Co wyróżnia obiektywy filmowe od fotograficznych?
Przede wszystkim bezskokowa przysłona, umożliwiająca płynne przejście podczas filmowania. Pierścienie przysłony oraz ostrości posiadają "ząbki" dzięki którym możemy kontrolować ich wartość za pomocą follow focusa. Obiektywy filmowe wyróżnia również brak wysuwania lub chowania się elementów konstrukcyjnych podczas zmiany ogniskowej lub ostrości — przedni element zostaje zawsze na tym samym miejscu. Warto zwrócić uwagę na oznaczenie jasności obiektywu, w obiektywach filmowych stosuję się oznaczenie T natomiast w fotograficznych F, dla przykładu odpowiednikiem jasności F/2,8 jest oznaczenie T3.1.
Zaczynając przygodę z filmowaniem możemy śmiało zainteresować się obiektywami Samyang. Obiektywy filmowe Samyang wyróżnia przede wszystkim cena. Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możemy za niewielkie pieniądze zakupić bardzo jasne obiektywy i móc zacząć nagrywać artystyczne ujęcia. Dla osób bardziej wymagających polecamy obiektywy Samyang XEEN, Carl Zeiss Compact Prime oraz serię Canon Cinema gwarantujące najwyższą jakość oraz bardzo dobrą wytrzymałość. Konstrukcja tych obiektywów jest bardzo dobrze dopracowana, wielkość i rozmiar poszczególnych ogniskowych są niemal identyczne, co pozwala nam na zmianę obiektywu nie musząc martwić się np. o ponowne wyważenie kamery lub aparatu na gimbalu.
Obiektyw Canon RF 16mm f/2.8 STM to niewielki, ultraszerokokątny obiektyw do aparatów serii EOS R, przeznaczony do vlogowania, filmowania, uwieczniania podróży i wielu innych zastosowań. Umożliwia on rejestrowanie wyraźnych, szerokokątnych ujęć i ułatwi kreatywną pracę od fotografii krajobrazowej i architektonicznej po portrety środowiskowe i astrofotografię. Doskonale nadaje się do vlogowania i zdjęć selfie. Dzięki zaletom mocowania RF jest to niezwykle mały, lekki obiektyw o zaawansowanych parametrach pracy, idealny do pełnoklatkowych aparatów Canon z serii EOS R.
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw z mocowaniem L-Mount. Doskonale nadaje się zarówno do zdjęć jak i filmowania. Idealne narzędzie do obrazowania krajobrazu, reportażu czy architektury. Przysłona f/1.8 zapewnia piękne rozmycie tła i niewielką głębię ostrości przy zachowaniu kompaktowych gabarytów obiektywu. Panasonic Lumix S 24mm f/1.8 został dodatkowo uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci oraz jest wyposażony w mechanizm płynnej przysłony.
Obiektyw RF 5.2mm f/2.8L Dual Fisheye to niewielki, jasny, stereoskopowy obiektyw umożliwiający rejestrowanie obrazów, z których dzięki pozostałym elementom systemu Canon EOS VR, w tym aparatowi i oprogramowaniu – można tworzyć bardzo realistyczne produkcje wizualne 3D/VR. Obiektyw cechuje się jakością serii L i jest odporny na trudne warunki atmosferyczne. Elementy UD i powłoki SWC zapewniają najwyższą jakość obrazu, duży kontrast i zminimalizowane efekty zjawy i odbicia światła. Dodatkowo obiektyw posiada wbudowany uchwyt na filtry żelowe.
Bardzo jasny obiektyw filmowy z mocowaniem Sony E. Pokrywa matrycę APS-C.
Bardzo jasny obiektyw filmowy z mocowaniem Sony E. Pokrywa matrycę APS-C.
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw z mocowaniem L-Mount. Doskonale nadaje się zarówno do zdjęć jak i filmowania. Idealne narzędzie do obrazowania krajobrazu, reportażu czy architektury. Przysłona f/1.8 zapewnia piękne rozmycie tła i niewielką głębię ostrości przy zachowaniu kompaktowych gabarytów obiektywu. Panasonic Lumix S 35mm f/1.8 został dodatkowo uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci oraz jest wyposażony w mechanizm płynnej przysłony.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Lekki i niewielki, uniwersalny obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do widzenia ludzkiego oka. Doskonały do fotografii ulicznej, reportażowej, portretowej czy obrazowania w podróży. Jasność f/1.4 umożliwia fotografowanie w słabym świetle oraz zapewnia niską głębię ostrości z pięknym efektem bokeh. Obiektyw z serii PRO, doskonale wykonany oraz uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Ultraszerokokątny obiektyw systemu Mikro 4/3. Należy do serii LEICA DG charakteryzującej się najwyższą jakością optyki i wykonania. Panasonic LEICA DG Summilux 9mm f/1.7 ASPH. doskonale nadaje się do reportażu, fotografii krajobrazowej lub podróżniczej, a dodatkowo umożliwia wykonywanie zdjęć makro (skala odwzorowania 1:4). Obiektyw jest uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci.
Wysokiej jakości stałoogniskowy obiektyw szerokokątny z mocowaniem L-Mount. Ogniskowa 18mm zapewnia bardzo szeroki kąt widzenia, idealny do reportażu czy krajobrazu. Płynna przysłona, system zapobiegający występowaniu zjawiska "focus breathing" oraz bardzo cichy silnik autofokusa sprawiają, że obiektyw jest idealnym narzędziem dla filmowców jak i fotografów. Obiektyw jest lekki, kompaktowy i uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci, dzięki czemu można korzystać z niego w każdych warunkach.
Najwyższej klasy teleobiektyw stałoogniskowy 135mm. Doskonale sprawdzi się w portrecie, zapewniając niewielką głębię ostrości oraz piękny efekt rozmycia tła (bokeh). Wydajna stabilizacja obrazu o efektywności 5,5 EV (8 EV po zamontowaniu w aparacie ze stabilizacją matrycy) umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Silnik Nano USM gwarantuje cichą i niezawodną pracę autofocusa, a uszczelnienie przeciw kurzowi i wilgoci umożliwia obrazowanie w każdych warunkach.
Najwyższej klasy obiektyw makro o ogromnych możliwościach. Odpowiednik ogniskowej 180mm zapewnia możliwość nawet 8-krotnego powiększenia. Obiektyw doskonale współpracuje z aparatami OM System dzięki funkcji automatycznego stackowania - przesunięcia pola ostrości oraz połączenia wielu obrazów w jedno zdjęcie o dużej głębii ostrości.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Irix Cine 30mm T1.5 to pełnoklatkowy obiektyw filmowy zaprojektowany z myślą o pracy w standardzie Ultra HD 8K. Obiektyw idealnie sprawdzi się podczas wywiadów, reportaży czy po prostu do tworzenia szerokich ujęć filmowych. Jego format obrazu, 43,3 mm (po przekątnej) całkowicie pokrywa każdy rozmiar matrycy od pełnoklatkowej 35 do matrycy 1/3′′.
Irix Cine 30mm T1.5 to pełnoklatkowy obiektyw filmowy zaprojektowany z myślą o pracy w standardzie Ultra HD 8K. Obiektyw idealnie sprawdzi się podczas wywiadów, reportaży czy po prostu do tworzenia szerokich ujęć filmowych. Jego format obrazu, 43,3 mm (po przekątnej) całkowicie pokrywa każdy rozmiar matrycy od pełnoklatkowej 35 do matrycy 1/3′′.
Irix Cine 30mm T1.5 to pełnoklatkowy obiektyw filmowy zaprojektowany z myślą o pracy w standardzie Ultra HD 8K. Obiektyw idealnie sprawdzi się podczas wywiadów, reportaży czy po prostu do tworzenia szerokich ujęć filmowych. Jego format obrazu, 43,3 mm (po przekątnej) całkowicie pokrywa każdy rozmiar matrycy od pełnoklatkowej 35 do matrycy 1/3′′.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić lepszą wygodę użytkowania. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas wszystkich plików cookie zgodnie z warunkami naszej polityki plików cookie. Dowiedz się więcej