Fotografia
Opcje filtrowania
Producent:
Rodzaje obiektywów:
Rodzaj mocowania:
Filtr cenowy:
od:
do:
Tylko dostępne od ręki:

Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!

Obiektywy do bezlusterkowców

Obiektywy do bezlusterkowców to zupełnie nowe konstrukcje optyczne i mechaniczne, które zostały zaprojektowane od podstaw do współpracy z nowym typem aparatu cyfrowego czyli bezlusterkowcem. Wyznaczają nowe standardy jakości optycznej, szybkości i komfortu pracy. Obiektywy do bezlusterkowców zostały zaprojektowane z myślą o optymalnej odległości od matrycy, co umożliwia między innymi  uzyskanie  doskonałej jakości optycznej nawet przy całkowicie otwartej przysłonie, szybszej pracy autofokusa czy lepszej komunikacji między aparatem a obiektywem. Dzięki temu  możliwe jest uzyskanie bardzo małej głębi ostrości, przy zachowaniu wysokiej jakości, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Sprzyja temu także coraz skuteczniejsza stabilizacja obrazu w obiektywach, która współdziała ze stabilizacją w aparacie, potęgując końcowy efekt. Lepsza komunikacja z korpusem pozwala również na sterowanie funkcjami aparatu z poziomu obiektywu.

Kompatybilność obiektywów do bezlusterkowców

Aby obiektyw do bezlusterkowca był w pełni kompatybilny z korpusem aparatu należy dopasować go do rodzaju mocowania w aparacie i wielkości matrycy. Producenci aparatów cyfrowych posiadają w poszczególnych modelach różne mocowania. Do najpopularniejszych należą: Canon RF, Fujifilm X, L-Mount, Mikro 4/3, Nikon Z i Sony E.

Należy Pamiętać, że poszczególne obiektywy mimo posiadania pasującego typu mocowania mogą być dedykowane do aparatów z matrycami różnej wielkości. W przypadku zamontowania obiektywu APS-C do pełnoklatkowego korpusu, aparat będzie pracował tylko na odpowiednim wycinku matrycy, natomiast w przypadku użycia obiektywu pełnoklatkowego do aparatu z matrycą APS-C zmieni się kąt widzenia obiektywu i będzie odpowiedni dla ogniskowej pomnożonej przez współczynnik 1,5 lub 1,6.  Aby w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnych bezlusterkowców najlepiej stosować oryginalną optykę zalecaną przez producentów aparatów. Jednak ze względu na to, że na rynku jest jeszcze bardzo wiele obiektywów do lustrzanek cyfrowych a nawet do aparatów analogowych, producenci bezlusterkowców oferują adaptery umożliwiające stosowanie z nimi starszej optyki. Oprócz oryginalnych obiektywów zalecanych przez producentów bezlusterkowców, jest dostępna na rynku optyka alternatywnych producentów, która jest wyposażona w odpowiednie bagnety i styki, zapewniające kompatybilność z aparatem.

Jaki obiektyw do bezlusterkowca wybrać?

Aby dobrać odpowiedni obiektyw do naszych potrzeb musimy wiedzieć jakie znaczenie w praktyce mają poszczególne cechy i parametry obiektywów, oraz które z nich będziemy chcieli wykorzystać w swojej pracy i twórczości.

Jaką ogniskową obiektywu wybrać?

Jednym z najważniejszych parametrów obiektywu do bezlusterkowca jest długość ogniskowej. Determinuje ona tak ważne cechy obiektywu jak wielkość przybliżenia, kąt widzenia, głębię ostrości czy nawet jasność obiektywu.

Obiektywy, których długość ogniskowej wynosi około 50mm (przy matrycach pełnoklatkowych) to obiektywy standardowe. Charakteryzują się one doskonałą jakością optyczną, są bardzo jasne, mają niewielkie gabaryt a przy tym są relatywnie niedrogie. Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj obiektywu, pozwalający na wykonywanie profesjonalnej jakości zdjęć i filmów nawet w słabym oświetleniu. Sprawdzi się świetnie w portrecie, reportażu plenerowym, sporcie czy fotografii produktowej. Obiekt widziany przez ten obiektyw jest bardzo naturalny, nie jest oddalony ani przybliżony, a kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do pola widzenia ludzkiego oka.

Obiektywy o ogniskowej 35mm (przy matrycach pełnoklatkowych) i krótszej to obiektywy szerokokątne. Charakteryzuje je, oprócz bardzo dobrych właściwości optycznych i dużej jasności, znacznie większy kąt widzenia, dający szerszą perspektywę. Stałoogniskowe obiektywy szerokokątne do bezlusterkowców  idealnie nadają się do fotografii wnętrz, architektury, krajobrazu czy reportażu. Pozwalają na tworzenie urzekających pejzaży, pełnych szczegółów w całym kadrze, nawet przy w pełni otwartej przysłonie. Obiektywy szerokokątne doskonale sprawdzają się zarówno w fotografii jak i podczas filmowania.

Obiektywy, których ogniskowe są znacznie dłuższe niż 50mm (przy matrycach pełnoklatkowych) nazywamy teleobiektywami. Cechują się one zawężonym kątem widzenia i przybliżaniem fotografowanych obiektów. Ponadto obiektywy długoogniskowe skracają perspektywę, posiadają mniejszą  głębię ostrości oraz powodują większe rozmycie drugiego planu. Stałoogniskowe teleobiektywy do bezlusterkowców sprawdzają się idealnie w fotografii portretowej (zwłaszcza 85mm, 100mm, 135mm) zapewniając znakomitą plastykę obrazu i piękne rozmycie tła. Podobnie niezastąpione są w fotografii przyrodniczej i sportowej czyli w sytuacjach gdy fotograf nie może zbliżyć się do fotografowanego obiektu i musi zachować duży dystans. 

Zmiennoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców czyli zoomy są niezwykle uniwersalne i praktyczne, łącząc w sobie właściwości wielu ogniskowych. Uniwersalne zoomy do bezlusterkowców, czyli takie, które pełnią zarówno funkcję obiektywu szerokokątnego, jak i teleobiektywu, są wręcz nieoceniony podczas podróży i zaspokoją oczekiwania najbardziej wymagających amatorów. Mim to nie da się ukryć, że będą one ustępować stałoogniskowym obiektywom, jakością optyczną i jasnością. Pewnym wyjątkiem są trzy klasyczne profesjonalne zoomy, które łączą uniwersalność obiektywu zmiennoogniskowego z dużą jasnością i doskonałą jakością optyczną porównywalną z obiektywami staroogniskowymi. Należą do nich obiektywy 16-35mm f/2.8, 24-70mm f/2.8 i 70-200mm f/2.8.

Aby sklasyfikować obiektywy dedykowane do aparatów bezusterkowych z ma tracą APS-C, pod kątem funkcjonalności ich ogniskowej należy pomnożyć ją przez współczynnik 1,5 lub 1,6. Na przykład: obiektyw Sony E 35mm f/1,8 do APS-C będzie miał właściwości zbliżone do obiektywu standartowego 52,5mm, obiektyw Nikkor Z DX 16-50mm do APS-C będzie posiadał właściwości uniwersalnego zooma 24-75mm w aparacie pełnoklatkowym.

Jasność obiektywu do bezlusterkowca

Jasność to jedna z najważniejszych cech obiektywu, która decyduje o ilości światła wpadającego na matrycę aparatu w określonym czasie. Jaśniejszy obiektyw pozwala na fotografowanie i filmowanie w trudniejszych warunkach oświetleniowych a nawet w półmroku bez użycia dodatkowego oświetlenia. Ponadto większej jasności obiektywu towarzyszy mniejsza głębia ostrości i większe rozmycie tła. Jasne obiektywy oznaczane są minimalną wartością przysłony, która zwykle wynosi: f/2.8, f/1.8, f/1.4 czy nawet f/1.2. Im mniejsza liczba tym obiektyw jest jaśniejszy.

Jasne obiektywy do bezlusterkowców pozwalają fotografom i filmowcom pracować na pełnym otworze przysłony przy zachowaniu znakomitej jakości optycznej w całym obszarze kadru. Dzięki temu można tworzyć profesjonalnej jakości fotografie i filmy operując bardzo małą głębią ostrości, a to doskonały sposób na uwydatnienie obiektu na pięknie rozostrzonym tle.

Dzięki dużej jasności lepiej działa autofokus, pozwalając na szybkie i dokładne ustawianie ostrości oraz śledzenie poruszających się obiektów nawet w ekstremalnie trudnych warunkach oświetleniowych.

Duża jasność obiektywu pozwala fotografom na korzystanie z krótkich czasów naświetlania w warunkach słabego oświetlenia, co zmniejsza ryzyko wykonania poruszonych zdjęć. 

W zasadzie do wad jasnych obiektywów można zaliczyć jedynie to, że są większe, cięższe i droższe. Poza tym są sytuacje gdy wymagana jest nie mała, ale bardzo duża głębia ostrości, jak to ma miejsce w przypadku obiektywów do makrofotografii.

Jaki obiektyw wybrać do filmowania bezlusterkowcem?

Ponieważ aparaty bezusterkowe posiadają bardzo zaawansowane funkcje umożliwiające tworzenie profesjonalnej jakości filmów, producenci zadbali również aby oferowane przez nich obiektywy były przystosowane do filmowania. Dlatego bardzo wiele z obiektywów do bezlusterkowców posiada bezskokową regulację przysłony, cichy i płynny system automatycznego ustawiania ostrości, wewnętrzne ogniskowanie oraz wbudowaną stabilizację obrazu.

W filmowaniu bezlusterkowcem najlepiej sprawdzają się jasne obiektywy stałoogniskowe lub jasne zoomy o niedużej krotności. Nie bez znaczenia jest też niewielki rozmiar i waga ułatwiające pracę z gimbalem.

Do filmowania często stosuje się również obiektywy z ręcznym ustawianiem ostrości, przystosowanych do współpracy z follow focusem. Posiadają one bardzo solidną konstrukcję mechaniczną i są dostępne w bardziej przystępnej cenie.

Oprócz uniwersalnych obiektywów fotograficzno - filmowych dostępne są na rynku obiektywy dedykowane specjalnie do filmowania aparatami bezusterkowymi lub kamerami. Zarówno pod względem optycznym, mechanicznym jak i użytkowym są ściśle przystosowane do specyfiki produkcji filmowej, zapewniając doskonałą jakość oraz komfort pracy. Są wśród nich stałoogniskowe obiektywy filmowe, profesjonalne zoomy do filmowania czy obiektywy anamorficzne.

Obiektywy specjalistyczne do bezlusterkowców

W coraz bardziej powiększającym się portfolio optyki do bezlusterkowców znajdziemy również obiektywy do specjalnych zastosowań. Wśród nich największą popularnością cieszą się obiektywy do makrofotografii, które pozwalają na fotografowanie z bardzo bliska (nawet z kilku centymetrów) dzięki czemu uzyskujemy na zdjęciu powiększenie pokazujące szczegóły nie widoczne gołym okiem. Są to zwykle stałoogniskowe obiektywy szerokokątne, standartowe lub niewielkie tele. Parametrem, który pozwala określić wielkość powiększenia w obiektywie jest skala odwzorowania. Najczęściej w prawdziwych obiektywach makro skala odwzorowania wynosi 1:1, ale bywają też obiektywy pozwalające na jeszcze większe zbliżenie i powiększenie  o skali odwzorowania 5:1. Jeśli obiektyw makro ma skalę odwzorowania 1:2 to umożliwia mniejsze powiększenie niż obiektyw ze skalą 1:1. Fotografowaniu z bardzo bliskiej odległości towarzyszy drastyczny spadek głębi ostrości, dlatego obiektywy makro dysponują możliwością dużego przymknięcia przysłony ( nawet do f/32) dzięki czemu możemy uzyskać znaczące zwiększenie głębi ostrości. Wiele z pośród obiektywów do makrofotografii można  wykorzystywać z powodzeniem również jako wysokiej klasy obiektywy szerokokątne lub teleobiektywy.

Innymi specjalistycznymi obiektywami są super szerokokątne obiektywy rybie oko (fisheye) charakteryzujące się wyjątkowo szerokimi kątami widzenia, sięgającymi nawet 210°. Wykorzystywane są międzyinnymi podczas tworzenia wirtualnych spacerów, filmowania przy użyciu dronów czy jako narzędzie w kreatywnej twórczości.

Obiektywy Tilt-shift pozwalają na niezależne przesunięcie osi optycznej i pochylenie płaszczyzny ostrości. Stosuje się je najczęściej podczas fotografowania architektury aby skorygować, zjawisko nienaturalnego pochylenia ścian budynków, co jest typowe w przypadku użycia tradycyjnej optyki. Korekcja perspektywy jest również możliwa za pomocą programów do obróbki graficznej, ale dzieje się to kosztem utraty jakości zdjęcia. Dzięki obiektywom Tilt-shift można też w znacznym stopniu kontrolować głębię ostrości, uzyskując bardzo duże rozmycie tła oraz skupienie ostrości na pojedynczych obiektach w wybranym fragmencie kadru. 

Obiektyw Sigma 500mm f/5.6 DG DN OS Sport (L-Mount) + 3 letnia gwarancja

Sigma 500mm f/5.6 DG DN OS Sport lekki i poręczny stałoogniskowy ultrateleobiektyw SIGMA z linii Sports, dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezusterkowych.

Obiektyw oferuje zupełnie nowe wrażenia dla fotografów dzikiej przyrody, lotnictwa  czy sportów akcji.

  • Ogniskowa: 500 mm
  • Kąt widzenia:
  • Jasność: f/5.6
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount (pełna klatka)
13990 zł
przedsprzedaż

Obiektyw Sigma 70-200mm f/2.8 DG DN OS Sport L-mount -3 letnia gwarancja + rabat natychmiastowy 300zł (cena zawiera rabat)

SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN OS | Sports został opracowany z myślą o profesjonalistach i bardzo wymagających amatorach. Oferuje nie tylko wysoką jakość optyczną, ale także bardzo szybki AF, z zastosowanym po raz pierwszy podwójnym napędem liniowym HLA oraz niezwykle wydajną stabilizację obrazu o wydajności dochodzącej do 7,5 EV. Wykorzystując najbardziej zaawansowane technologię w SIGMA, stworzony został prawdziwie flagowy model teleobiektywu z linii Sports.

  • Ogniskowa: 70-200 mm
  • Kąt widzenia: 34.3° - 12.3°
  • Jasność: f/2.8
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount (pełna klatka)
  • Promocja obowiązuje do 31.05.2024
promocja
7285 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Sony FE 200-600mm f/5.6-6.3 G OSS + Dodatkowy 1 rok gwarancji w My Sony

Sony 200-600 mm to superteleobiektyw typu zoom zapewniający najwyższą jakość obrazu. Wbudowana stabilizacja optyczna umożliwia nieporuszone fotografowanie "z ręki". Zaawansowany system ustawiania ostrości DDSSM jest cichy, szybki i precyzyjny. Sony FE 200-600mm jest idealny do fotografii sportowej i przyrodniczej. Zapewnia wysoką rozdzielczość optyczną w całym kadrze oraz piękny efekt rozmycia bokeh.

  • Ogniskowa: 200-600mm
  • Kąt widzenia: 12.4-4.1°
  • Jasność: f/5.6-6.3
  • Mocowanie/Matryca: Sony FE / pełna klatka
promocja
8993 zł
dostępny od ręki

Nikon adapter FTZ II

Adapter do mocowania FTZ II drugiej generacji sprawia, że używanie aparatu Z firmy Nikon z zamontowanym obiektywem z mocowaniem F jest wygodniejsze Dzięki udoskonalonej ergonomii.

879 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Tamron 150-500mm f/5-6.7 Di III VC VXD (Nikon Z) + 5 lat gwarancji

Zmiennoogniskowy ultra-teleobiektyw Tamron 150-500 mm f/5-6.7 Di III VC VXD przeznaczony do bezlusterkowych aparatów FujiFilm , skonstruowany z dużym naciskiem na kompaktowe rozmiary i użyteczność bez utraty jakości obrazu. Szybki, precyzyjny system AF i stabilizacji obrazu sprawiają, że wygodne fotografowanie z ręki z teleobiektywem 500 mm staje się realne. Doskonały wybór do fotografowania sportów akcji, dzikiej przyrody i ptaków.

  • Ogniskowa: 150-500mm
  • Kąt widzenia: 16° 25'-4° 57'
  • Jasność: f/5-6,7
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z / pełna klatka
5549 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Fujinon XF 10-24 f/4 R OIS WR Mk. II + filtrMarumi 72mm UV Fit+Slim Plus gratis!

XF10-24mmF4 R OIS WR to ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy obejmujący zakres ogniskowych od 10 mm do 24 mm (odpowiednik ogniskowych 15 mm-36 mm dla formatu pełnoklatkowego). Zawiera tę samą, co jego poprzednik (obiektyw OIS XF10-24 mm), konstrukcję optyczną, zapewniającą zbliżoną rozdzielczość obrazu i maksymalną przysłonę F4.0 w całym zakresie ogniskowej. Odświeżony model wyróżnia odporna na warunki pogodowe konstrukcja. Przeprojektowanie konstrukcji wewnętrznej pozwoliło na zmniejszenie grubości pierścieni ostrości i zmiany ogniskowej, co ograniczyło wagę obiektywu o 25 g. Optyczna stabilizacja obrazu uległa poprawie o 1 stopień, dzięki czemu całkowity efekt stabilizacji osiągnął wartość 3,5 stopnia.

  • Ogniskowa: 10-24 mm
  • Kąt widzenia: 110° - 61.2°
  • Jasność: f/4-f/22
  • Mocowanie/Matryca: Fujifilm X / APS-C
4799 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Laowa 10-18 f/4,5-5,6 (Sony FE)

Obiektyw ten posiada najszerszy kąt widzenia (102° - 18mm, do 130° - 10mm)spośród wszystkich zmiennoogniskowych obiektywów dostępnych do aparatów Sony FE. Stworzony przede wszystkim do fotografii podróżniczej, dlatego rozmiary jego są naprawdę niewielkie - waga to tylko 496g.

  • Ogniskowa: 10-18mm
  • Kąt widzenia: 102° – 130°
  • Jasność: f/4,5-5,6
  • Mocowanie/Matryca: Sony FE/pełna klatka
4199 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Laowa 10-18 f/4,5-5,6 Nikon Z

Obiektyw ten posiada najszerszy kąt widzenia (102° - 18mm, do 130° - 10mm) spośród wszystkich zmiennoogniskowych rektalinearnych obiektywów dostępnych do aparatów Nikon Z. Stworzony przede wszystkim do fotografii podróżniczej, dlatego rozmiary jego są naprawdę niewielkie - waga to tylko 496g.

  • Ogniskowa: 10-18mm
  • Kąt widzenia: 102° – 130°
  • Jasność: f/4,5-5,6
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/pełna klatka
3899 zł
dostępny do 3 dni

Obiektyw Meyer-Optik Gorlitz Trioplan 100 f2.8 II (Canon EF)

Zapewniający niewątpliwie wyraźną jakość bokeh, Trioplan 100 mm f/2.8 II firmy Meyer-Optik Gorlitz to aktualizacja i upamiętnienie stulecia klasycznej optyki vintage i jest dostępny dla aparatów Canon z mocowaniem EF.

  • Ogniskowa: 100 mm
  • Jasność: F/2.8
  • Mocowanie/Matryca: Canon EF / Pełna klatka
4999 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw Meyer-Optik Gorlitz Trioplan 100 f2.8 II (Sony E)

Zapewniający niewątpliwie wyraźną jakość bokeh, Trioplan 100 mm f/2.8 II firmy Meyer-Optik Gorlitz to aktualizacja i upamiętnienie stulecia klasycznej optyki vintage i jest dostępny dla aparatów Sony z mocowaniem E.

  • Ogniskowa: 100 mm
  • Jasność: F/2.8
  • Mocowanie/Matryca: Sony E / Pełna klatka
4999 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw Olympus M.Zuiko Digital ED 150‑400mm f/4.5 TC1.25x IS PRO - Rabat 11% z kodem OM11

Najwyższej klasy teleobiektyw systemu Mikro 4/3 stworzony dla profesjonalistów. Dzięki wbudowanemu telekonwerterowi 1,25x ogniskowa może osiągnąć 500mm (1000mm dla formatu pełnoklatkowego), a dzięki dodatkowemu konwerterowi MC‑20 uzyskujemy niesamowitą ogniskową 1000mm(odpowiednik 2000mm). 5‑osiowa stabilizacja obrazu pozwala na kompensatę do 8 kroków EV, co z kompatybilnym aparatem gwarantuje idealnie ostre zdjęcia. Dodatkowo obiektyw posiada uznany system uszczelnień, a także precyzyjny i szybki autofokus.

  • Ogniskowa: 150-400mm (odpowiednik 300-800mm)
  • Kąt widzenia: 8.2°-3.1° 
  • Jasność: f/4.5
  • Mocowanie/Matryca: Micro 4/3
  • Średnica filtra: 95mm
  • Rabat 11% z kodem OM11
promocja
33989 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Sony FE 28-60 f/4-5.6 (SEL2860)

Zastosowanie najnowszych rozwiązań mechanicznych i optycznych sprawiło, że jeden z najlżejszych i najmniejszy na świecie zmiennoogniskowych obiektywów standardowy FE 28–60 mm F4–5.6 ma wszystkie cechy obiektywów do aparatów pełnoklatkowych. Zaprojektowano go z myślą o wygodnym noszeniu na co dzień w torbie itp. Zakres ogniskowych od 28 do 60 mm rozszerza zasięg przy fotografowaniu korpusem pełnoklatkowym.

  • Ogniskowa: 28-60 mm
  • Jasność: f/4,0-5,6
  • Mocowanie/Matryca: Sony FE / pełna klatka
promocja
1669 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Voigtlander Macro APO Ultron D35mm f/2,0 do Nikon Z

Voigtlander Macro APO Ultron D35 mm f/2,0 to wyjątkowy obiektyw stworzony do współpracy z bezlusterkowcami Nikon Z wyposażonymi w matryce formatu APS-C. Obiektyw łączy nie tylko standardową ogniskową z dużą jasnością, ale także apochromatyczną budowę zapewniającą ponadprzeciętną jakość obrazowania z funkcją marko.

  • Ogniskowa: 35 mm
  • Kąt widzenia: 42,7° 
  • Jasność: f/2
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z / APS-C
3099 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Samyang 50mm f/1.2 AS UMC CS - Sony E

Obiektyw Samyang 50 mm f/1.2 AS UMC CS - Sony E to standardowy obiektyw do ręcznego ustawiania ostrości do aparatów bezlusterkowych z matrycami APS-C. Ze znacznie jasną przysłoną F1.2 obiektyw tworzy jasne i godne zaufania obrazy oraz imponujący efekt bokeh nawet w aparatach bezlusterkowych. 50 mm F1.2 to obiektyw wielofunkcyjny, zwłaszcza do portretów.

1349 zł
najniższa cena: 1570 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Voigtlander Nokton SE 35 mm f/1,2 do Sony E

Nokton SE 35 mm f/1,2 to propozycja dla użytkowników aparatów bezlusterkowych Sony E. Obiektyw łączy konstrukcję optyczną trzeciej wersji legendarnego Noktona 35 mm f/1,2 z nowym, odchudzonym designem oraz elektronicznym wsparciem ostrzenia i stabilizacji. Dzięki swej dużej jasności oraz standardowej ogniskowej idealnie sprawdzi się jako perfekcyjny obiektyw uniwersalnego zastosowania.

  • Ogniskowa: 35 mm
  • Kąt widzenia: 61,9°
  • Jasność: f/1,2
  • Mocowanie/Matryca: Sony E / pełna klatka
4499 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Canon RF 28mm f/2.8 STM

Smukły i lekki obiektyw typu "pancake". Doskonały do vloggowania, zdjęć selfie, fotografii ulicznej i podróżniczej.

  • Ogniskowa: 28mm
  • Kąt widzenia: 75°
  • Jasność: f/2.8
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
  • Średnica filtra: 55mm
1519 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Viltrox AF 16mm f/1.8 Sony FE

Viltrox AF 16mm f1.8 to szerokokątny i jasny obiektyw dedykowany aparatom bezlusterkowym z mocowanie Sony FE.

  • Ogniskowa: 16 mm
  • Kąt widzenia: 105,6°
  • Jasność: f/1,8
  • Mocowanie/Matryca: Sony FE / Pełna klatka
promocja
2688 zł
dostępny od ręki

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift - mocowanie Sony E

TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 24°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Sony FE/pełna klatka
2299 zł
dostępny od ręki

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift - mocowanie L-Mount

TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 24°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount/pełna klatka
2299 zł
dostępny do 3 dni

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift - mocowanie Canon RF

TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 24°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/pełna klatka
2299 zł
dostępny od ręki

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift - mocowanie Nikon Z

TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 24°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/pełna klatka
2299 zł
dostępny do 3 dni

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift - mocowanie Fujifilm X

TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 16,5°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Fujifilm X/APS-C
2299 zł
dostępny do 3 dni

Obiektyw TTArtisan 32mm f/2.8 (pełna klatka) Autofocus - mocowanie Nikon Z

TTArtisan 32mm f/2.8 to obiektyw, który zapewnia kąt widzenia około 69 stopni na pełnej klatce. Jest to klasyczna perspektywa filmowa, która sprawia, że zdjęcia uliczne są pełne wizualnego napięcia i artyzmu. Bardzo szybki i cichy silnik krokowy typu STM współpracuje z funkcjami śledzenia oka, zaimplementowanymi w bezlusterkowcach.

  • Ogniskowa: 32mm
  • Kąt widzenia: 69°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/pełna klatka
899 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Voigtlander Nokton Classic II 35mm f/1,4 do Leica M - SC

Voigtlander Nokton Classic II 35 mm f/1,4 to druga wersja kultowego obiektywu, cenionego przez doświadczonych fotografów, poszukujących szkła o unikatowym charakterze. Obiektyw łączy wysoką jakość optyczną z analogowym wyglądem i niepowtarzalną pracą pod światło.

2890 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw Voigtlander Nokton Classic II 35mm f/1,4 do Leica M - SC

Voigtlander Nokton Classic II 35 mm f/1,4 to druga wersja kultowego obiektywu, cenionego przez doświadczonych fotografów, poszukujących szkła o unikatowym charakterze. Obiektyw łączy wysoką jakość optyczną z analogowym wyglądem i niepowtarzalną pracą pod światło.

2500 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw Samyang V-AF 45mm T1.9 (Sony FE)

Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.

  • Ogniskowa: 45 mm
  • Jasność: T1.9
  • Mocowanie/Matryca: Sony FE / pełna klatka
2285 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Canon RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM

Lekki, poręczny, szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z 2-krotnym zoomem i zakresem ogniskowej 24-50mm. Idealnie nadaje się do zdjęć i filmów rodzinnych, podróżniczych, krajobrazu oraz do obrazowania wnętrz i martwej natury. Doskonała optyka, zaawansowany stabilizator obrazu na poziomie 4,5 stopnia EV, cicha praca i intuicyjna obsługa sprawiają, że jest to idealny obiektyw Canon do codziennego fotografowania i filmowania, który można zabrać ze sobą wszędzie.

  • Ogniskowa: 24-50mm
  • Kąt widzenia: 84–46°
  • Jasność: f/4.5-6.3
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
  • Średnica filtra: 58mm
1749 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 50mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Canon RF

SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Kąt widzenia: 46° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 50mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Nikon Z

SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Kąt widzenia: 46° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 50mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - L-Mount

SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Kąt widzenia: 46° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount/Pełna klatka
6490 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 50mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Sony E

SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Kąt widzenia: 46° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Sony E/Pełna klatka
6490 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Canon RF

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.

  • Ogniskowa: 35mm
  • Kąt widzenia: 63° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Canon RF

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.

  • Ogniskowa: 75mm
  • Kąt widzenia: 33° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Nikon Z

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.

  • Ogniskowa: 75mm
  • Kąt widzenia: 33° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Sony E

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.

  • Ogniskowa: 75mm
  • Kąt widzenia: 33° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Sony E/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - L-Mount

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.

  • Ogniskowa: 75mm
  • Kąt widzenia: 33° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Nikon Z

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.

  • Ogniskowa: 35mm
  • Kąt widzenia: 63° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Sony E

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.

  • Ogniskowa: 35mm
  • Kąt widzenia: 63° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Sony E/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - L-Mount

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.

  • Ogniskowa: 35mm
  • Kąt widzenia: 63° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Viltrox AF 27mm f/1.2 Fuji X

Obiektyw AF 27mm F1.2 Pro jest obiektywem stałoogniskowym o bardzo dużej przysłonie z flagowej serii Pro wprowadzonej przez firmę Viltrox. Kontynuuje niesamowitą ultrawysoką rozdzielczość serii Pro i super dużą przysłonę F1.2, zapewniając niezwykle przyjemny bokeh

  • Ogniskowa: 27 mm
  • Kąt widzenia: 55,3°
  • Jasność: f/1,2
  • Mocowanie/Matryca: Fuji X / APS-C
promocja
2798 zł
pytaj o dostępność

Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.