywać twórcze filmy poklatkowe.

  • Matryca: pełna klatka CMOS 45Mpix
  • Filmowanie: 8K 30 kl./s, 4K 120 kl./s
  • ISO: 100-51200
  • Czas: 30-1/8000s
  • Szybkość: 20kl./s
  • Stabilizacja: w korpusie
  • Mocowanie: RF
  • Zestaw z adapterem DR-E6C umożliwiającym nagrywanie materiału z dużą liczbą klatek na sekundę np. 8K60 w formacie RAW.
promocja
19999 zł
dostępny od ręki

Kamera Panasonic HC-X20 4K

Profesjonalna kamera z możliwością zapisu w rozdzielczości 4K, kompaktowa i mobilna. Możliwość zapisu z dużym zakresem dynamicznym w 10-bitowym formacie 4K 60p/50p. Szeroki kąt 24,5mm oraz dużym zoomem optycznym 20x pozwalając zbliżyć rejestrowane obiekty bez straty na jakości. Kamera HC-X20 posiada wbudowane funkcje transmisji w jakości HD na żywo.

  • Rozdzielczość: 4K 60p 4:2:0 10 bitów, FullHD 120 kl./s
  • Matryca: MOS 1 cala 15 Mpix
  • Zoom: 20x odp.24,5–490 f/1,8-4.5
  • min. oświetlenie: 0,6 luxa
10399 zł
dostępny od ręki

Blackmagic Design Studio Camera 4K PRO G2

Wykonana do bezproblemowej współpracy z potężnymi switcherami wideo SDI, Blackmagic Design Studio Camera 4K Pro G2 oferuje teraz strumieniowanie na żywo oraz profesjonalne połączenia takie jak 12G-SDI i 10GbE Ethernet. Połączenie Ethernet umożliwia skonfigurowanie pracy w stylu SMPTE przy użyciu bardziej przystępnej cenowo konfiguracji z jednym kablem z PoE (power over ethernet), a wyjście 12G-SDI i powrót programu zapewnia kontrolę kamery, talkback i funkcje tally. Ten najnowszy model 4K Pro zachowuje funkcje, takie jak 7-calowy monitor dotykowy, wyjście HDMI, nagrywanie Blackmagic Raw, wsparcie HDR, dźwięk XLR i mocowanie obiektywu Mikro Cztery Trzecie z jego poprzednika.

  • rozdzielczość: 4k
  • matryca/mocowanie: mikro 4/3/mikro 4/3
8999 zł
pytaj o dostępność

Kamera Blackmagic Desing Cinema Camera 6K - pełna klatka L-Mount

Blackmagic Cinema Camera 6K to ręczna cyfrowa kamera filmowa 6K nowej generacji z pełnoklatkową matrycą HDR o rozdzielczości 6048 x 4032, podwójnym natywnym ISO, mocowaniem L-Mount, nagrywaniem CFexpress typ B i bezpośrednim nagrywaniem na dyski USB-C! Blackmagic Cinema Camera 6K posiada OLPF dla lepszego odwzorowania szczegółów, nagrywa oszałamiający 12-bitowy Blackmagic RAW dla kinowych obrazów, a także proxy H.264 w czasie rzeczywistym!

  • Rozdzielczość maksymalna: 6048 x 4032 (Open Gate 3:2) up to 36 fps
  • Matryca: CMOS HDR pełna klatka
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie L-Mount
11490 zł
dostępny od ręki

Kamera Blackmagic Design Micro Studio Camera 4K G2

Blackmagic Micro Studio Camera 4K G2 to idealne rozwiązanie do umieszczania kamer na planie, gdy nie ma miejsca na kamery o regularnych rozmiarach! Zawiera popularne mocowanie obiektywu MFT, bardzo słaby przetwornik obrazu 4K i kinową kolorystykę! Jest więc niewielka, ale posiada funkcje pełnowymiarowej kamery studyjnej! Otrzymujesz również 12G-SDI do obsługi HD i Ultra HD do 2160p60. Możliwe jest również sterowanie wbudowanym korektorem kolorów i obiektywem za pomocą złączy SDI i HDMI. Może nawet nagrywać Blackmagic RAW na dyski USB! Dodatkowo Blackmagic Micro Studio Camera 4K wykracza daleko poza jakość transmisji dzięki log gamma, pozwalając na tworzenie kinowego wyglądu z korekcją kolorów, wszystko w kamerze!

  • Rozdzielczość: 4K 3840 x 2160
  • Matryca: CMOS Mikro 4/3
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie Mikro 4/3
4849 zł
dostępny od ręki

Kamera Blackmagic Desing Cinema Camera 6K + Blackmagic Design Cinema Camera Pro EVF

Blackmagic Cinema Camera 6K to ręczna cyfrowa kamera filmowa 6K nowej generacji z pełnoklatkową matrycą HDR o rozdzielczości 6048 x 4032, podwójnym natywnym ISO, mocowaniem L-Mount, nagrywaniem CFexpress typ B i bezpośrednim nagrywaniem na dyski USB-C! Blackmagic Cinema Camera 6K posiada OLPF dla lepszego odwzorowania szczegółów, nagrywa oszałamiający 12-bitowy Blackmagic RAW dla kinowych obrazów, a także proxy H.264 w czasie rzeczywistym!

  • Rozdzielczość maksymalna: 6048 x 4032 (Open Gate 3:2) up to 36 fps
  • Matryca: CMOS HDR pełna klatka
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie L-Mount
12999 zł
najniższa cena: 13999 zł
dostępny od ręki

Kamera Blackmagic Design Pyxis 6K - L-Mount

Przedstawiamy konfigurowalną kamerę kinową nowej generacji! Blackmagic PYXIS 6K to wysokiej klasy cyfrowa kamera filmowa, która zapewnia precyzyjne odcienie skóry i bogate, organiczne kolory. Charakteryzuje się niezwykle wszechstronną konstrukcją, która pozwala zbudować idealny zestaw kamerowy do swojej produkcji! Otrzymujesz pełnoklatkowy sensor 36 x 24 mm 6K o szerokim zakresie dynamiki z wbudowanym optycznym filtrem dolnoprzepustowym, który został zaprojektowany tak, aby idealnie pasował do sensora. Ponadto dostępne są 3 modele z mocowaniem EF, PL lub L-Mount. Kamera wyposażona jest w podwójne gniazdo kart CFexpress B oraz gniazdoEthernet do udostępniania multimediów do Blackmagic Cloud! Nagrywa nawet jednocześnie 12-bitowe pliki Blackmagic RAW i niezwykle małe pliki proxy H.264!

  • Rozdzielczość maksymalna: 6048 x 4032 (Open Gate 3:2) up to 36 fps
  • Matryca: CMOS HDR pełna klatka
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie L-Mount
14649 zł
przedsprzedaż

Kamera Blackmagic Design Pyxis 6K - Canon EF

Przedstawiamy konfigurowalną kamerę kinową nowej generacji! Blackmagic PYXIS 6K to wysokiej klasy cyfrowa kamera filmowa, która zapewnia precyzyjne odcienie skóry i bogate, organiczne kolory. Charakteryzuje się niezwykle wszechstronną konstrukcją, która pozwala zbudować idealny zestaw kamerowy do swojej produkcji! Otrzymujesz pełnoklatkowy sensor 36 x 24 mm 6K o szerokim zakresie dynamiki z wbudowanym optycznym filtrem dolnoprzepustowym, który został zaprojektowany tak, aby idealnie pasował do sensora. Ponadto dostępne są 3 modele z mocowaniem EF, PL lub L-Mount. Kamera wyposażona jest w podwójne gniazdo kart CFexpress B oraz gniazdoEthernet do udostępniania multimediów do Blackmagic Cloud! Nagrywa nawet jednocześnie 12-bitowe pliki Blackmagic RAW i niezwykle małe pliki proxy H.264!

  • Rozdzielczość maksymalna: 6048 x 4032 (Open Gate 3:2) up to 36 fps
  • Matryca: CMOS HDR pełna klatka
  • Mocowanie: Aktywne mocowanie Canon EF
14649 zł
przedsprzedaż

Kamera Blackmagic Design Pyxis 6K - ARRI PL

Przedstawiamy konfigurowalną kamerę kinową nowej generacji! Blackmagic PYXIS 6K to wysokiej klasy cyfrowa kamera filmowa, która zapewnia precyzyjne odcienie skóry i bogate, organiczne kolory. Charakteryzuje się niezwykle wszechstronną konstrukcją, która pozwala zbudować idealny zestaw kamerowy do swojej produkcji! Otrzymujesz pełnoklatkowy sensor 36 x 24 mm 6K o szerokim zakresie dynamiki z wbudowanym optycznym filtrem dolnoprzepustowym, który został zaprojektowany tak, aby idealnie pasował do sensora. Ponadto dostępne są 3 modele z mocowaniem EF, PL lub L-Mount. Kamera wyposażona jest w podwójne gniazdo kart CFexpress B oraz gniazdoEthernet do udostępniania multimediów do Blackmagic Cloud! Nagrywa nawet jednocześnie 12-bitowe pliki Blackmagic RAW i niezwykle małe pliki proxy H.264!

  • Rozdzielczość maksymalna: 6048 x 4032 (Open Gate 3:2) up to 36 fps
  • Matryca: CMOS HDR pełna klatka
  • Mocowanie: Mocowanie ARRI PL
15649 zł
przedsprzedaż

Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.