Fotografia
Opcje filtrowania
Producent:
Mocowanie adaptery:
Rodzaje obiektywów:
Rodzaj mocowania:
Filtr cenowy:
od:
do:
Tylko dostępne od ręki:

Obiektywy

Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?

Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.

Rodzaje bagnetów:

  • Canon: EF, EF-S, EF-M, RF 
  • Fujifilm X oraz Fujifilm G
  • Leica M, Leica T oraz Leica SL/S
  • Nikon F, Nikon 1 oraz Nikon Z
  • Sony A, Sony E oraz Sony FE
  • Hasselblad X i Hasselblad H
  • Pentax K i Pentax 645
  • Micro 4/3
  • Sigma
  • PL

Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift - mocowanie Canon RF

TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 24°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/pełna klatka
2299 zł
dostępny od ręki

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift - mocowanie Nikon Z

TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 24°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/pełna klatka
2299 zł
dostępny do 3 dni

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift - mocowanie Fujifilm X

TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 16,5°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Fujifilm X/APS-C
2299 zł
dostępny do 3 dni

Obiektyw TTArtisan 32mm f/2.8 (pełna klatka) Autofocus - mocowanie Nikon Z

TTArtisan 32mm f/2.8 to obiektyw, który zapewnia kąt widzenia około 69 stopni na pełnej klatce. Jest to klasyczna perspektywa filmowa, która sprawia, że zdjęcia uliczne są pełne wizualnego napięcia i artyzmu. Bardzo szybki i cichy silnik krokowy typu STM współpracuje z funkcjami śledzenia oka, zaimplementowanymi w bezlusterkowcach.

  • Ogniskowa: 32mm
  • Kąt widzenia: 69°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/pełna klatka
899 zł
dostępny od ręki

Adapter bagnetowy Techart TZC-01 Canon EF / Nikon Z| Festiwal niskich cen!

Techart TZE-01 to adapter bagnetowy, który pozwala nie tylko zamontować obiektywy systemu Canon EF na aparatach bezlusterkowych Nikon Z, ale także cieszyć się z pełnej komunikacji obu urządzeń.

1049 zł
dostępny od ręki

Adapter bagnetowy Voigtlander Leica M / Sony E - wersja II

Voigtlander VM-E II adapter bagnetowy umożliwia stosowanie rewelacyjnych obiektywów systemu Leica M (m.in. Leica, Voigtlander VM, Carl Zaiss ZM) z aparatami z bagnetem Sony E (również pełnoklatkowymi).

789 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Voigtlander Nokton Classic II 35mm f/1,4 do Leica M - SC

Voigtlander Nokton Classic II 35 mm f/1,4 to druga wersja kultowego obiektywu, cenionego przez doświadczonych fotografów, poszukujących szkła o unikatowym charakterze. Obiektyw łączy wysoką jakość optyczną z analogowym wyglądem i niepowtarzalną pracą pod światło.

2890 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw Voigtlander Nokton Classic II 35mm f/1,4 do Leica M - SC

Voigtlander Nokton Classic II 35 mm f/1,4 to druga wersja kultowego obiektywu, cenionego przez doświadczonych fotografów, poszukujących szkła o unikatowym charakterze. Obiektyw łączy wysoką jakość optyczną z analogowym wyglądem i niepowtarzalną pracą pod światło.

2500 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw Samyang V-AF 45mm T1.9 (Sony FE)

Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.

  • Ogniskowa: 45 mm
  • Jasność: T1.9
  • Mocowanie/Matryca: Sony FE / pełna klatka
2285 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Canon RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM

Lekki, poręczny, szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z 2-krotnym zoomem i zakresem ogniskowej 24-50mm. Idealnie nadaje się do zdjęć i filmów rodzinnych, podróżniczych, krajobrazu oraz do obrazowania wnętrz i martwej natury. Doskonała optyka, zaawansowany stabilizator obrazu na poziomie 4,5 stopnia EV, cicha praca i intuicyjna obsługa sprawiają, że jest to idealny obiektyw Canon do codziennego fotografowania i filmowania, który można zabrać ze sobą wszędzie.

  • Ogniskowa: 24-50mm
  • Kąt widzenia: 84–46°
  • Jasność: f/4.5-6.3
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
  • Średnica filtra: 58mm
1749 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 50mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Canon RF

SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Kąt widzenia: 46° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 50mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Nikon Z

SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Kąt widzenia: 46° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 50mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - L-Mount

SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Kąt widzenia: 46° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount/Pełna klatka
6490 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 50mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Sony E

SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Kąt widzenia: 46° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Sony E/Pełna klatka
6490 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Canon RF

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.

  • Ogniskowa: 35mm
  • Kąt widzenia: 63° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Canon RF

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.

  • Ogniskowa: 75mm
  • Kąt widzenia: 33° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Nikon Z

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.

  • Ogniskowa: 75mm
  • Kąt widzenia: 33° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Sony E

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.

  • Ogniskowa: 75mm
  • Kąt widzenia: 33° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Sony E/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - L-Mount

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.

  • Ogniskowa: 75mm
  • Kąt widzenia: 33° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Nikon Z

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.

  • Ogniskowa: 35mm
  • Kąt widzenia: 63° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Sony E

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.

  • Ogniskowa: 35mm
  • Kąt widzenia: 63° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Sony E/Pełna klatka
6490 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - L-Mount

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.

  • Ogniskowa: 35mm
  • Kąt widzenia: 63° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw TTArtisan 11mm f/2.8 Fisheye - Canon EF

TTArtisan 11mm f/2,8 to niewielki pełnoklatkowy obiektyw typu FishEye o kącie widzenia 180° przeznaczony do lustrzanek. Dzięki zastosowaniu soczewek specjalnym, charakteryzuje się bardzo dobrą jakością optyczną. Duży otwór względny - f/2.8 i niewielka minimalną odległość ostrzenia, sprawia, że można go bardzo kreatywnie wykorzystać.

  • Ogniskowa: 11mm
  • Kąt widzenia: 180°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Canon EF/pełna klatka
1299 zł
dostępny do 3 dni

Obiektyw TTArtisan 11mm f/2.8 Fisheye - Nikon F

TTArtisan 11mm f/2,8 to niewielki pełnoklatkowy obiektyw typu FishEye o kącie widzenia 180° przeznaczony do lustrzanek. Dzięki zastosowaniu soczewek specjalnym, charakteryzuje się bardzo dobrą jakością optyczną. Duży otwór względny - f/2.8 i niewielka minimalną odległość ostrzenia, sprawia, że można go bardzo kreatywnie wykorzystać.

  • Ogniskowa: 11mm
  • Kąt widzenia: 180°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Nikon F/pełna klatka
1299 zł
dostępny od ręki

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Soap Bubble Bokeh - mocowanie M42

W przeciwieństwie do nowoczesnych obiektywów z kremowym, gładkim bokeh, TTArtisan 100mm f2.8 tworzy efekt bańki mydlanej. Kształty w nieostrościach mają jasne krawędzie i przypominają, jako żywo, kształty, które uzyskujemy przy puszczaniu baniek.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 24°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: M42/pełna klatka
899 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Viltrox AF 27mm f/1.2 Fuji X

Obiektyw AF 27mm F1.2 Pro jest obiektywem stałoogniskowym o bardzo dużej przysłonie z flagowej serii Pro wprowadzonej przez firmę Viltrox. Kontynuuje niesamowitą ultrawysoką rozdzielczość serii Pro i super dużą przysłonę F1.2, zapewniając niezwykle przyjemny bokeh

  • Ogniskowa: 27 mm
  • Kąt widzenia: 55,3°
  • Jasność: f/1,2
  • Mocowanie/Matryca: Fuji X / APS-C
promocja
2798 zł
dostępny od ręki

Obiektyw LensBaby Composer Pro II with Edge Optic 50mm f/3.2 (Sony E)

Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Jasność: f/3.2
  • Mocowanie/Matryca: Sony E/Pełna klatka
2190 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw LensBaby Composer Pro II with Edge Optic 50mm f/3.2 (Sony E) - powystawowy | Festiwal niskich cen!

Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Jasność: f/3.2
  • Mocowanie/Matryca: Sony E/Pełna klatka
999 zł
najniższa cena: 1300 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw LensBaby Composer Pro II with Edge Optic 50mm f/3.2 (Fujifilm X)

Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Jasność: f/3.2
  • Mocowanie/Matryca: Fujifilm X/APS-C
2190 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw TTArtisan 100mm f/2.8 Soap Bubble Bokeh - mocowanie Leica M

W przeciwieństwie do nowoczesnych obiektywów z kremowym, gładkim bokeh, TTArtisan 100mm f2.8 tworzy efekt bańki mydlanej. Kształty w nieostrościach mają jasne krawędzie i przypominają, jako żywo, kształty, które uzyskujemy przy puszczaniu baniek.

  • Ogniskowa: 100mm
  • Kąt widzenia: 24°
  • Jasność: f/2,8
  • Mocowanie/Matryca: Leica M/pełna klatka
1149 zł
dostępny od ręki

Obiektyw LensBaby Composer Pro II with Edge Optic 50mm f/3.2 (L-Mount)

Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Jasność: f/3.2
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount/Pełna klatka
2190 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw LensBaby Composer Pro II with Edge Optic 50mm f/3.2 (Nikon Z)

Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Jasność: f/3.2
  • Mocowanie/Matryca: Nikon Z/Pełna klatka
2190 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw LensBaby Composer Pro II with Edge Optic 50mm f/3.2 (Canon RF)

Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Jasność: f/3.2
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
2190 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw LensBaby Composer Pro II with Edge Optic 50mm f/3.2 (Mikro 4/3)

Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Jasność: f/3.2
  • Mocowanie/Matryca: Mikro 4/3/Mikro 4/3
2190 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw LensBaby Composer Pro II with Edge Optic 50mm f/3.2 (Nikon F)

Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Jasność: f/3.2
  • Mocowanie/Matryca: Nikon F/Pełna klatka
2190 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw LensBaby Composer Pro II with Edge Optic 50mm f/3.2 (Canon EF)

Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.

  • Ogniskowa: 50mm
  • Jasność: f/3.2
  • Mocowanie/Matryca: Canon EF/Pełna klatka
2190 zł
pytaj o dostępność

Obiektyw Fujinon XF 16mm f/1,4 R WR - sn:56A10368 - Komis

PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA Obiektyw Fujinon XF 16mm f/1,4 R WR - Używany - Obiektyw bardzo dobrej kondycji wizualnej i mechanicznej. Szkła i wnętrze obiektywu czyste. Gumy na pierścieniach bez widocznych śladów użytkowania. Obiektyw nosi normalne ślady użytkowania.

  • Stan techniczny: - 6/6
  • Stan wizualny: - 5/6
2950 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Canon RF 10-20mm f/4L IS STM

Ultraszerokokątny zoom o kącie widzenia sięgającym 130° z mocowaniem Canon RF. Posiada bardzo lekką, kompaktową i uszczelnianą konstrukcję. Wyposażony jest w silnik autofokusa STM oraz optyczną stabilizację obrazu. Należy do serii obiektywów klasy "L" oferujących najwyższą jakość obrazu zarówno w fotografii jak i filmie.

12249 zł
dostępny od ręki

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - L-Mount

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.

  • Ogniskowa: 150mm
  • Kąt widzenia: 16,2° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: L-Mount/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Obiektyw Anamorficzny Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6 Squeeze - Canon RF

Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.

  • Ogniskowa: 150mm
  • Kąt widzenia: 16,2° (+60% horyzontalnie)
  • Jasność: T/2.9
  • Mocowanie/Matryca: Canon RF/Pełna klatka
6490 zł
dostępny u dostawcy

Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.