Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!
Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?
Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.
Rodzaje bagnetów:
Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.
Obiektyw Sony FE GM 70-200mm f/2,8 OSS II - lekki i profesjonalny o dużym otworze przysłony 2.8, będący idealnym narzędziem do profesjonalnego fotografowania i filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna, zawierająca jedną soczewkę asferyczną XA (eXtreme Aspherical), dwie soczewki ED (o bardzo niskiej dyspersji), dwie soczewki Super ED oraz najnowszą soczewkę asferyczną ED, zapewnia wysoką rozdzielczość od brzegu do brzegu, a także piękne rozmycie tła (bokeh). Cztery silniki liniowe XD (eXtreme Dynamic) zapewniają szybki, precyzyjny i cichy autofokus oraz niezawodne śledzenie obiektu. SEL70200GM2 to także niesamowity obiektyw do wideo, który zapewnia płynną, szybką i ciągłą pracę autofokusa podczas nagrywania filmów, ze zminimalizowanym „oddychaniem”, przesunięciem ostrości i osi optycznej podczas zmiany ogniskowej.
Obiektyw Sony 70-300mm to pierwszy, pełnoklatkowy obiektyw z mocowaniem typu E gwarantujący wyjątkową rozdzielczość w całym kadrze, pozwalając również rejestrować szczegółowe obrazy z minimalnej odległości 0,9 metra.
Obiektyw Sony 70-300mm to pierwszy, pełnoklatkowy obiektyw z mocowaniem typu E gwarantujący wyjątkową rozdzielczość w całym kadrze, pozwalając również rejestrować szczegółowe obrazy z minimalnej odległości 0,9 metra.
Tamron 70-300mm f/4.5-6.3 Di III RXD to pierwszy model opracowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych Sony – najmniejszy i najlżejszy teleobiektyw do aparatów marki Sony z mocowaniem typu E.
To wszechstronny, uniwersalny obiektyw odpowiedni dla wielu zastosowań. Doskonale sprawdzi się w zdjęciach sportowych, dzikiej przyrody czy portretach
Pierwszy ultra-teleobiektyw zmiennoogniskowy SIGMA do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. „Poręczny Tele Master”, który wzmacnia Twoją wizję fotograficzną, zawsze i wszędzie.
Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG DN OS Contemporary oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking.
Obiektyw Sony FE GM 100-400mm f/4,5-5,6 OSS jest przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi matrycami obrazu. Odznacza się wysoką rozdzielczością optyczną, będącą cechą charakterystyczną wszystkich obiektywów z flagowej rodziny Sony G Master™. Do jego wyróżników należy ponadto niezwykła szybkość i precyzyjność napędu AF, lekka i poręczna konstrukcja oraz szereg profesjonalnych rozwiązań i możliwości personalizacji. Olbrzymi potencjał tego wyjątkowego narzędzia docenią zwłaszcza fotografowie, którzy często fotografują sport lub dziką przyrodę — zarówno hobbystycznie, jak i zawodowo.
Zmiennoogniskowy ultra-teleobiektyw Tamron 150-500 mm f/5-6.7 Di III VC VXD jest przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowych aparatów Sony z mocowaniem typu E i został skonstruowany z dużym naciskiem na kompaktowe rozmiary i użyteczność bez utraty jakości obrazu. Szybki, precyzyjny system AF i stabilizacji obrazu sprawiają, że wygodne fotografowanie z ręki z teleobiektywem 500 mm staje się realne.
SIGMA 150-600mm F5-6.3 DG DN OS Sports to pierwszy zmiennoogniskowy ultra teleobiektyw SIGMA z linii Sports, zaprojektowany do podstaw do aparatów bezlusterkowych. Spełnia on wszystkie oczekiwania jakie stawiane są obiektywom z serii Sports tj. wyjątkowy poziom jakości optycznej, wysoki poziom funkcjonalności oraz wykonanie z najwyższej jakości materiałów. Dodatkowo, szybki i precyzyjny autofokus wyposażony w nowy sensor magnetyczny, zapewnia doskonałą pracę mechanizmu automatycznego ustawiania ostrości, także w trybie śledzenia szybko poruszających się obiektów.
SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN OS | Sports został opracowany z myślą o profesjonalistach i bardzo wymagających amatorach. Oferuje nie tylko wysoką jakość optyczną, ale także bardzo szybki AF, z zastosowanym po raz pierwszy podwójnym napędem liniowym HLA oraz niezwykle wydajną stabilizację obrazu o wydajności dochodzącej do 7,5 EV. Wykorzystując najbardziej zaawansowane technologię w SIGMA, stworzony został prawdziwie flagowy model teleobiektywu z linii Sports.
Sigma 500mm f/5.6 DG DN OS Sport lekki i poręczny stałoogniskowy ultrateleobiektyw SIGMA z linii Sports, dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezusterkowych.
Obiektyw oferuje zupełnie nowe wrażenia dla fotografów dzikiej przyrody, lotnictwa czy sportów akcji.
Sigma 15mm f/1.4 DG DN Diagonal Fisheye Art lpierwszy na świecie obiektyw F1.4 typu fisheye, dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezusterkowych*.
Obiektyw jest wyjątkowo ostry w całym kącie widzenia 180°, oferując przy tym przysłonę F1.4, dzięki czemu idealnie nadaje się do szerokiego zakresu zastosowań, w tym astrofotografii, krajobrazów i architektury.
Planowane rozpoczęcie sprzedaży: 14 marca 2024
Sony 200-600 mm to superteleobiektyw typu zoom zapewniający najwyższą jakość obrazu. Wbudowana stabilizacja optyczna umożliwia nieporuszone fotografowanie "z ręki". Zaawansowany system ustawiania ostrości DDSSM jest cichy, szybki i precyzyjny. Sony FE 200-600mm jest idealny do fotografii sportowej i przyrodniczej. Zapewnia wysoką rozdzielczość optyczną w całym kadrze oraz piękny efekt rozmycia bokeh.
Obiektyw ten posiada najszerszy kąt widzenia (102° - 18mm, do 130° - 10mm)spośród wszystkich zmiennoogniskowych obiektywów dostępnych do aparatów Sony FE. Stworzony przede wszystkim do fotografii podróżniczej, dlatego rozmiary jego są naprawdę niewielkie - waga to tylko 496g.
Zapewniający niewątpliwie wyraźną jakość bokeh, Trioplan 100 mm f/2.8 II firmy Meyer-Optik Gorlitz to aktualizacja i upamiętnienie stulecia klasycznej optyki vintage i jest dostępny dla aparatów Sony z mocowaniem E.
Zastosowanie najnowszych rozwiązań mechanicznych i optycznych sprawiło, że jeden z najlżejszych i najmniejszy na świecie zmiennoogniskowych obiektywów standardowy FE 28–60 mm F4–5.6 ma wszystkie cechy obiektywów do aparatów pełnoklatkowych. Zaprojektowano go z myślą o wygodnym noszeniu na co dzień w torbie itp. Zakres ogniskowych od 28 do 60 mm rozszerza zasięg przy fotografowaniu korpusem pełnoklatkowym.
"Lens Station" to urządzenie do aktualizacji oprogramowania wszystkich obiektywów Samyang AF Sony E
Jasny, manualny obiektyw typu rybie oko o kącie widzenia 180° przeznaczony do filmowania aparatami z matrycami pełnoklatkowymi oraz APS-C.
Wymiary: 98,7 x 81,6 mm. Waga: 535 g.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny zaprojektowany do filmowania bezlusterkowcami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C lub pełnoklatkową.
Wymiary: 122.1 x 87 mm. Waga: 640 g.
Stałoogniskowy, szerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 24 mm, maks. otwór względny T1.5. Mocowanie: Sony E
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1180 g.
Stałoogniskowy, szerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Stałoogniskowy, standardowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 50 mm, maks. otwór względny T1.5.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1160 g.
Stałoogniskowy, klasyczny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Wysokiej jakości obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do aparatów wyposażonych w matrycę APS-C.
Konstrukcja obiektywu opiera się na 9 soczewkach w 7 grupach optycznych z funkcją wewnętrznego ogniskowania przy czym jedna soczewka jest asferyczna.
Wysokiej jakości obiektyw przeznaczony dla osób szukających możliwie najlepszych parametrów obrazu. Konstrukcja obiektywu opiera się na 9 soczewkach w 7 grupach optycznych z funkcją wewnętrznego ogniskowania przy czym jedna soczewka jest asferyczna. Zastosowano tutaj również ośmiolistkową przysłonę dzięki czemu można otrzymać niezwykle plastyczne rozmycie tła.
Wymiary: 100,7 x 78 mm. Waga: 605g.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,5.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1245 g.
Stałoogniskowy, portretowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 149,1 x 81.6 mm. Waga: 735 g.
Stałoogniskowy manualny teleobiektyw zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę pozwalającą na zamontowanie follow focusa i pierścień przysłony pracujący bezstopniowo.
Wymiary: 148,1 x 82 mm. Waga: ok. 845 g.
Bardzo jasny obiektyw filmowy z mocowaniem Sony E. Pokrywa matrycę APS-C.
Bardzo jasny obiektyw filmowy z mocowaniem Sony E. Pokrywa matrycę APS-C.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.