Prawdziwe raty 0% - Na cały asortyment!
Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?
Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.
Rodzaje bagnetów:
Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.
Wysokiej klasy, jasny, stałoogniskowy obiektyw z profesjonalnej serii "Art" współpracujący z pełnoklatkowymi lustrzankami cyfrowymi. Wysoka rozdzielczość sprawia, że obiektyw dobrze współpracuje z dużymi matrycami. Jednocześnie producent zadbał o zminimalizowanie dystorsji i winietowania. Obiektyw jest wyposażony w cichy i szybki silnik ultradźwiękowy HSM.
Wysokiej klasy jasny obiektyw standardowy. Ogniskowa 55 mm, maks. otwór względny f/1,4. Średnica filtra: 77 mm.
Dostępny z mocowaniem ZE (Canon)
Wymiary: 144 x 83 mm (ZE). Waga: 1030 g (ZE).
Laowa 60mm f/2,8 macro - to pierwszy na świecie obiektyw makro łączący dwukrotną skalę odwzorowania z możliwością ostrzenia na nieskończoność. Waga: 515 g
Wysokiej klasy obiektyw makro z prestiżowej serii Art o skali odwzorowania 1:1. Został zaprojektowany do współpracy z pełnolalkowymi aparatami firmy Canon z możliwością stosowania w aparatach wyposażonych w matrycę APS-C. Obiektyw jest uszczelniony i odporny na zachlapania oraz przenikanie kurzu.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT marża. Obiektyw w dobrym stanie technicznym i wizualnym nosi normalne ślady użytkowania.
Profesjonalny, stałoogniskowy obiektyw portretowy AF z wbudowanym bezszmerowym silnikiem (USM). Może być stosowany z analogowymi i cyfrowymi lustrzankami Canona. Średnica filtra: 72 mm.
Wymiary: 91,5 x 84 mm. Waga: 1025 g.
Manualny krótki teleobiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i maks. otworze względnym f/1,4, który może być stosowany zarówno z aparatami pełnoklatkowymi, jak i wyposażonymi w matryce APS-C. Metalowy, uszczelniany korpus. Średnica filtra 77 mm. Dostępny w wersji z mocowaniem do lustrzanek Canon (ZE)
Wymiary: 90 x 113 mm. Waga: 1280 g.
Manualny, jasny obiektyw portretowy przeznaczony do lustrzanek Canon. Duży otwór względny f/1,4. Konstrukcja optyczna typu Planar. Powłoki przeciwodblaskowe T*. Metalowa konstrukcja. Min. odległość ostrzenia 80 cm. Średnica mocowania filtra 86 mm.
Wymiary: 101 x 124 mm.
Waga: 1200 g.
Wysokiej jakości stałoogniskowy manualny obiektyw portretowy przeznaczony dla osób szukających najwyższych możliwych parametrów obrazu. Konstrukcja obiektywu opiera się na 9 soczewkach w 7 grupach optycznych z funkcją wewnętrznego ogniskowania przy czym jedna soczewka jest asferyczna.
Obiektyw Sigma 85 1.4 ART oferuje bezkompromisową rozdzielczość obrazu. Do budowy obiektywu wykorzystano 14 soczewek, ułożonych w 12 grupach. Wśród nich znalazły się soczewki ze specjalnych szkieł SLD oraz elementy asferyczne. Wymiary: 94.7mmx126.2mm
Profesjonalny, stałoogniskowy obiektyw makro AF o skali odwzorowania 1:1. Wyposażony jest w bezszmerowy silnik (USM) i w system stabilizacji obrazu (IS). Może być stosowany z analogowymi i cyfrowymi lustrzankami Canona.
Wymiary: 77,7 x 123 mm. Waga: 625 g.
Manualny teleobiektyw makro o ogniskowej 100 mm i maks. otworze względnym f/2, który może być stosowany zarówno z aparatami pełnoklatkowymi, jak i wyposażonymi w matryce APS-C. Maks. powiększenie 1:2. Metalowy, uszczelniany korpus. Średnica filtra 67 mm. Dostępny w wersji z mocowaniem do lustrzanek Canon (ZE)
Wymiary: 80,5 x 104 mm. Waga: 843 g.
Jest to pierwszy na świecie obiektyw makro o powiększeniu 2:1 i najbardziej popularnej ogniskowej makro 100mm.
Jest to pierwszy na świecie obiektyw makro o powiększeniu 2:1 i najbardziej popularnej ogniskowej makro 100mm.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 120-150 x 72,5 mm. Waga: ok. 730 g.
Sigma 105mm f/1,4 DG HSM Art - zapewniający nieprawdopodobną rozdzielczość i zaprojektowany do matryc pełnoklatkowych - obiektyw o najdłuższej z całej rodziny Art ogniskowej i przysłonie F1.4.
Średnica filtra 105 mm.
Wymiary: ø115.9mm x 131.5mm
Waga: 1645g
Wysokiej klasy, stałoogniskowy obiektyw makro AF o skali odwzorowania 1:1, który może być stosowany z lustrzankami analogowymi i cyfrowymi.
Profesjonalny, manualny teleobiektyw Tilt-Shift, dzięki któremu można kontrolować kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania oraz perspektywę zdjęcia. Średnica filtra: 82 mm.
Wymiary: 88,5 × 139,1 mm. Waga: 1110 g.
Obiektyw Irix 150mm f/2.8 Macro 1:1 to nowoczesny i wszechstronny teleobiektyw makro zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach cyfrowych. Tym co czyni konstrukcję Irix 150mm f/2.8 prawdziwym obiektywem makro to skala odwzorowania 1:1, która jest już dostępna przy minimalnej odległości 0,345m. Jasna optyka f//2.8 umożliwia skrócenie czasu ekspozycji, a umiarkowanie długa ogniskowa 150 mm zapewnia doskonały kompromis pomiędzy wąskim kątem widzenia. Takie połączenie cech pozwala na pracę w wygodnej odległości w makrofotografii, jak i do fotografii produktowej i portrecie.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Bardzo jasny teleobiektyw o profesjonalnych parametrach pracy – idealny do fotografowania sportu i dzikiej przyrody oraz do działalności reporterskiej. Ogniskowa 400mm. Szybkie i celne ustawianie ostrości.
Profesjonalny, niewielki, stałoogniskowy teleobiektyw o ogniskowej 400 mm i maks. otworze względnym f/4. Dzięki zastosowaniu w konstrukcji elementów dyfrakcyjnych, zachowano niewielką wagę i gabaryty. Obiektyw jest wyposażony w system stabilizacji obrazu i ultradźwiękowy napęd autofokusa.
Wymiary: 232,7 x 128 mm. Waga: 2100 g.
Obiektyw SIGMA 500mm F4 DG OS HSM wyposażony jest w 2 soczewki FLD i 1 soczewkę SLD, co w połączeniu ze zoptymalizowaną konstrukcją optyczną zapewnia minimalizację wszelkich aberracji chromatycznych i sferycznych. Konstrukcja obiektywu: 16 soczewek w 11 grupach.
Wymiary: 144,8 x 380,3 mm
Waga: 3,310g
Najlżejszy na świecie obiektyw o parametrach 600mm f/4, idealny dla profesjonalistów zajmujących się fotografowaniem dzikiej przyrody i sportu oraz pracą reporterską. Obiektyw zapewnia wyjątkowo wyraźny obraz o bardzo niski poziom zniekształceń. Fluorytowe elementy obiektywu redukują kolorowe obwódki oraz zwiększają rozdzielczość i kontrast. Szybkie i celne ustawianie ostrości (USM)
Profesjonalny stałoogniskowy teleobiektyw AF z wbudowanym bezszmerowym silnikiem (USM) i wyposażony w system stabilizacji obrazu (IS). Może być stosowany z lustrzankami Canona wyposażonymi zarówno w matryce formatu APS-C, jak i w pełnoklatkowe. Średnica filtra: 52 mm (wsuwane filtry żelatynowe).
Wymiary: 163 x 461 mm. Waga: 4500 g.
Super-szerokokątny zoom idealny do aparatów z bardzo wysoką rozdzielczością matryc. SIGMA 12-24mm F4 DG HSM zapewnia optymalne osiągi na całej przestrzeni kadru, minimalną dystorsję, oraz małą odległość ogniskowania
Wymiary: 102 x 131,5 mm
Waga: 1150g
Sigma 14-24 f/2.8 DG HSM Art to ultra-szerokokątny obiektyw z rodziny produktów prestiżowej linii Art.
Konstrukcja: 17 elementów w 11 grupach. Kąt widzenia: 114.2°-84.1°. Minimalna odległość ostrzenia: 26-28 cm
Bardzo szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z 4-stopniowym stabilizatorem obrazu. Może być stosowany z lustrzankami z matrycami pełnoklatkowymi i w formacie APS-C. Średnica filtra: 77 mm.
Wymiary: 82,6 x 112,8 mm. Waga: 615 g.
Szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy o zakresie ogniskowych 24-35 mm i stałym świetle f/2. Wyposażony w cichy napęd autofokusa HSM. Przeznaczony zarówno do lustrzanek z matrycami pełnoklatkowymi, jak i w formacie APS-C. Średnica filtra 82 mm.
Wymiary: 87,6 x 122,7 mm. Waga: 940 g.
Profesjonalny, standardowy obiektyw zoom zapewnia najwyższą jakość obrazu i duży maksymalny otwór względny f/2,8 w całym zakresie ogniskowych. Doskonałe uzupełnienie każdego pełnoklatkowego aparatu EOS.
Wymiary: 88,5 x 113 mm. Waga: 805 g.
Zmiennoogniskowy, pełnoklatkowy obiektyw o zakresie ogniskowych 24-70 mm i stałym świetle f/2.8 Wyposażony w cichy napęd autofokusa HSM oraz wydajny system Optycznej Stabilizacji obrazu OS. . Średnica filtra 82 mm.
Wymiary: 88mm x 107.6mm.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ KOMISOWĄ
Używany obiektyw Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, który nosi niewielkie ślady użytkowania. Stan gum i pierścieni nie budzi żadnych zastrzeżeń co bardzo dobrze widać na zdjęciach. Jedyny minus a może nawet zaleta to brak czerwonego paska.
Wysokiej klasy zoom, przedstawiciel linii ART, zaprojektowany do współpracy z pełnoklatkowymi lustrzankami cyfrowymi. Zakres ogniskowych 24-105 mm, stałe światło f/4. Wyposażony w stabilizację obrazu i ultradźwiękowy silnik HSM. Średnica filtra 82 mm.
Wymiary: 88,6 mm x 109,4mm.
Waga: 885 g.
Sigma ART 50-100mm F1.8 DC HSM to obiektyw nowej generacji, który znakomicie łączy doskonałą jakość obrazu, połączoną ze światłem oferowanym przez obiektywy stałoogniskowe i uniwersalnością obiektywów zmiennoogniskowych. Oferowany zakres ogniskowych pokrywa często wykorzystywane wartości 80mm, 105mm oraz 150 mm.
Wymiary: 93,5mm x 170,7mm. Waga: 1490g
Sigma 60-600/4.5-6.3 DG OS HSM Sport to pierwszy na świecie teleobiektyw o 10 krotnym zoomie i ogniskowej 600mm. Pokrywając zakres od 60mm do 600mm ten 10-krotny super teleobiektyw zachowuje tą samą jakość obrazu co Sigma 150-600mm F5-6,3 DG OS HSM z linii Sport. Dzięki wyjątkowej konstrukcji 25 elementów w 19 grupach, obiektyw zapewnia równą jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych.
Sigma 70-200/2,8 DG OS HSM Sport to jasny teleobiektyw o szerokim zakresie ogniskowych, który spełni oczekiwania wszystkich wymagających profesjonalistów. Szybki autofocus, bardzo wysoka rozdzielczość obrazu w całej szerokości kadru oraz niezwykle naturalny efekt bokeh sprawiają, że na ten obiektyw czeka niejeden miłośnik fotografii sportowej, eventowej czy portretowej. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony.
Mocna konstrukcja w lekkiej obudowie – najwyższa precyzja w ultra-teleobiektywie. Tamron 100-400mm f/4,5-6.3 Di VC USD (model A035) to ultra-teleobiektyw zmiennoogniskowy z AF, który pozwala na fotografowanie z zachowaniem najwyższej jakości zdjęć.
Wymiary : 86.2mm x 199mm . Waga: 1135g (Canon)
Średnica filtra 67mm.
Długoogniskowy obiektyw zoom z serii Contemporary przeznaczonej przede wszystkim dla zaawansowanych hobbystów. Obiektyw jest mniejszy i lżejszy niż jego odpowiednik z serii Sport, jednak zachowuje wysoką jakość optyki. Obiektyw jest wyposażony w system stabilizacji i nowy rodzaj silnika autofokusa. Średnica filtra: 95 mm. Obiektyw ma możliwość personalizacji ustawień za pomocą Sigma USB Dock.
Wymiary: 260,1 x 105 mm.
Zapewniający niewątpliwie wyraźną jakość bokeh, Trioplan 100 mm f/2.8 II firmy Meyer-Optik Gorlitz to aktualizacja i upamiętnienie stulecia klasycznej optyki vintage i jest dostępny dla aparatów Canon z mocowaniem EF.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 106,1 x 87 mm. Waga: 600 g.
Jasny, manualny obiektyw typu rybie oko o kącie widzenia 180° przeznaczony do filmowania aparatami z matrycami pełnoklatkowymi oraz APS-C.
Wymiary: 72,7 x 81,6 mm. Waga: 525 g.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.