Co wyróżnia obiektywy filmowe od fotograficznych?
Przede wszystkim bezskokowa przysłona, umożliwiająca płynne przejście podczas filmowania. Pierścienie przysłony oraz ostrości posiadają "ząbki" dzięki którym możemy kontrolować ich wartość za pomocą follow focusa. Obiektywy filmowe wyróżnia również brak wysuwania lub chowania się elementów konstrukcyjnych podczas zmiany ogniskowej lub ostrości — przedni element zostaje zawsze na tym samym miejscu. Warto zwrócić uwagę na oznaczenie jasności obiektywu, w obiektywach filmowych stosuję się oznaczenie T natomiast w fotograficznych F, dla przykładu odpowiednikiem jasności F/2,8 jest oznaczenie T3.1.
Zaczynając przygodę z filmowaniem możemy śmiało zainteresować się obiektywami Samyang. Obiektywy filmowe Samyang wyróżnia przede wszystkim cena. Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możemy za niewielkie pieniądze zakupić bardzo jasne obiektywy i móc zacząć nagrywać artystyczne ujęcia. Dla osób bardziej wymagających polecamy obiektywy Samyang XEEN, Carl Zeiss Compact Prime oraz serię Canon Cinema gwarantujące najwyższą jakość oraz bardzo dobrą wytrzymałość. Konstrukcja tych obiektywów jest bardzo dobrze dopracowana, wielkość i rozmiar poszczególnych ogniskowych są niemal identyczne, co pozwala nam na zmianę obiektywu nie musząc martwić się np. o ponowne wyważenie kamery lub aparatu na gimbalu.
Obiektyw Nokton 40/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 55 stopni. Z tego powodu świetnie nadaje się do fotografii krajobrazowej, portretowej, reporterskiej czy tzw. streetu.
Układ optyczny Voigtlandera Nokton 40 mm f/1,2 składa się z ośmiu soczewek rozmieszczonych w sześciu grupach. Zastosowanie najwyższej jakości japońskiego szkła optycznego pozwala na uzyskanie niezwykle ostrych i barwnych obrazów. - Ostatnia sztuka.
Bardzo jasny, manualny obiektyw standardowy dla systemu Leica M. Średnica filtra: 43 mm. Obiektyw w wersji z pojedynczą powłoką SC, która ma w klasyczny sposób odwzorowywać kolory.
Bardzo jasny, manualny obiektyw standardowy dla systemu Leica M. Średnica filtra: 43 mm. Wersja MC (multi-coated) - z wielowarstwowymi powłokami przeciwodblaskowymi.
Wymiary: 55 x 29,7 mm. Waga: 175 g.
LEICA DG NOCTICRON 42,5 mm / F1,2 ASPH / POWER O.I.S. (H-NS043) do aparatów LUMIX G zgodnych ze standardem Mikro Cztery Trzecie (odpowiednik w aparacie 35 mm: 85 mm).
Ten zaawansowany obiektyw, oznaczony przez Leica Camera AG nową nazwą NOCTICRON, wyróżnia się maksymalną wartością przysłony F1,2, układem optycznej stabilizacji obrazu (POWER O.I.S.) oraz trybem ciągłego autofokusa.
Certyfikat słynnej na całym świecie marki LEICA gwarantuje wyjątkową jakość obrazu oraz wyrafinowaną metalową konstrukcję.
Panasonic Lumix G 42.5mm f/1.7 ASPH. POWER O.I.S. to obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do aparatów systemu Micro 4/3. Odpowiednik ogniskowej 85mm (dla formatu małoobrazkowego) doskonale nadaje się do zdjęć portretowych czy beauty. Duży otwór przysłony f/1.7 pozwala na osiągnięcie niewielkiej głębi ostrości oraz piękny efekt bokeh. Obiektyw jest wyposażony w optyczną stabilizację obrazu, która umożliwia fotografowanie "z ręki" w trudnych warunkach oświetlenia.
Najjaśniejszy obiektyw portretowy (ekwiwalent obiektywu 85mm w aparatach małoobrazkowych) przeznaczony dla systemu Mikro 4/3. Idealny do pracy w trudnych warunkach oświetleniowych, kiedy nie można użyć lampy błyskowej.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Profesjonalny Jasny, stałoogniskowy obiektyw portretowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Mikro Cztery Trzecie. Ogniskowa 45 mm (odpowiednik 90 mm w aparacie małoobrazkowym). Światło f/1,2. Min. odległość ostrzenia 50 cm.
Wymiary: 84,9 x 70 mm. Waga: 410 g.
Niewielki, lekki i niezwykle uniwersalny obiektyw "standardowy". Ogniskowa 50mm oferuje ten sam kąt widzenia co ludzkie oko, dzięki czemu obiektyw sprawdzi się znakomicie w większości dziedzin fotografii. Dzięki dużej jasności Canon RF 50mm f/1.8 STM pozwala na kreatywne operowanie głębią ostrości oraz na pracę w trudnych warunkach oświetlenia, a cichy i precyzyjny silnik STM umożliwia szybkie ustawianie ostrości oraz swobodne nagrywanie filmów. Obiektyw posiada pierścień sterujący, którego działanie możemy skonfigurować według potrzeb.
Nowy model popularnego obiektywu XF23mmF1.4 R poddany całkowitej modyfikacji parametrów optycznych. Jest to, podobnie jak modele FUJINON XF18mmF1.4 R LM WR i FUJINON XF33mmF1.4 R LM WR, jasny obiektyw stałoogniskowy nowej generacji, łączący wyjątkową wyrazistość obrazu uzyskiwanego nawet przy maksymalnie otwartej przysłonie F1.4 z wydajnym autofokusem, zapewniającym szybkie i precyzyjne ostrzenie automatyczne, zarówno przy wykonywaniu zdjęć, jak i rejestracji wideo, co pozwala sprostać wszystkim sytuacjom zdjęciowym.
XF8mmF3.5 R WR jest ultraszerokokątnym obiektywem stałoogniskowym o ogniskowej długości 8 mm (ekwiwalent 12 mm w formacie pełnej klatki 35 mm) i najszerszym polu widzenia spośród całej gamy obiektywów Fujifilm serii XF. Charakteryzuje się kątami widzenia 121º po przekątnej i 112 º w poziomie. Kompaktowa konstrukcja gwarantuje poręczność, pozwalając użytkownikom w każdej sytuacji swobodnie czerpać z bogactwa fotografii ultraszerokokątnej.
Model Fujinon XF 33mmF1.4 to wyjątkowo wszechstronny standardowy obiektyw o stałej długości ogniskowej odpowiadającej 50 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm, co dla wszystkich użytkowników bezlusterkowców z mocowaniem X czyni go niezbędnym obiektywem nowej generacji. System z mocowaniem X, od czasu jego debiutu w 2012 roku, przeżywa nieustanny rozwój nowych produktów i urządzeń w dążeniu do uzyskania coraz bardziej zaawansowanej jakości obrazu.
FUJINON XF50mmF1.0 R WR to pierwszy na świecie obiektyw z autofocusem o maksymalnej wartości przysłony wynoszącej F1.0, przeznaczony do aparatów bezlusterkowych. Umożliwia precyzyjne i szybkie ustawienie ostrości przy zaskakująco małej głębi, a także precyzyjne ustawianie ostrości w krytycznych sytuacjach. Oprócz tego ułatwia fotografowanie i kręcenie filmów w warunkach słabego oświetlenia.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w idealnym stanie co dobrze widać na załączonych zdjęciach.
FUJINON XF 18mmF1.4 R WR to szerokokątny obiektyw z autofocusem o maksymalnej wartości przysłony wynoszącej F1.4, przeznaczony do aparatów bezlusterkowych. Odpowiednik ogniskowej 28mm w systemie małoobrazkowym oznacza że jest to obiektyw bardzo uniwersalny. Sprawdzi się w fotografii krajobrazu ale taże w reportażu ulicznym jak i ślubnym.
FUJINON XF 18mmF1.4 R WR to szerokokątny obiektyw z autofocusem o maksymalnej wartości przysłony wynoszącej F1.4, przeznaczony do aparatów bezlusterkowych. Odpowiednik ogniskowej 28mm w systemie małoobrazkowym oznacza że jest to obiektyw bardzo uniwersalny. Sprawdzi się w fotografii krajobrazu ale taże w reportażu ulicznym jak i ślubnym.
Profesjonalny, jasny obiektyw stałoogniskowy najwyższej klasy z mocowaniem L-Mount, do stosowania z aparatami Panasonic Lumix S oraz Leica Camera. Uniwersalna ogniskowa 50mm odpowiada perspektywie widzenia ludzkiego oka. Uszczelniona obudowa chroni obiektyw przed kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami. Obiektyw spełnia standardy Leica, gwarantując najwyższą rozdzielczość optyczną od środka aż po brzegi kadru.
Za pomocą tego anamorficznego obiektywu Sirui 75mm f/1,8 1,33x Anamorphic możesz uzyskać niesamowity obraz oraz rewelacyjne flary świetlne, zarezerwowany do tej pory tylko dla drogich obiektywów anamorfotycznych.
Za pomocą tego anamorficznego obiektywu Sirui 75mm f/1,8 1,33x Anamorphic możesz uzyskać niesamowity obraz oraz rewelacyjne flary świetlne, zarezerwowany do tej pory tylko dla drogich obiektywów anamorfotycznych.
Ten kompaktowy i solidny obiektyw jest wykonany ze stopu aluminium wykorzystywanego w lotnictwie. Ma długość 126 mm i waży 780 g. Pierścień ostrości działa naprawdę płynnie i umożliwia regulację w zakresie 189,6 stopni.
Bardzo jasny, manualny obiektyw standardowy dla systemu Leica M. Specjalna konstrukcja umożliwiła zachowanie niewielkich wymiarów korpusu. Średnica filtra: 58 mm. Dostępny z bagnetem Leica M albo w zestawie z adapterem mocującym do aparatów Sony NEX lub do systemu Mikro 4/3.
Wymiary: 69,6 x 57,2 mm. Waga: 428 g.
Voigtlander 50 mm f/1,2 posiada mocowanie typu Sony E i skierowany jest do świadomych fotografów i operatorów, poszukujących obiektywu o wybitnej jakości optycznej. Wbudowana w obiektyw elektronika przesyła do aparatu dane EXIF oraz zapewnia wsparcie dla pięcioosiowej stabilizacji obrazu i systemu potwierdzenia ostrości.
Legendarny Voigtlander Nokton 50 mm F/1.5 Aspherical powraca. Udoskonalony i jeszcze lepszy niż kiedyś. Jest to młodszy i tańszy brat uznanego Voigtlandera 50 mm F/1.1. Każdy kto szuka standardowego obiektywu o niezwykłym obrazowaniu będzie nim zachwycony. - Ostatnia sztuka.
Nowy obiektyw należy do serii APO-LANTHAR wyrafinowanych optycznie soczewek apochromatycznych. Seria anomalnych częściowych dyspersji i elementów asferycznych pomaga tłumić praktycznie wszystkie aberracje, zapewniając szczególnie wysoką ostrość i dokładność kolorów, a system elementów pływających utrzymuje stałą wydajność w całym zakresie ogniskowania.
Nowa odsłona kultowego już obiektywu Voigtlander Nokton II 50mm f/1,5 do Leica M MC Black.
Bardzo jasny, manualny obiektyw standardowy z mocowaniem Nikon przeznaczony do pracy zarówno z aparatami pełnoklatkowymi, jak i wyposażonymi w matryce formatu APS-C. Wbudowany mikroprocesor i układ elektroniczny odpowiadający za komunikację z korpusem aparatu. Średnica filtra: 58 mm.
Wymiary: 64,4 x 47,5 mm. Waga: 320 g.
Voigtlander Nokton 60mm f / 0.95, będący połączeniem średniej ogniskowej teleobiektywu z wyjątkowo jasną konstrukcją, jest odpowiednikiem stałoogniskowego obiektywu 120 mm do bezlusterkowców Mikro Cztery Trzecie.
Bardzo jasny, manualny obiektyw portretowy dla systemu Sony E. Macro APO Lanthar 65 mm f/2.0 posiada wbudowany mikroprocesor umożliwiający wykorzystanie 5-osiowej stabilizacji. Rewelacyjne wykonanie obudowy i bagnetu z metalu gwarantuje ponadprzeciętną wytrzymałość oraz płynność obrotu pierścienia ostrości. - Ostatnia sztuka.
XF10-24mmF4 R OIS WR to ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy obejmujący zakres ogniskowych od 10 mm do 24 mm (odpowiednik ogniskowych 15 mm-36 mm dla formatu pełnoklatkowego). Zawiera tę samą, co jego poprzednik (obiektyw OIS XF10-24 mm), konstrukcję optyczną, zapewniającą zbliżoną rozdzielczość obrazu i maksymalną przysłonę F4.0 w całym zakresie ogniskowej. Odświeżony model wyróżnia odporna na warunki pogodowe konstrukcja. Przeprojektowanie konstrukcji wewnętrznej pozwoliło na zmniejszenie grubości pierścieni ostrości i zmiany ogniskowej, co ograniczyło wagę obiektywu o 25 g. Optyczna stabilizacja obrazu uległa poprawie o 1 stopień, dzięki czemu całkowity efekt stabilizacji osiągnął wartość 3,5 stopnia.
Voigtländer 75 mm / 1: 1,5 Nokton VM zastępuje popularnego 75 mm / 1: 1.8 Heliar Classic VM jako dedykowany obiektyw portretowy. W porównaniu do swojego poprzednika obiektyw jest bardziej kompaktowy, pomimo bardziej wyrafinowanej konstrukcji i jeszcze większej precyzji obiektywu.
Voigtländer 75 mm / 1: 1,5 Nokton VM zastępuje popularnego 75 mm / 1: 1.8 Heliar Classic VM jako dedykowany obiektyw portretowy. W porównaniu do swojego poprzednika obiektyw jest bardziej kompaktowy, pomimo bardziej wyrafinowanej konstrukcji i jeszcze większej precyzji obiektywu.
Doskonały optycznie, uniwersalny, jasny obiektyw portretowy umożliwiający fotografowie z bardzo małej odległości. Posiada optyczną stabilizację obrazu o skuteczności 5 EV oraz szybki, cichy i niezawodny autofokus. Przeznaczony jest do współpracy z pełnoklatkowymi bezlusterkowcami Canon serii EOS R. Doskonale sprawdza się w różnych rodzajach portretu oraz fotografii makro.
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy z bagnetem L-Mount, przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców Panasonic z serii Lumix S. Ogniskowa 85mm idealnie nadaje się do portretów, a przysłona f/1.8 zapewnia piękne rozmycie tła i niewielką głębię ostrości przy zachowaniu kompaktowych gabarytów obiektywu. Panasonic Lumix S 85mm f/1.8 został dodatkowo uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci oraz jest wyposażony w mechanizm płynnej przysłony.
Samyang MF 85mm 1,4 RF to pierwszy teleobiektyw koreańskiego producenta optyki
zaprojektowany do systemu Canon RF. Oferuje to co najważniejsze w obiektywach portretowych
czyli piękną plastykę obrazu (bokeh), żywe kolory i przysłonę 1,4
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić lepszą wygodę użytkowania. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas wszystkich plików cookie zgodnie z warunkami naszej polityki plików cookie. Dowiedz się więcej