Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?
Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.
Rodzaje bagnetów:
Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
W przeciwieństwie do nowoczesnych obiektywów z kremowym, gładkim bokeh, TTArtisan 100mm f2.8 tworzy efekt bańki mydlanej. Kształty w nieostrościach mają jasne krawędzie i przypominają, jako żywo, kształty, które uzyskujemy przy puszczaniu baniek.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA Obiektyw Fujinon XF 16mm f/1,4 R WR - Używany - Obiektyw bardzo dobrej kondycji wizualnej i mechanicznej. Szkła i wnętrze obiektywu czyste. Gumy na pierścieniach bez widocznych śladów użytkowania. Obiektyw nosi normalne ślady użytkowania.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.
Firma TTArtisan, jako producent optyki już na dobre rozgościła się w świadomości fotografów. Znana ze świetnej jakości oraz przystępnych cen rodzina obiektywów powiększyła się o nowy instrument optyczny - pełnoklatkowy teleobiektyw 500mm f/6.3. Zastosowano tu soczewki specjalne, w tym ED (extra low dispersion) oraz o niskim indeksie refrakcyjnym, dzięki czemu zdjęcia zrobione tym obiektywem są ostre i pozbawione aberracji.
Firma TTArtisan, jako producent optyki już na dobre rozgościła się w świadomości fotografów. Znana ze świetnej jakości oraz przystępnych cen rodzina obiektywów powiększyła się o nowy instrument optyczny - pełnoklatkowy teleobiektyw 500mm f/6.3. Zastosowano tu soczewki specjalne, w tym ED (extra low dispersion) oraz o niskim indeksie refrakcyjnym, dzięki czemu zdjęcia zrobione tym obiektywem są ostre i pozbawione aberracji.
Firma TTArtisan, jako producent optyki już na dobre rozgościła się w świadomości fotografów. Znana ze świetnej jakości oraz przystępnych cen rodzina obiektywów powiększyła się o nowy instrument optyczny - pełnoklatkowy teleobiektyw 500mm f/6.3. Zastosowano tu soczewki specjalne, w tym ED (extra low dispersion) oraz o niskim indeksie refrakcyjnym, dzięki czemu zdjęcia zrobione tym obiektywem są ostre i pozbawione aberracji.
Firma TTArtisan, jako producent optyki już na dobre rozgościła się w świadomości fotografów. Znana ze świetnej jakości oraz przystępnych cen rodzina obiektywów powiększyła się o nowy instrument optyczny - pełnoklatkowy teleobiektyw 500mm f/6.3. Zastosowano tu soczewki specjalne, w tym ED (extra low dispersion) oraz o niskim indeksie refrakcyjnym, dzięki czemu zdjęcia zrobione tym obiektywem są ostre i pozbawione aberracji.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
TTArtisan 35mm f/1.8 to kolejny obiektyw tego producenta wyposażony w silnik Autofocusa. Niewielki rozmiar i waga tylko 199g sprawiają, że jest to sprzęt bardzo poręczny i nie chce się go odpinać od aparatu. Wyposażony jest w szybki silnik krokowy, który bardzo dobrze współpracuje z najnowszymi systemami detekcji obiektów w aparatach. Dekiel jest wyposażony w gniazdo USB-C, dzięki czemu można aktualizować oprogramowania w obiektywie.
TTArtisan 10mm f/2 to obiektyw zaprojektowany do aparatów bezusterkowych z matrycą APS-C. Niewielki rozmiar oraz waga około 340g, a także ultraszeroki kąt widzenia - 105° - fantastycznie się sprawdzą podczas fotografowania przede wszystkim krajobrazów, zarówno bezludzia jak i miejskich, ale też dzięki przysłonie f/2 mogą być idealne do astrofotografii.
TTArtisan 10mm f/2 to obiektyw zaprojektowany do aparatów bezusterkowych z matrycą APS-C. Niewielki rozmiar oraz waga około 340g, a także ultraszeroki kąt widzenia - 105° - fantastycznie się sprawdzą podczas fotografowania przede wszystkim krajobrazów, zarówno bezludzia jak i miejskich, ale też dzięki przysłonie f/2 mogą być idealne do astrofotografii.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić lepszą wygodę użytkowania. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas wszystkich plików cookie zgodnie z warunkami naszej polityki plików cookie. Dowiedz się więcej