Obiektywy do bezlusterkowców to zupełnie nowe konstrukcje optyczne i mechaniczne, które zostały zaprojektowane od podstaw do współpracy z nowym typem aparatu cyfrowego czyli bezlusterkowcem. Wyznaczają nowe standardy jakości optycznej, szybkości i komfortu pracy. Obiektywy do bezlusterkowców zostały zaprojektowane z myślą o optymalnej odległości od matrycy, co umożliwia między innymi uzyskanie doskonałej jakości optycznej nawet przy całkowicie otwartej przysłonie, szybszej pracy autofokusa czy lepszej komunikacji między aparatem a obiektywem. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie bardzo małej głębi ostrości, przy zachowaniu wysokiej jakości, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Sprzyja temu także coraz skuteczniejsza stabilizacja obrazu w obiektywach, która współdziała ze stabilizacją w aparacie, potęgując końcowy efekt. Lepsza komunikacja z korpusem pozwala również na sterowanie funkcjami aparatu z poziomu obiektywu.
Aby obiektyw do bezlusterkowca był w pełni kompatybilny z korpusem aparatu należy dopasować go do rodzaju mocowania w aparacie i wielkości matrycy. Producenci aparatów cyfrowych posiadają w poszczególnych modelach różne mocowania. Do najpopularniejszych należą: Canon RF, Fujifilm X, L-Mount, Mikro 4/3, Nikon Z i Sony E.
Należy Pamiętać, że poszczególne obiektywy mimo posiadania pasującego typu mocowania mogą być dedykowane do aparatów z matrycami różnej wielkości. W przypadku zamontowania obiektywu APS-C do pełnoklatkowego korpusu, aparat będzie pracował tylko na odpowiednim wycinku matrycy, natomiast w przypadku użycia obiektywu pełnoklatkowego do aparatu z matrycą APS-C zmieni się kąt widzenia obiektywu i będzie odpowiedni dla ogniskowej pomnożonej przez współczynnik 1,5 lub 1,6. Aby w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnych bezlusterkowców najlepiej stosować oryginalną optykę zalecaną przez producentów aparatów. Jednak ze względu na to, że na rynku jest jeszcze bardzo wiele obiektywów do lustrzanek cyfrowych a nawet do aparatów analogowych, producenci bezlusterkowców oferują adaptery umożliwiające stosowanie z nimi starszej optyki. Oprócz oryginalnych obiektywów zalecanych przez producentów bezlusterkowców, jest dostępna na rynku optyka alternatywnych producentów, która jest wyposażona w odpowiednie bagnety i styki, zapewniające kompatybilność z aparatem.
Aby dobrać odpowiedni obiektyw do naszych potrzeb musimy wiedzieć jakie znaczenie w praktyce mają poszczególne cechy i parametry obiektywów, oraz które z nich będziemy chcieli wykorzystać w swojej pracy i twórczości.
Jednym z najważniejszych parametrów obiektywu do bezlusterkowca jest długość ogniskowej. Determinuje ona tak ważne cechy obiektywu jak wielkość przybliżenia, kąt widzenia, głębię ostrości czy nawet jasność obiektywu.
Obiektywy, których długość ogniskowej wynosi około 50mm (przy matrycach pełnoklatkowych) to obiektywy standardowe. Charakteryzują się one doskonałą jakością optyczną, są bardzo jasne, mają niewielkie gabaryt a przy tym są relatywnie niedrogie. Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj obiektywu, pozwalający na wykonywanie profesjonalnej jakości zdjęć i filmów nawet w słabym oświetleniu. Sprawdzi się świetnie w portrecie, reportażu plenerowym, sporcie czy fotografii produktowej. Obiekt widziany przez ten obiektyw jest bardzo naturalny, nie jest oddalony ani przybliżony, a kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do pola widzenia ludzkiego oka.
Obiektywy o ogniskowej 35mm (przy matrycach pełnoklatkowych) i krótszej to obiektywy szerokokątne. Charakteryzuje je, oprócz bardzo dobrych właściwości optycznych i dużej jasności, znacznie większy kąt widzenia, dający szerszą perspektywę. Stałoogniskowe obiektywy szerokokątne do bezlusterkowców idealnie nadają się do fotografii wnętrz, architektury, krajobrazu czy reportażu. Pozwalają na tworzenie urzekających pejzaży, pełnych szczegółów w całym kadrze, nawet przy w pełni otwartej przysłonie. Obiektywy szerokokątne doskonale sprawdzają się zarówno w fotografii jak i podczas filmowania.
Obiektywy, których ogniskowe są znacznie dłuższe niż 50mm (przy matrycach pełnoklatkowych) nazywamy teleobiektywami. Cechują się one zawężonym kątem widzenia i przybliżaniem fotografowanych obiektów. Ponadto obiektywy długoogniskowe skracają perspektywę, posiadają mniejszą głębię ostrości oraz powodują większe rozmycie drugiego planu. Stałoogniskowe teleobiektywy do bezlusterkowców sprawdzają się idealnie w fotografii portretowej (zwłaszcza 85mm, 100mm, 135mm) zapewniając znakomitą plastykę obrazu i piękne rozmycie tła. Podobnie niezastąpione są w fotografii przyrodniczej i sportowej czyli w sytuacjach gdy fotograf nie może zbliżyć się do fotografowanego obiektu i musi zachować duży dystans.
Zmiennoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców czyli zoomy są niezwykle uniwersalne i praktyczne, łącząc w sobie właściwości wielu ogniskowych. Uniwersalne zoomy do bezlusterkowców, czyli takie, które pełnią zarówno funkcję obiektywu szerokokątnego, jak i teleobiektywu, są wręcz nieoceniony podczas podróży i zaspokoją oczekiwania najbardziej wymagających amatorów. Mim to nie da się ukryć, że będą one ustępować stałoogniskowym obiektywom, jakością optyczną i jasnością. Pewnym wyjątkiem są trzy klasyczne profesjonalne zoomy, które łączą uniwersalność obiektywu zmiennoogniskowego z dużą jasnością i doskonałą jakością optyczną porównywalną z obiektywami staroogniskowymi. Należą do nich obiektywy 16-35mm f/2.8, 24-70mm f/2.8 i 70-200mm f/2.8.
Aby sklasyfikować obiektywy dedykowane do aparatów bezusterkowych z ma tracą APS-C, pod kątem funkcjonalności ich ogniskowej należy pomnożyć ją przez współczynnik 1,5 lub 1,6. Na przykład: obiektyw Sony E 35mm f/1,8 do APS-C będzie miał właściwości zbliżone do obiektywu standartowego 52,5mm, obiektyw Nikkor Z DX 16-50mm do APS-C będzie posiadał właściwości uniwersalnego zooma 24-75mm w aparacie pełnoklatkowym.
Jasność to jedna z najważniejszych cech obiektywu, która decyduje o ilości światła wpadającego na matrycę aparatu w określonym czasie. Jaśniejszy obiektyw pozwala na fotografowanie i filmowanie w trudniejszych warunkach oświetleniowych a nawet w półmroku bez użycia dodatkowego oświetlenia. Ponadto większej jasności obiektywu towarzyszy mniejsza głębia ostrości i większe rozmycie tła. Jasne obiektywy oznaczane są minimalną wartością przysłony, która zwykle wynosi: f/2.8, f/1.8, f/1.4 czy nawet f/1.2. Im mniejsza liczba tym obiektyw jest jaśniejszy.
Jasne obiektywy do bezlusterkowców pozwalają fotografom i filmowcom pracować na pełnym otworze przysłony przy zachowaniu znakomitej jakości optycznej w całym obszarze kadru. Dzięki temu można tworzyć profesjonalnej jakości fotografie i filmy operując bardzo małą głębią ostrości, a to doskonały sposób na uwydatnienie obiektu na pięknie rozostrzonym tle.
Dzięki dużej jasności lepiej działa autofokus, pozwalając na szybkie i dokładne ustawianie ostrości oraz śledzenie poruszających się obiektów nawet w ekstremalnie trudnych warunkach oświetleniowych.
Duża jasność obiektywu pozwala fotografom na korzystanie z krótkich czasów naświetlania w warunkach słabego oświetlenia, co zmniejsza ryzyko wykonania poruszonych zdjęć.
W zasadzie do wad jasnych obiektywów można zaliczyć jedynie to, że są większe, cięższe i droższe. Poza tym są sytuacje gdy wymagana jest nie mała, ale bardzo duża głębia ostrości, jak to ma miejsce w przypadku obiektywów do makrofotografii.
Ponieważ aparaty bezusterkowe posiadają bardzo zaawansowane funkcje umożliwiające tworzenie profesjonalnej jakości filmów, producenci zadbali również aby oferowane przez nich obiektywy były przystosowane do filmowania. Dlatego bardzo wiele z obiektywów do bezlusterkowców posiada bezskokową regulację przysłony, cichy i płynny system automatycznego ustawiania ostrości, wewnętrzne ogniskowanie oraz wbudowaną stabilizację obrazu.
W filmowaniu bezlusterkowcem najlepiej sprawdzają się jasne obiektywy stałoogniskowe lub jasne zoomy o niedużej krotności. Nie bez znaczenia jest też niewielki rozmiar i waga ułatwiające pracę z gimbalem.
Do filmowania często stosuje się również obiektywy z ręcznym ustawianiem ostrości, przystosowanych do współpracy z follow focusem. Posiadają one bardzo solidną konstrukcję mechaniczną i są dostępne w bardziej przystępnej cenie.
Oprócz uniwersalnych obiektywów fotograficzno - filmowych dostępne są na rynku obiektywy dedykowane specjalnie do filmowania aparatami bezusterkowymi lub kamerami. Zarówno pod względem optycznym, mechanicznym jak i użytkowym są ściśle przystosowane do specyfiki produkcji filmowej, zapewniając doskonałą jakość oraz komfort pracy. Są wśród nich stałoogniskowe obiektywy filmowe, profesjonalne zoomy do filmowania czy obiektywy anamorficzne.
W coraz bardziej powiększającym się portfolio optyki do bezlusterkowców znajdziemy również obiektywy do specjalnych zastosowań. Wśród nich największą popularnością cieszą się obiektywy do makrofotografii, które pozwalają na fotografowanie z bardzo bliska (nawet z kilku centymetrów) dzięki czemu uzyskujemy na zdjęciu powiększenie pokazujące szczegóły nie widoczne gołym okiem. Są to zwykle stałoogniskowe obiektywy szerokokątne, standartowe lub niewielkie tele. Parametrem, który pozwala określić wielkość powiększenia w obiektywie jest skala odwzorowania. Najczęściej w prawdziwych obiektywach makro skala odwzorowania wynosi 1:1, ale bywają też obiektywy pozwalające na jeszcze większe zbliżenie i powiększenie o skali odwzorowania 5:1. Jeśli obiektyw makro ma skalę odwzorowania 1:2 to umożliwia mniejsze powiększenie niż obiektyw ze skalą 1:1. Fotografowaniu z bardzo bliskiej odległości towarzyszy drastyczny spadek głębi ostrości, dlatego obiektywy makro dysponują możliwością dużego przymknięcia przysłony ( nawet do f/32) dzięki czemu możemy uzyskać znaczące zwiększenie głębi ostrości. Wiele z pośród obiektywów do makrofotografii można wykorzystywać z powodzeniem również jako wysokiej klasy obiektywy szerokokątne lub teleobiektywy.
Innymi specjalistycznymi obiektywami są super szerokokątne obiektywy rybie oko (fisheye) charakteryzujące się wyjątkowo szerokimi kątami widzenia, sięgającymi nawet 210°. Wykorzystywane są międzyinnymi podczas tworzenia wirtualnych spacerów, filmowania przy użyciu dronów czy jako narzędzie w kreatywnej twórczości.
Obiektywy Tilt-shift pozwalają na niezależne przesunięcie osi optycznej i pochylenie płaszczyzny ostrości. Stosuje się je najczęściej podczas fotografowania architektury aby skorygować, zjawisko nienaturalnego pochylenia ścian budynków, co jest typowe w przypadku użycia tradycyjnej optyki. Korekcja perspektywy jest również możliwa za pomocą programów do obróbki graficznej, ale dzieje się to kosztem utraty jakości zdjęcia. Dzięki obiektywom Tilt-shift można też w znacznym stopniu kontrolować głębię ostrości, uzyskując bardzo duże rozmycie tła oraz skupienie ostrości na pojedynczych obiektach w wybranym fragmencie kadru.
Za pomocą tego anamorficznego obiektywu Sirui 75mm f/1,8 1,33x Anamorphic możesz uzyskać niesamowity obraz oraz rewelacyjne flary świetlne, zarezerwowany do tej pory tylko dla drogich obiektywów anamorfotycznych.
Obiektyw Viltrox AF 75mm f/1.2 Nikon Z to stałoogniskowy obiektyw portretowy o bardzo jasnym otworze przysłony. Cichy silnik STM i wewnętrzne ogniskowanie sprawiają, że obiektyw ostrzy bardzo szybko i precyzyjnie. Układ optyczny obiektywu zbudowany jest z 16 elementów w 11 grupach (w tym 3 soczewki ED i 4 soczewki z wysokim współczynnikiem załamania światła).
Venus Optics Laowa 85 mm f/5,6 2x Ultra Macro APO to najmniejszy na świecie pełnoklatkowy obiektyw makro o skali odwzorowania 2:1, przeznaczony do pracy z aparatami bezlusterkowymi. Ultralekkość i kompaktowe wymiary urządzenia to cechy, które z pewnością docenią osoby, filmujące lub fotografujące niewielkie obiekty w terenie. Apochromatyczny układ obiektywu, który składa się z 13 elementów w 9 grupach, minimalizuje aberracją chromatyczną i zniekształcenia. Zdjęcia wykonywane tym szkłem charakteryzują się wyjątkową ostrością, kontrastem i pełnią szczegółów. Możliwość ostrzenia od dwukrotnego powiększenia aż do nieskończoności zapewnia wspaniałą jakość obrazka, zarówno w fotografii makro, jak i w portretach. Prezentowany model przeznaczony jest do pracy z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi.
NIKKOR Z 85mm f/1.2 S to ultrajasny, profesjonalny obiektyw portretowy zapewniający nadzwyczajne rozmycie tła, rozdzielczość i ostrość. Niezależnie od tego, czy wykonujesz portrety modowe, artystyczne, redakcyjne czy okolicznościowe – ten niesamowity obiektyw stałoogniskowy 85 mm pozwoli idealnie zrealizować Twoją wizję.
Nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S. NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena to najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Nowy profesjonalny superteleobiektyw NIKKOR Z 600/6.3 pozwala uchwycić odległe obiekty zarówno na zdjęciach oraz w postaci materiału video. Lekki i wyważony do fotografowania z ręki, kompaktowe rozmiary. Wyjątkowo ostre i wyraźne zdjęcia przy każdym ustawieniu przysłony.
Nowy obiektyw Nikkor Z o zakresie 180–600 mm obejmuje ogniskowe najczęściej używane podczas fotografowania dzikiej przyrody, ptaków i samolotów, pozostawiając jednocześnie dużą elastyczność w przypadku fotografii sportowej i krajobrazowej. Możesz wykonywać ostre zdjęcia także z niewielkiej odległości, ponieważ minimalnej odległość zdjęciowa wynosi zaledwie 2,4 m przy ogniskowej 600 mm i 1,3 m przy ogniskowej 180 mm. Fotografując lub filmując, dzięki temu pełnoklatkowemu superteleobiektywowi zmiennoogniskowemu uzyskasz potrzebne zbliżenie i oczekiwaną ostrość.
Superteleobiektyw zmiennoogniskowy 28–400 mm z niesamowitym 14,2-krotnym zoomem jest na tyle kompaktowy, że można go mieć stale na aparacie — dzięki czemu zapewnia nieograniczone możliwości. Chwyć go i idź tam, dokąd zaprowadzi Cię wyobraźnia
Najwyższej jakości obiektyw stałoogniskowy do nowego systemu Nikon Z. Ogniskowa 85mm jest idealna do zdjeć portretowych, reportażowych, ale także do krajobrazu. Dzięki szybkiemu i niemal bezgłośnemu systemowi autofokus ten obiektyw sprawdzi się także do podczas filmowania.
Nikkor Z 70-180/2.8 to uniwersalny teleobiektyw zmiennoogniskowy. Wszechstronny zakres ogniskowych, stały maksymalny otwór względny f/2,8, szybki autofokus i imponująco mała minimalna odległość zdjęciowa sprawiają, że ten kompaktowy obiektyw 70–180 mm pozwala wykonywać wyjątkowe zdjęcia, zarówno z bliska, jak i z daleka.
Samyang MF 85mm 1,4 Nikon Z to pierwszy teleobiektyw koreańskiego producenta optyki
zaprojektowany do systemu Nikon Z. Oferuje to co najważniejsze w obiektywach portretowych
czyli piękną plastykę obrazu (bokeh), żywe kolory i przysłonę 1,4
Nowa odsłona cenionego przez użytkowników Sony i Fuji obiektywu Viltrox AF 85mm f1.8 mk II teraz będzie dostępna dla użytkowników Nikon Z.
Obiektyw cechuje wysoka jakość wykonania, a w pełni metalowa konstrukcja zapewnia bezpieczeństwo i trwałość.
Laowa 90mm f/2.8 2x Ultra Macro APO został zaprojektowany specjalnie do aparatów bezlusterkowych z matrycami o rozmiarze pełnej klatki. Dzięki fascynującej zdolności powiększania 2:1 i możliwości ustawiania ostrości na nieskończoność, obiektyw może uchwycić obiekty w dowolnym rozmiarze, co czyni go bardzo uniwersalnym do różnych zastosowań, w tym do fotografii makro, komercyjnej i portretowej. Jest super kompaktowy i lekki, rozmiar obiektywu jest znacznie mniejszy niż inne odpowiedniki dostępne na rynku. Charakterystyka apochromatyczna (APO) sprawia, że w przypadku makrofotografii nie będziemy się musieli martwić aberacjami, a pozostanie nam się cieszyć niesamowitą jakością obrazu.
Jest to pierwszy na świecie obiektyw makro o powiększeniu 2:1 i najbardziej popularnej ogniskowej makro 100mm.
Profesjonalny teleobiektyw f/2,8 do systemu Nikon Z. Ten obiektyw z serii S do aparatów bezlusterkowych zapewnia nowe poziomy głębi i kontrastu podczas wykonywania zdjęć makro oraz zbliżeń. Dzięki dużej ilości światła wpuszczanej przez mocowanie Z i niesamowitej precyzji AF, ostrość i kontrast są znakomite – podobnie jak efekt bokeh. Wysublimowane zbliżenia. Urzekające portrety. Od fotografowania po filmowanie, wyróżnisz obiekt jak nigdy dotąd.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Profesjonalny superteleobiektyw f/2,8 z wbudowanym telekonwerterem o ogniskowej 400mm.
Ze względu na duży maksymalny otwór względny f/2,8 i niezawodne działanie autofokusa jest to znakomity obiektyw do fotografii sportowej i przyrodniczej. Jakość zdjęć jest doskonała podczas fotografowania zarówno z ogniskową 400 mm, jak i 560 mm z włączonym wbudowanym telekonwerterem x1,4.
Od fotografii przyrodniczej po sportową, od dynamicznej akcji po portrety wykonywane z dużej odległości – obiektyw NIKKOR Z 400mm f/4.5 VR S pozwala na uchwycenie tak wielu ujęć. Wykorzystaj możliwości, jakie zapewnia lekki i idealny dla podróżników superteleobiektyw o ogniskowej 400 mm i zapierającej dech w piersiach jakości zdjęć, charakteryzującej serię S.
Profesjonalny super teleobiektyw Nikkor Z f/4 z wbudowanym telekonwerterem o ogniskowej 600mm.
Ze względu na duży maksymalny otwór względny f/4 i niezawodne działanie autofokusa jest to znakomity obiektyw do fotografii sportowej i przyrodniczej. Jakość zdjęć jest doskonała podczas fotografowania zarówno z ogniskową 600 mm, jak i 840 mm z włączonym wbudowanym telekonwerterem x1,4.
NIKKOR Z 800mm f/6.3 VR S to obiektyw z serii S, który charakteryzuje się znakomitą jakością obrazowania uzyskaną dzięki wyjątkowej rozdzielczości oraz skutecznemu zredukowaniu rozmycia kolorów. Dzięki zastosowaniu po raz pierwszy w obiektywie NIKKOR Z soczewki Fresnela (PF, Phase Fresnel) korpus obiektywu jest kompaktowy i lekki, co sprawia, że pomimo długiej ogniskowej superteleobiektyw jest bardzo poręczny. Ze względu na wysoką jakość obrazowania i doskonałą poręczność, ten obiektyw niezawodnie pomoże wzbogacić ekspresję obrazu wielu fotografom, zarówno zaawansowanym amatorom, jak i profesjonalistom.
Profesjonalny ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy f/2,8 do systemu Nikon Z. Ten dokładnie uszczelniony, jasny pełnoklatkowy i zaawansowany optycznie obiektyw 14-24 mm do aparatów bezlusterkowych w pełni spełnia oczekiwania profesjonalistów. Ze względu na doskonałą jakość odwzorowania i kompaktową konstrukcję wyróżnia się na tle innych ultraszerokokątnych obiektywów o zmiennej ogniskowej.
Wysokiej jakości obiektyw o zmiennej ogniskowej do nowego systemu Nikon Z. Dzięki stałemu otworowi przysłony f/4 i zakresu ogniskowych 14-30 sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury oraz reportażu. Obiektyw ma kompaktowe rozmiary, a przednia płaska soczewka pozwala na zastosowanie filtrów w rozmiarze 82mm.
Obiektyw szerokokątny Nikkor Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR to bardzo uniwersalne fotograficzne, które doceni zarówno amator jak i bardziej doświadczony użytkownik. Obiektyw o maksymalnej ogniskowej 50 mm, z szybkim autofokusem i 3-krotnym zoomem zapewnia szerszy zasięg niż większość obiektywów. To uniwersalny obiektyw, idealny do podróży, który pozwala na rejestrowanie pięknych, ostrych zdjęć i filmów.
Uniwersalny obiektyw szerokokątny, zmiennoogniskowy o stałym otworze względnym f/2.8. Ze względu na uniwersalny zakres ogniskowych obiektyw sprawdzi się zarówno w fotografii krajobrazowej jak i reportażowej. Obiektyw jest wyposażony w cichy silnik autofocus dzięki sprawdzi się w filmowaniu.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w stanie idealnym. Nie nosi żadnych śladów użytkowania. Gwarancja producenta do 24-05-2025
Uniwersalny obiektyw szerokokątny, zmiennoogniskowy o stałym otworze względnym f/2.8. Ze względu na uniwersalny zakres ogniskowych obiektyw sprawdzi się zarówno w fotografii krajobrazowej jak i reportażowej. Obiektyw jest wyposażony w cichy silnik autofocus dzięki sprawdzi się w filmowaniu.
Wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy formatu DX. Doskonała ostrość i wbudowana stabilizacja VR. Jest wystarczająco lekki, aby zabrać go wszędzie, a dzięki dużemu zakresowi ogniskowych pozwala uchwycić wspaniałe szczegóły podczas fotografowania ludzi, miejsc i przestrzeni. Przygoda w odległych stronach lub wycieczka po najbliższej okolicy — gdy możesz już wyruszyć, ten obiektyw to wszystko, czego potrzebujesz.
NIKKOR Z 24-50mm f/4-6.3 to super-kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy, który zapewnia ostre zdjęcia pełne szczegółów i kolorów. Jest poręczny, wszechstronny i stanowi idealny sposób na ćwiczenie kreatywności. Niezależnie od tego, czy fotografujesz we wnętrzach, czy na zewnątrz, możesz tworzyć wspaniałe zdjęcia i filmy.
Najwyższej jakości obiektyw o zmiennej ogniskowej do nowego systemu Nikon Z. Dzięki stałemu otworowi przysłony f/2.8 i zakresu ogniskowych 24-70 sprawdzi się w fotografii reportażowej, krajobrazowej oraz podróżniczej.
Wysokiej jakości obiektyw o zmiennej ogniskowej do nowego systemu Nikon Z. Dzięki stałemu otworowi przysłony f/4 i zakresu ogniskowych 24–70 sprawdzi się praktycznie każdej sytuacji. Bez względu na to, czy chodzi o sceny ze słabym oświetleniem czy o dynamiczną akcję, dzięki temu obiektywowi wszystkie zdjęcia i filmy zyskują więcej szczegółów, głębi i kolorów.
Wysokiej jakości obiektyw o zmiennej ogniskowej do nowego systemu Nikon Z. Dzięki stałemu otworowi przysłony f/4 i zakresu ogniskowych 24–70 sprawdzi się praktycznie każdej sytuacji. Bez względu na to, czy chodzi o sceny ze słabym oświetleniem czy o dynamiczną akcję, dzięki temu obiektywowi wszystkie zdjęcia i filmy zyskują więcej szczegółów, głębi i kolorów.
Niezwykle uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy o szerokim zakresie ogniskowych i otworze względnym f/4. Dzięki małej masie, zaawansowanej konstrukcji optycznej i szerokiemu zakresowi ogniskowych, NIKKOR Z 24-120mm f/4 S jest wyjątkowo uniwersalnym obiektywem dla podróżników. Od spontanicznych wycieczek po długo planowane wyprawy fotograficzne ten obiektyw poszerzy możliwości rejestrowania zdjęć i filmów.
Niezwykle uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy o szerokim zakresie ogniskowych i otworze względnym f/4. Dzięki małej masie, zaawansowanej konstrukcji optycznej i szerokiemu zakresowi ogniskowych, NIKKOR Z 24-120mm f/4 S jest wyjątkowo uniwersalnym obiektywem dla podróżników. Od spontanicznych wycieczek po długo planowane wyprawy fotograficzne ten obiektyw poszerzy możliwości rejestrowania zdjęć i filmów.
Obiektyw zmiennoogniskowy Nikkor Z 24-200mm f/4-6.3 VR znakomicie odwzorowuje szczegóły pozwalając na wykonywanie niezwykłych zdjęć. Ten wyjątkowy, pełnoklatkowy obiektyw do aparatów bezlusterkowych Nikon Z doskonale sprawdza się zarówno przy fotografowaniu w niewielkich przestrzeniach, jak i podczas rejestrowania rozległych krajobrazów i panoram miast. Jest to idealny obiektyw podróżniczy.
Obiektyw zmiennoogniskowy Nikkor Z 24-200mm f/4-6.3 VR znakomicie odwzorowuje szczegóły pozwalając na wykonywanie niezwykłych zdjęć. Ten wyjątkowy, pełnoklatkowy obiektyw do aparatów bezlusterkowych Nikon Z doskonale sprawdza się zarówno przy fotografowaniu w niewielkich przestrzeniach, jak i podczas rejestrowania rozległych krajobrazów i panoram miast. Jest to idealny obiektyw podróżniczy.
NIKKOR Z 28-75mm f/2.8 charakteryzuje się uniwersalnym, szerokim zakresem ogniskowych, precyzyjnym ustawianiem ostrości, a także dużym, stałym maksymalnym otworem względnym. Od scen ulicznych po krajobrazy i portrety, to świetny obiektyw uniwersalny dla użytkowników aparatów z serii Z firmy, którzy chcą osiągnąć wyższy poziom kreatywności.
Tamron 28-75mm f/2,8 Di III VXD G2 to następca modelu 28–75 mm F/2,8 Di III RXD cenionego na świecie, obiektywu typu zoom. To owoc ciągłej ewolucji i stałego udoskonalania produktów marki TAMRON pod kątem potrzeb klientów. W nowym obiektywie 28-75mm f/2,8 Di III VXD G2 zachowano dobrze przyjęte kompaktowe rozmiary jego poprzednika, a jednocześnie zastosowano nową konstrukcję optyczną, którą dopracowano w celu poprawy jakości obrazu. Funkcje tego obiektywu są kompatybilne z najnowszymi modelami aparatów cyfrowych, które oferują większą rozdzielczość.
Tamron 35-150mm f/2-2.8 Di III VXD (Sony E) to wszechstronny zoom o niezwykle wysokiej rozdzielczości. Ma najczęściej spotykany zakres ogniskowych: od 35 mm (ujęcie szerokokątne) do 150 mm (ujęcie tele) i jest pierwszym na świecie obiektywem zmiennoogniskowym z najmniejszą wartością przysłony wynoszącą F/2, przeznaczonym do bezlusterkowych pełnoklatkowych aparatów systemowych z mocowaniem Nikon Z
Zmiennoogniskowy obiektyw Nikkor Z DX 50-250mm f/4.5-6.3 VR to uniwersalny teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 250 mm, z szybkim autofokusem i 5-krotnym zoomem. Obiektyw dedykowany jest osobom które zaczynają swoją przygodę z fotografią i szukają dobre i taniego teleobiektywu.
Jasny teleobiektyw o zakresie ogniskowych 70-200mm ze światłem f/2,8 w całym zakresie ogniskowych. Ze względu na zakres ogniskowych, zaawansowaną konstrukcję optyczną i dokładne zabezpieczenie obudowy przed czynnikami atmosferycznymi, ten jasny, pełnoklatkowy obiektyw do aparatów bezlusterkowych gwarantuje pełną uniwersalność. Niezależnie od tego, czy fotografujesz sport, wydarzenia, czy zajmujesz się fotografią reportażową, wyjątkowo kompaktowa konstrukcja obiektywu pozwala wykonać każde zadanie.
Tamron 70-300mm f/4.5-6.3 Di III RXD to pierwszy model opracowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych Nikon Z – najmniejszy i najlżejszy teleobiektyw do pełnoklatkowych aparatów marki Nikon.
To wszechstronny, uniwersalny obiektyw odpowiedni dla wielu zastosowań. Doskonale sprawdzi się w zdjęciach sportowych, dzikiej przyrody czy portretach.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić lepszą wygodę użytkowania. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas wszystkich plików cookie zgodnie z warunkami naszej polityki plików cookie. Dowiedz się więcej